IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

AnDreee
გამოხმაურება Jul 15 2011, 01:07
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,006
რეგისტრ.: 18-April 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,023




მაინტერესებს რა განსხვავებაა xt-ეს crossport-ს შორის და რა + ები და რა - ები აქვს მოდელებს ?smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 21 2011, 11:55
გამოხმაურება #2


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback]
1. XT-ს აქვს ბრიზგავიკები კროსისგან განსხვავებით რაც დამიჯერეთ ძალიან საჭიროა იმათვის ვისთვისაც მნიშვნელოვანია მანქანა ვიდზე ყავდეს სულ, ასხლეტილი კენჭები ასფალტის ნარჩენები მაგარ კვალს ტოვებს ქვედა ნაწილზე და უკანა შიტოკის დაბოლოებაზე, + წუმპეში გავლა და ეგრევე წუწები იჩითება ...

ძაან ნუ გადაამლაშე, ET40-იანი გამოწეული 7J დისკები მიყენია და არაფერს არ ისხლიტავს და არც წუმპე მაწუხებს მაინცდამაინც, მაქსიმუმ კარნიზები გაჭუჭყიანდეს, კარებსაც კი ვერ წვდება ტალახი smile.gif

ნუ შენთვის ეგ სიკვდილ-სიცოცხლის ამბავია როგორც ვხვდები biggrin.gif

ისე კროსზეც დგება ბრიზგავიკები (ბევრს ქარხნულადაც უყენია), ოღონდ სხვანაირი ფორმის, XT-ებს რომ აქვთ წუნინგოვი აბვესი, ეგეთ პონტში smile.gif


ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback]
2. XT-ს მაღალი პასადკა და ცოტა უფრო მაღალი სვესები ძალიან გამოსადეგია, საშუალება რომ მქონდეს ცოტა ავწევდი პასადკას კიდევ და ცოტა მაღალ პაკრიშკებზე შევაგდებდი, განსაკუთრებით კი ვიხლოპი თუ შეცვლილი გაქვს ვაბშე პარადია ...

ეგ დიდი + ია XT-სთვის, მაღალ საბურავებს თუ დააყენებ (რისი საშუალებაც ნამდვილად არის, ამორტიზატორების გამოცვლის გარეშეც) კიდევ უფრო კარგად ივლი ოფროუდზე smile.gif


ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback]
3. XT-ს თუ უფრო რბილი ამორტიზატორები აქვს ხადავოი სავარაუდოდ უფრო დიდი ხანი გაძლებს, ჟოსტ პადვესკაზე ჩვენ საყვარელ სტერჟინებს ელვის სისწრაფით ერხევა.

პირიქით არის, ჟოსტკი პრუჟინა-ამორტიზატორები უფრო გამძლეა, სტერჟნებიც იგივეა, მოკლე ხოდის დროს სტერჟნებს ნაკლები ძალა ადგება wink.gif

ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback]
4. კაპოტი, საბარგულის კარი და 4-ვე კარი ალუმინისაა აქვს. XT-ზე არ ვიცი როგორაა. - XT ზეც მასეა

ნაღდად არ ვიცოდი რომ სუბარუს რომელიმე მოდელს ალუმინის კარები და ბაგაჟნიკი ჰქონდა, აქამდე მხოლოდ კაპოტი ვიცოდი, დარწმუნებული ხარ რომ ალუმინია?? ბაგაჟნიკი საკმაოდ მძიმეა ალუმინისთვის, არც კარებია მსუბუქი, აი კაპოტი კი ქარივით არის smile.gif

ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback]
5. ბიქსენონი ყველა ტურბო SG კუზაოს აქვს ქარხნულად (იაპონურებს !)

