![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,006 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 13 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 ![]() |
giogagnidze
აკუმლატორთან რაც არის ის სხვა რამეა. ეგ არის მანქანისთვის, ანუ რომ გაასუფთავოს რა დენი, იაპონურ მანქანებს ბევრს უყენია ეგ მე როგორც ვიცი სულ რომ ოპელის კასეტნიკი ეყენოს. კონდესატორი იმიტომ არის რომ კაბელში დავარდნილი ენერგია აანაზღაუროს. როცა ბასებს ურყავს გამაძლიერებელი იმენა ბასის დროს წამიერად ითხოვს დიდ დენს რასაც კაბელი ვერ ატარებს და ამიტომ ძაბვა ეცემა თავისთავად. შესაბამისად ხმაც ფუჭდება თეორიულად, რადგან თუ გამაძლიერებელი 12 ვოლტზე მუშაობს იმ წამს შეიძლება 7-8 ვოლტამდე დავარდეს. ამიტომ ახლოს უნდა იყოს. თვითონ გამაძლიერებლიდან დინამიკამდეც მოკლე ჯობია გზაში რომ არ დაიკარგოს სიგნალი. შენთან ეტყოა ყველაფრი სკამების ქვეშაა მოქუჩებული და მრე დინამიკებზე მიყვანილი გრძელი მავთულებით ციტატა(giogagnidze @ 11th May 2009 - 20:49) [snapback]2973[/snapback] და კაიფი კიდე ის არის, რომ ხმას ძალიან რომ ავიწევდი, მაშინ იყო მაგარი ეფექტები და მაგას მივაგენი მანუალში. სტანდარტი და მაქს რეჟიმი ქონია. სტანდარტული უნდა ჩართო მაშინ, როცა გინდა მაღალი ხარისხის ხმა ჩვეულებრივი ხმის დონეზე და მაღალ ხმაზე თუ გინდა მაქსიმალური ეფექტი, მაშინ მაქს რეჟიმზე უნდა გადაგერთო. უნახავმა რა ნახაოს პონტში, პირველ დღეს ეგ მაქსზე დავაყენე და მიკვირდა მერე, ვერ ქაჩავენ დინამიკები თქო. ![]() ![]() ![]() არადა რას ვერ ქაჩავს ![]() ციტატა(giogagnidze @ 11th May 2009 - 20:49) [snapback]2973[/snapback] გინდა ხვალ შევხვდეთ და ნახე რა და როგორ არის. სამწუხაროდ ხვალ არ მცალია გორში მივდივარ ![]() |
|
|
![]() ![]() |