IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> იყიდება ან იცვლება, ვერ ვინახავ
Forik
გამოხმაურება Aug 17 2009, 20:57
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,952
რეგისტრ.: 31-July 09
მდებარ.: Georgia
მომხმარებელი № 265





მოკლედ მეგობრებო, ბევრი ვიფიქრე თუ ცოტა , იმ დასკვნამდე მივდივარ, რომ ტურბინა ძალიან მაგარია, მაგრამ გამომდინარე იქედან , რომ ბევრი მოძრაობა მიწევს გავიწეწეე, საწვავი ოჯახში ერთ-ერთ წევრად იქცა უკვე და მკვეთრად აისახა ჩემს ბიუჯეტზე. ერთი ნამდვილად ვიცი, რომ Forester ი მინდა ისევ, ოღონდ ტურბინის გარეშე (მიზეზი მგონი გასაგებად ავხსენი).
რაც შეეხება ჩემს ფორიკას, ალბათ ასე თუ ისე იცით (დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის და ფოტოებისთვის იხილეთ ჩემი ავტოდრომი). დავამატებ იმას, ჩამოყვანილია მაისში ტოკიოდან 4 B შეფასებით, ძრავი ზეიდეალურ მდგომარეობაში, პერედოკი კარგზე კარგი, ამორტიზატორები ძალიან კარგი. STI - ის ნავაროპტკებით , 2 რასპორკით (კაპოტში და ქვეშ) , მეტალის ჰაერის მილით, იმპრეზას დისკებით, ზიმა-ლეტა საბურავები (თითქმის ახალი აქვს), სვეჟზე სვეჟი სალონი, პიონერის მაგნიტოლა დისკის და მინი დისკის მხარდაჭერით, 12 დინამიკი თავის გამაძლიერებლით ( ზოგჯერ თავი ლაივ კონცერტზე მგონია), 2 ტვ ანტენით სალონში, თავად ტვ სამწუხაროდ ჩვენს სიხშირეზე არ მუშაობს. გარბენი რომ ჩამოვიდა 82 ამდე ქონდა, ეხლა უკვე 85 აქვს. ზეთი და ჰაერის ფილტრი ახალი შეცვლილი მაქვს. პაწა ცარაპკები ჩამოყვა იაპონიიდან ჟეშტის დაზიანების გარეშე და მოვაგვარე , ერთადაერთი ე.წ. პალიროვკა არ აწყენდა და ბენზინის ფილტრის შეცვლა. ჩემი როა ეგოიზმში ნუ ჩამომართმევთ და გეტყვით, რომ ბევრი STI მყავს ამ მანქანით გამწარებული და ძალიან ბევრ BMW ზე სანაძლეო მოგებული 100 მეტრიან დისტანციაზე მათ შორის X-5 (ვისაც არ სჯერა თავად შეამოწმოს).
ერთი სიტყვით პრასტოი ძრავიანი ანუ უტურბინო ფორიკა მინდა. მაწყობს გაცვლაც, მაგრამ ძველი კუზაოთი ანუ 2000 იანზე ქვემოთ არ მინდა. რაც მთავარია მანქანა მინდა ისეთივე კარგი , როგორიც ჩემია, ანუ ძრავი, ხადავოი და ჟეშტი ძალიან კარგი. სასურველია იყოს ალისფერი ან შავი , ნაცრისფერი რომ მაჩუქო არ მინდა. მემგონი ცუდი გაცვლა არაა, მითუმეტეს თუ მანქანა მომეწონა თანხის დამატებაზე პრეტენზია არ მაქვს. ჰო, რაც შეეხება წვას, არ ვგაზაობ გამომდინარე საწვავის ეკონომიიდან და წვავს (უფრო სწორედ ვაწვევინებ) ტრასაზე 10-11 , ხოლო ქალაქში 13-14 , ვასხავ მხოლოდდამხოლოდ FX -ს და მხოლოდდამხოლოდ რომპეტროლი.
რავიცი , დავპოსტე მაინც, იქნებ ვინმეს აწყობს ესეთი ბარტერი , თქვენ თუარა ვინმე თქვენს ახლობელს.
დამიკავშირდით ნებიმიერ დროს 899 550654
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Aug 26 2009, 11:31
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(SUB 300 @ Aug 17 2009, 23:15) [snapback]27360[/snapback]
კარგი მანქანა გყავს, ძნელი იქნებოდა მისვლა ამ დასკვნამდე რაც დაპოსტე , სრულიად მესმის შენი , მაგრამ 10 ლიტრს უტურბინო კი წვავს ქალაქში და 3 ლიტრის გულისთვის ღიირს გაცვლა



