![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 417 რეგისტრ.: 14-November 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 551 ![]() |
თუ გსმენიათ რაიმე "ტორნადოს შესახებ?[url=http://www.radikal.ru]
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(Vajika @ 9th August 2011 - 10:49) [snapback]300132[/snapback] ხო არ აჯობებს, ამავე დროს სალონშიც დავაყენოთ, ჰაერის გამომსვლელებთან, რადგან კონდიცირებისას ჰაერი ქაოტურად მოძრაობს შენ ძმაო ეკონომიაც გინდა და კონდენციონერიც, ეგრე სადაა?!... ![]() იდეაში შესაძლებელი არის, მაგრამ ამ შემთხვევაში, კონდენციონერის ერთ-ერთი მილაკი უნდა მიმართო საწვავის მილისკენ... ციტატა(shako_tevzuka @ 9th August 2011 - 11:12) [snapback]300139[/snapback] 2 ცალს თუ დააყენებ,მერე უკვე ნასტროიკა უნდა.პორშინებს დაადნობ ტო.2 ცალი რად გინდათ ტო.მაგას იმენა დრაგსტერებზე აყენებენ. არა, პორშნებს არაფერს უზავს მგონი, წნევა იმხელაზე არ იმატებს... დრაგსტერებს იმიტომ უყენებენ, რომ ნაკლები დაწვას, ანუ დრაგისას ნაკლები საწვავი ჩაასხან და უფრო მსუბუქი მანქანით იყვნენ, მიხვდი? ამ დღეებში წავიკითხე ზუსტად მაგაზე... |
|
|
![]() ![]() |