![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ყველამ კარგად ვიცით რომ O2 გამაცხელებელი არაა ძალიან აუცილებელი სისტემა, მხოლოდ მანქანის დაქოქვისას და შემდგომ რამდენიმე წამს მUშაობს, თუმცა ხშირად იწვება და შესაბამისად გვაძლევს P0037 კოდს დიაგნოსტიკისას.
ერთ დღეს მეც ამენთო ყვითელი თვალებში მაზოლის ამომყვანი ნათურა, თვითდიაგნოსტიკამ კოდი 37 მიჩვენა(low voltage-ანუ სისტემში წრედი დაკარგულიუა). ამ შემთხვევაში შეიძლება იყოს შემდეგი პრობლემა: ეკუ არ აწვდის სიგნალს რელეს, რელე არ მUშაობს, დაიწვა დამცველი, რომელიც სალონში დამცველების დაფის ზემოთაა მარცხენა მხარეს რელეების თავზე (წითელი რელეს თავზე), დაზიანებულია გაყვანილობა, დაიწვა ლამბდაში გამაცხელებელი სპირალი, ჩემ შემთხვევაში აღმოჩნდა სპ[ირალი, რადგან ლამბდას 4 შნურიდან 2 შავს ერთმანეთთან კავშირი დაკარგული ქონდა, წინაღობა უდრიდა 0 ომს. ანუ სპირალი იყო დამწვარი. წავედი, ტესტერით გავზომე ლამბდის სპირალის წინაჭობა, რომელიც 5.9 ომს უდრიდა. 70 თეთრად ვიყიდე 6.9 ომიანი კერამიკული რეზისტორი (არსებობს 5.9 ომიანიც, რომელმაც წესით ამას უნდა აჯობოს, მაგრამ არ ქონდათ მაღაზიაში) რომელითაც გადავაბი ლამბდის ორი შავი შნური (ორივე უნდა გადაწრათ, ლამდნის მხარე რჩება ჰაერში, შტეკერის მხარეს მიპაიკდება რეზისტორი). მოკლედ რომ ვთქვათ ლამბდის მაგივრად ახლა რეზიოსტორი ცხელდება რაც არ არის დიდი დანაშაული, check engine აღარ ანთია. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
ეხლა აყენია 10 ვატიანი, 5.9 ომიანი. ეგ თუ დაიწვა ორ ნაკლებ ომიანს გადავაერთებ პარალელურად, რომლებიც ასევე 10 ვატრიანებია და გამოვა 20 ვატიანი, რომელიც უეჭველი გაუძლებს. ეხლა სიცივეები წამოვა, არ უნდა დაიწვას რადგან რამდენიმე დღეა უკვე მუშაობს, მემგონი ზაFხული ანახებს ყველაფერს.
|
|
|