ციტატა(zimbo @ Aug 18 2009, 00:38) [snapback]27376[/snapback]
SUB 300
+1
ნებისმიერ ფორიკაში გაცვლით დიდ შვებას ვერ იგრძნობ სდამწუხაროდ. უტურბინო მექანიკით ქალაქში 10 რომ დაწვა ძალიან უნდა შეეცადო. 1000 კილომეტრზე დიდი დიდი 30 ლიტრი საწვავის ეკონომია გააკეთო მემგონი არ ღირს.

მარტო ბენზინის ხარჯში არაა საქმე, თუმცა ეგეც 20% ეკონომიას გაძლევს კაკ მინიმუმ smile.gif

მე თვითონ იგივე გადაწყვეტილება მივიღე გაზაფხულზე და უტურბინო ფორიკაზე გადმოვჯექი, თუმცა მე მანქანის ფასშიც მოვიგე საკმაოდ, ძაან ძვირიანი ფორიკა მყავდა smile.gif


2.0 უტურბინო სჯობია იმითაც რომ ყველაზე უპრობლემო ძრავია (რემონტის მხრივ), არ სჭირდება 100 ლარიანი სვეჩები, 200 ლარიანი ზეთი, დადის რბილად, ქალაქში უფრო სასიამოვნო სატარებელია (ავტომატიკას ვგულისხმობ), იმის გამო რომ დაბლებზე ბევრად უკეთესად იწევს smile.gif აღმართ-დაღმართებშიც უკეთესად დადის, გაზის პედალში ფეხის გაყოფა არ გჭირდება.... ბოლოსდაბოლოს ნებისმიერი კალონკაზე ჩაასხავ ბენზინს და არ შეგეშინდება რომ კლაპნები შეგაგინებენ (უკვე ვცადე და უპრობლემო აითვისა ჭ-კლასის კალონკის რეგულარი)... ოფროუდზეც ცოტა უკეთესად დადის, რბილი პადვესკის და დაბალ აბაროტებზე კარგი გაწევის გამო smile.gif ანუ მობუქსავების შანსი ნაკლებია და დიაგონალკაზეც იშვიათად ჩამოეკიდები smile.gif


თუმცა თუ გაზაობა მოგინდა, ცოტა არ იყოს გაგიტყდება..... თუმცა არც ისე ნელია, 520-ს არ უნდა ჩამორჩეს წესით smile.gif

ციტატა(maxouni @ Aug 19 2009, 14:27) [snapback]27720[/snapback]
დაბლებზე დიდი თორქი ძალიან გამოსადეგია ოფროადზე.

შენ არ იცი რომ იაპონური რეგულარი და ამერიკული რეგულარი მაგრად განსხვავდება ხარისხში? მართლა ნებისმიერი მიდის ამეიკულში.

არც 2.0-ს აქვს დაბლებზე ცუდი გაწევა, არსად პრობლემა არ მქონია ჯერჯერობით smile.gif ტურბინიანს სჯობია გაწევაში დაბლებზე....


რეგულარი კი ყველანაირი მიდის smile.gif გარეჯში რომ ვიყავით, საგარეჯოს რაღაც უცნობ კალონკაში ჩავასხი, მგონი რეგულარიც არ იყო, მაგრამ როგორ ვიარე იცით ყველამ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Forik   იყიდება ან იცვლება   Aug 17 2009, 20:57
SUB 300   კარგი მანქანა გყავ...   Aug 17 2009, 21:15
zimbo   SUB 300 +1 ნებისმიერ ...   Aug 17 2009, 22:38
SUB 300   zimbo ეგრეა, ბევრი უ...   Aug 18 2009, 09:17
Forik   არა რა, მაგრად მენა...   Aug 18 2009, 15:48
crimson   zimbo
...   Aug 18 2009, 23:49
iPod   Baal ნაგავი ბენზინ...   Aug 19 2009, 00:03
Baal   iPod
...   Aug 19 2009, 00:36
maxouni  
  Aug 19 2009, 14:07
crimson   ეხლა თქვენ ადარებთ...   Aug 19 2009, 14:12
chrdili   Forik მესმის შენი. მ...   Aug 19 2009, 15:08
Forik   chrdili მეც ეგრე ვარ, გა...   Aug 19 2009, 16:06
PAINKILLER  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge