![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Imena SubaroiDi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,554 რეგისტრ.: 8-July 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,236 ![]() |
გამარჯობათ !
მოკლედ ასეთი კითხვა მაქვს ფორესტერ ს\ტბ მ ადგილიდან დაძვრისას თუ კარგ მდგომარეობაშია 100 რამდენ წამში უნდა აიღოს ხო ვერ მეტყვით ? პ.ს მგონი თემა სწორად გავხსენი ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(sagi @ 8th August 2011 - 11:32) [snapback]299969[/snapback] მამუკა კუპრაძე ჩემი ბრატია ქავთარაძე აკლებული ქონდა ერთ დროს ფორიკას გუგუნით მართალია ეს კაცი ასეთი ფორიკა საქართველოში არ იყო და არც არის დგევანდელ დღემდე 2004 წლის იმპრეზის ტურბინა და ხიდები ქონდა და გარედანაც მაგარი გაფორმებული იყო ძრავიც დატუნინგებული იყო სავარაუდოთ 1 და 2 სიქარეებში იმპრეზას მიყვებოდა!!! და არამგონია MTA-007ამ კაცის ფორიკაც იგივე ხოდზე იყოს ... გამოშიგნულ და ჩაშიგნულ მანქანებზე საუბარი ხომ არ არის ტოოო, თემოს ჰყავდა აბსოლიტურად სტოკი ფორიკა და ძალიან მაგრად დადიოდა.... და საერთოდ ძალიან ცოტააა სუბარუები რომ ისეთ ხოდზე იყოს როგორც უნდა იყოს, ამიტომაც რა იმპრეზას უდგებოდა შენი ბრატი 1 და 2 , მე ეგ არვიცი და თანაც რა დონის მძღოლი იჯდა იმპრეზაზე ეგეც საკითხავია..... |
|
|