![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,006 რეგისტრ.: 18-April 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,023 ![]() |
მაინტერესებს რა განსხვავებაა xt-ეს crossport-ს შორის და რა + ები და რა - ები აქვს მოდელებს ?
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback] 1. XT-ს აქვს ბრიზგავიკები კროსისგან განსხვავებით რაც დამიჯერეთ ძალიან საჭიროა იმათვის ვისთვისაც მნიშვნელოვანია მანქანა ვიდზე ყავდეს სულ, ასხლეტილი კენჭები ასფალტის ნარჩენები მაგარ კვალს ტოვებს ქვედა ნაწილზე და უკანა შიტოკის დაბოლოებაზე, + წუმპეში გავლა და ეგრევე წუწები იჩითება ... ძაან ნუ გადაამლაშე, ET40-იანი გამოწეული 7J დისკები მიყენია და არაფერს არ ისხლიტავს და არც წუმპე მაწუხებს მაინცდამაინც, მაქსიმუმ კარნიზები გაჭუჭყიანდეს, კარებსაც კი ვერ წვდება ტალახი ![]() ნუ შენთვის ეგ სიკვდილ-სიცოცხლის ამბავია როგორც ვხვდები ![]() ისე კროსზეც დგება ბრიზგავიკები (ბევრს ქარხნულადაც უყენია), ოღონდ სხვანაირი ფორმის, XT-ებს რომ აქვთ წუნინგოვი აბვესი, ეგეთ პონტში ![]() ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback] 2. XT-ს მაღალი პასადკა და ცოტა უფრო მაღალი სვესები ძალიან გამოსადეგია, საშუალება რომ მქონდეს ცოტა ავწევდი პასადკას კიდევ და ცოტა მაღალ პაკრიშკებზე შევაგდებდი, განსაკუთრებით კი ვიხლოპი თუ შეცვლილი გაქვს ვაბშე პარადია ... ეგ დიდი + ია XT-სთვის, მაღალ საბურავებს თუ დააყენებ (რისი საშუალებაც ნამდვილად არის, ამორტიზატორების გამოცვლის გარეშეც) კიდევ უფრო კარგად ივლი ოფროუდზე ![]() ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback] 3. XT-ს თუ უფრო რბილი ამორტიზატორები აქვს ხადავოი სავარაუდოდ უფრო დიდი ხანი გაძლებს, ჟოსტ პადვესკაზე ჩვენ საყვარელ სტერჟინებს ელვის სისწრაფით ერხევა. პირიქით არის, ჟოსტკი პრუჟინა-ამორტიზატორები უფრო გამძლეა, სტერჟნებიც იგივეა, მოკლე ხოდის დროს სტერჟნებს ნაკლები ძალა ადგება ![]() ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback] 4. კაპოტი, საბარგულის კარი და 4-ვე კარი ალუმინისაა აქვს. XT-ზე არ ვიცი როგორაა. - XT ზეც მასეა ნაღდად არ ვიცოდი რომ სუბარუს რომელიმე მოდელს ალუმინის კარები და ბაგაჟნიკი ჰქონდა, აქამდე მხოლოდ კაპოტი ვიცოდი, დარწმუნებული ხარ რომ ალუმინია?? ბაგაჟნიკი საკმაოდ მძიმეა ალუმინისთვის, არც კარებია მსუბუქი, აი კაპოტი კი ქარივით არის ![]() ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback] 5. ბიქსენონი ყველა ტურბო SG კუზაოს აქვს ქარხნულად (იაპონურებს !) არაა მასე, მხოლოდ კროსსპორტს აქვს ქარხნული ბიქსენონები, დაჟე უტურბინოსაც კი ![]() ![]() ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback] 7. აუდიო სისტემა ფორესტერზე როგორ უნდა ახსენო საერთოდ, მარაზმია სამივე XT, CROSS da SG9 ... ჩამყენებლებს დავაჯვი, ოვალური საბვუფერის კუილი არ გაიშვა ბაგაჟნიკში და პიშალკების წრიპინი! უსაშინლესი ჟღერადობა აქვს ... ( მე შეცვლილი მაქვს ალპაინებზე + სალონი დაგუბკული ) შენთან არ ვიცი და ჩემთან საბვუფერის გარეშეც ხოშიანი ბასი მოაქვს (ნუ მე მაკმაყოფილებს), კლარიონის დინამიკები და პიშალკებია + საბვუფერიც (რომელიც გათიშული მაქვს), მართალია სიმძლავრე დაბალი აქვს მაგრამ ხმა ნორმალურია ![]() ქარხნული სისტემისთვის ნორმალურია, მითუმეტეს ესეთი ფასის მანქანაზე ![]() ციტატა(zatu @ 21st July 2011 - 10:34) [snapback]295189[/snapback] 9. VTD უფრო ჩქარა რთავს და ეგეთები ... რიჟა ბაზარი ... 100 წელი ვერ შეატყობ, ტიპტრონიკს კიდე რაღაც უპირატესობა ექნებოდა 5 სიჩქარე რომ ქონდეს, პრაქტიკულად ადინ ხუი, ეს VTD თუ რაცაა ... არ წამიკითხავს ჩემით, მარა პრინციპი ერთი და იგივეა სიმეტრიული პოლნი პრივოდი, ანუ სადმე კროსი ავიდა XT ვერ ავიდა თუ რა სხვაობა რეალურად გაუგებარია ჩემთვის თუ ვინმეს პრაქტიკაზე შეგიდარებიათ მოგვახსენეთ. გეტყვი რაშია სხვაობა ![]() ოფროუდზე სხვაობა ის არის რომ VTD-ზე ნებისმიერ რეჟიმში 2-ივე ხიდზე თითქმის თანაბარი თორქი მიდის, ანუ დაბლოკვა სჭირდება მხოლოდ მაშინ როცა ერთი ხიდი მაგრა დაბუქსავდება, ხელითაც შეგიძლია დაბლოკო 1-იან პოზიციაში ჩაგდებით (ისევე როგორც XT-ზე), თუ სადმე მაგრა გაიჭედე ![]() სიმეტრიული პოლნი პრივოდი XT-ს არა აქვს და არც არასოდეს ჰქონდა ჩვეულებრივ ავტომატიკიან ფორიკებს, მაგათ აქვთ Active AWD, ანუ ჰიდრომექანიკური მუფტა რომელიც ანაწილებს თორქს წინა ხიდიდან უკანა ხიდისკენ ![]() ტიპტრონიკი რეალურად გამოსადეგია დრაგზე და დაღმართებში (იქ სადაც შენ ჭკუაზე გინდა კარობკის მართვა), მაგ რეჟიმში აბაროტებს მაქსიმალურად წურავს, D-ში კი მხოლოდ 5000-მდე ადის, მეტზე არა ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |