![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
მაინტერესებს რა განსხვავებაა xt-ეს crossport-ს შორის და რა + ები და რა - ები აქვს მოდელებს ?
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,030 რეგისტრ.: 29-April 10 მომხმარებელი № 1,068 ![]() |
ჩემი პირადი გამოცდილებიდან
1. XT-ს აქვს ბრიზგავიკები კროსისგან განსხვავებით რაც დამიჯერეთ ძალიან საჭიროა იმათვის ვისთვისაც მნიშვნელოვანია მანქანა ვიდზე ყავდეს სულ, ასხლეტილი კენჭები ასფალტის ნარჩენები მაგარ კვალს ტოვებს ქვედა ნაწილზე და უკანა შიტოკის დაბოლოებაზე, + წუმპეში გავლა და ეგრევე წუწები იჩითება ... 2. XT-ს მაღალი პასადკა და ცოტა უფრო მაღალი სვესები ძალიან გამოსადეგია, საშუალება რომ მქონდეს ცოტა ავწევდი პასადკას კიდევ და ცოტა მაღალ პაკრიშკებზე შევაგდებდი, განსაკუთრებით კი ვიხლოპი თუ შეცვლილი გაქვს ვაბშე პარადია ... 3. XT-ს თუ უფრო რბილი ამორტიზატორები აქვს ხადავოი სავარაუდოდ უფრო დიდი ხანი გაძლებს, ჟოსტ პადვესკაზე ჩვენ საყვარელ სტერჟინებს ელვის სისწრაფით ერხევა. 4. კაპოტი, საბარგულის კარი და 4-ვე კარი ალუმინისაა აქვს. XT-ზე არ ვიცი როგორაა. - XT ზეც მასეა 5. ბიქსენონი ყველა ტურბო SG კუზაოს აქვს ქარხნულად (იაპონურებს !) 6. წვით ეკო რეჟიმში ჩემი წვავს 10-12 ლიტრას, ტრასაზე 8-9 ლიტრას ნორმალური სიარულით. 7. აუდიო სისტემა ფორესტერზე როგორ უნდა ახსენო საერთოდ, მარაზმია სამივე XT, CROSS da SG9 ... ჩამყენებლებს დავაჯვი, ოვალური საბვუფერის კუილი არ გაიშვა ბაგაჟნიკში და პიშალკების წრიპინი! უსაშინლესი ჟღერადობა აქვს ... ( მე შეცვლილი მაქვს ალპაინებზე + სალონი დაგუბკული ) 8. ვიდზე კროსი მირჩევნია ( ცოტა უკანა შიტოკი არ მომწონს ), მარა ნახმარ მანქანაში გააჩნია რომელი როგორი მოვლილია გარედან 9. VTD უფრო ჩქარა რთავს და ეგეთები ... რიჟა ბაზარი ... 100 წელი ვერ შეატყობ, ტიპტრონიკს კიდე რაღაც უპირატესობა ექნებოდა 5 სიჩქარე რომ ქონდეს, პრაქტიკულად ადინ ხუი, ეს VTD თუ რაცაა ... არ წამიკითხავს ჩემით, მარა პრინციპი ერთი და იგივეა სიმეტრიული პოლნი პრივოდი, ანუ სადმე კროსი ავიდა XT ვერ ავიდა თუ რა სხვაობა რეალურად გაუგებარია ჩემთვის თუ ვინმეს პრაქტიკაზე შეგიდარებიათ მოგვახსენეთ. პ.ს. ჩემ მანქანას რასაც დავამატებთი ფული რომ მქონდეს ცოტა მაღალი პადვესკა 2-3 სმ, ცოტა განიერი დისკები, და დიდი რალიინი ბრიზგავიკები ( ერთი კენჩიც რომ არ გაძვრეს ![]() აუთბექი რო ბევრად მაღალი დონეა მაგას საუბარი არ უნდა ![]() |
|
|
![]() ![]() |