არაა მასე, მხოლოდ კროსსპორტს აქვს ქარხნული ბიქსენონები, დაჟე უტურბინოსაც კი smile.gif XT-ებს მხოლოდ ოფციაში აქვს, ხშირად აყენებენ კიდეც მაგრამ ყველას არა აქვს wink.gif

ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback]
7. აუდიო სისტემა ფორესტერზე როგორ უნდა ახსენო საერთოდ, მარაზმია სამივე XT, CROSS da SG9 ... ჩამყენებლებს დავაჯვი, ოვალური საბვუფერის კუილი არ გაიშვა ბაგაჟნიკში და პიშალკების წრიპინი! უსაშინლესი ჟღერადობა აქვს ... ( მე შეცვლილი მაქვს ალპაინებზე + სალონი დაგუბკული )

შენთან არ ვიცი და ჩემთან საბვუფერის გარეშეც ხოშიანი ბასი მოაქვს (ნუ მე მაკმაყოფილებს), კლარიონის დინამიკები და პიშალკებია + საბვუფერიც (რომელიც გათიშული მაქვს), მართალია სიმძლავრე დაბალი აქვს მაგრამ ხმა ნორმალურია smile.gif (იმის გათვალისწინებით რომ მე მძიმე როკს და მეტალს ვუსმენ ბავშვობიდან !!!)

ქარხნული სისტემისთვის ნორმალურია, მითუმეტეს ესეთი ფასის მანქანაზე smile.gif


ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback]
9. VTD უფრო ჩქარა რთავს და ეგეთები ... რიჟა ბაზარი ... 100 წელი ვერ შეატყობ, ტიპტრონიკს კიდე რაღაც უპირატესობა ექნებოდა 5 სიჩქარე რომ ქონდეს, პრაქტიკულად ადინ ხუი, ეს VTD თუ რაცაა ... არ წამიკითხავს ჩემით, მარა პრინციპი ერთი და იგივეა სიმეტრიული პოლნი პრივოდი, ანუ სადმე კროსი ავიდა XT ვერ ავიდა თუ რა სხვაობა რეალურად გაუგებარია ჩემთვის თუ ვინმეს პრაქტიკაზე შეგიდარებიათ მოგვახსენეთ.


გეტყვი რაშია სხვაობა smile.gif არანაირად არ რთავს სიჩქარეებს VTD უფრო სწრაფად, ვერც გადართავს იმიტომ რომ თვითონ კარობკა იდენტურია მხოლოდ ტიპტრონიკის კნოპკებში და დიფერენციალშია სხვაობა, მანდ დგას რეალური მექანიკური ასიმეტრიული 45/55 დიფერენციალი, უკანა-ვედუშისკენ არის უფრო და საკმაოდ კარგად ზანოსობს (სანამ დაბლოკავს)

ოფროუდზე სხვაობა ის არის რომ VTD-ზე ნებისმიერ რეჟიმში 2-ივე ხიდზე თითქმის თანაბარი თორქი მიდის, ანუ დაბლოკვა სჭირდება მხოლოდ მაშინ როცა ერთი ხიდი მაგრა დაბუქსავდება, ხელითაც შეგიძლია დაბლოკო 1-იან პოზიციაში ჩაგდებით (ისევე როგორც XT-ზე), თუ სადმე მაგრა გაიჭედე smile.gif

სიმეტრიული პოლნი პრივოდი XT-ს არა აქვს და არც არასოდეს ჰქონდა ჩვეულებრივ ავტომატიკიან ფორიკებს, მაგათ აქვთ Active AWD, ანუ ჰიდრომექანიკური მუფტა რომელიც ანაწილებს თორქს წინა ხიდიდან უკანა ხიდისკენ smile.gif

ტიპტრონიკი რეალურად გამოსადეგია დრაგზე და დაღმართებში (იქ სადაც შენ ჭკუაზე გინდა კარობკის მართვა), მაგ რეჟიმში აბაროტებს მაქსიმალურად წურავს, D-ში კი მხოლოდ 5000-მდე ადის, მეტზე არა smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
AnDreee   crosssport vs Xt   Jul 15 2011, 01:07
xrinco   კროსს აქვს უფრო და...   Jul 15 2011, 01:33
AnDreee   უფრო ავტომატები მა...   Jul 15 2011, 04:25
gio680   მეც მაინტერესებს ე...   Jul 15 2011, 07:16
chrdili  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge