IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბენზონასოსი ან ელექტროობა
ladoo
გამოხმაურება Jul 31 2011, 23:27
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 22-January 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,776




გაუმარჯოს ყველას, ერთი ესეთი პრობლემა მაქ, ჩემი 1997-იანი ტურბინიანი ფორესტერი ნახადუ კარგავს წიაგას და ქვრება, ოღონდ ეგრევე უპრობლემოდ იქოქება უბრალოდ HOLD იწყებს ციმციმს, დაახლოებით 5-10 მეტრს რო გავივლი ჩავაქრობ და დავქოქავ ისიც ქვრება და ჩვეულებრივად აგრძელებს სიარულს, ხოლო იშვიათად 4-ზე მაღლა ტახომეტრი არ აყავს და თან ძიორგანიები აქ. კომპიუტერზე შევაერთე და ამომიგდო მე-4 ინჟექტორი, შევცვალე ინჯექტორი მაგრამ იგივე პრობლემა გაგრძელდა, ვოზდუხამერიც შევცვალე და არ უშველა, კარობკაც შევცვალე (მექანიკური პრობლემა ქონდა) არც მაგან უშველა, ცენტრალური პროცესორი შევცვალე პრობლემა ისევ დარჩა, ეხლა ჩემი მოკრძალებული გამოცდილებით მგონია მხოლოდ ორი რაღაც ან ბენზონასოსი ან უშუალოდ ინჟექტორის პრავოდკა, იქნებ მირჩიოთ რომლით დავიწყო smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Aug 1 2011, 11:21
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Black Jo @ 1st August 2011 - 12:07) [snapback]298495[/snapback]
მე ვოზდუხამერით დავიწყებდი ისევ

რატომ უნდა ეძებო MAF როცა არსებობს დიაგნოსტიკა? თუ MAF-ის კოდს არ აგდებს მაშინ რას ერჩი?. 5 წუთის საქმეა სულ მაგ დიაგნოსტიკის გაკეთება

PERFORM READ DIAGNOSTIC TROUBLE
CODE.
1)Warm-up the engine.
2)Turn the ignition switch to OFF.
3)Turn the ignition switch to ON.
4)Start the engine.
5)Drive the vehicle at speeds greater than 20
km/h (12 MPH).
6)Stop the vehicle.
7)The brake pedal depressed and move select
lever to 1 range.
8)Turn the ignition switch to OFF.
9)Turn the ignition switch to ON.
10)Move the select lever 2 range.
11)Move the select lever 1 range.
12)Move the select lever 2 range.
13)Move the select lever 3 range.
14)Move the select lever D range.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ladoo
გამოხმაურება Aug 1 2011, 12:03
გამოხმაურება #3


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 22-January 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,776




ციტატა(maxouni @ Aug 1 2011, 12:21) [snapback]298496[/snapback]
რატომ უნდა ეძებო MAF როცა არსებობს დიაგნოსტიკა? თუ MAF-ის კოდს არ აგდებს მაშინ რას ერჩი?. 5 წუთის საქმეა სულ მაგ დიაგნოსტიკის გაკეთება

PERFORM READ DIAGNOSTIC TROUBLE
CODE.
1)Warm-up the engine.
2)Turn the ignition switch to OFF.
3)Turn the ignition switch to ON.
4)Start the engine.
5)Drive the vehicle at speeds greater than 20
km/h (12 MPH).
6)Stop the vehicle.
7)The brake pedal depressed and move select
lever to 1 range.
8)Turn the ignition switch to OFF.
9)Turn the ignition switch to ON.
10)Move the select lever 2 range.
11)Move the select lever 1 range.
12)Move the select lever 2 range.
13)Move the select lever 3 range.
14)Move the select lever D range.

აუ კაცურას ეს ქართულად მითხრა როგორ გავაკეთო და ისე ვიზამ რაsmile.gif))


ციტატა(ladoo @ Aug 1 2011, 12:55) [snapback]298521[/snapback]
აუ კაცურას ეს ქართულად მითხრა როგორ გავაკეთო და ისე ვიზამ რაsmile.gif))

ვსო მივხვდი აღარ შეწუხდეsmile.gif check engine დაწყებს ციმციმს და უნდა ვნახო რამდენი გრძელი იქნება და რამდენი მოკლე ხო?smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
ladoo   ბენზონასოსი ან ელექტროობა   Jul 31 2011, 23:27
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge