გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Aug 9 2011, 17:12
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 |
ძალიან ბევრი დაიწერა ფილტრებთან დაკავშირებით და ამის გამო გადავწყვიტე გამეჭრა და უფრო ახლოს მენახა თუ რა და როგორ დევს ზეთის ფილტრში, კერძოდ იმაში რომელიც წინა შეცვლაზე დავაყენე, რომელიც ერთ-ერთ მაღაზიაში შემომთავაზეს (არ ვასახელებ შეგნებულად).
HENGST H97W06 თუ შევალთ HENGST-ს ოფიციალურ საიტზე ვნახავთ რომ აღნიშნული ფილტრი კატალოგის მიხედვით სუბარუს ყველა ძრავზე მიდის. ![]() ![]() ზომები: სიმაღლე 7cm, დიამეტრი 7cm, ესეც უფრო მეტი თვალსაჩინოებისთვის: ![]() ![]() ფილტრს გააჩნია ზეთის შემშვები 6 ნახვრეტი, თითოს დიამეტრი 0.6 cm ![]() ამ ფილტრს აქვს გადმოღვრის საწინააღმდეგო კლაპანი, რომელიც საჭიროა თუ ფილტრი არ აყენია ვერტიკალურ მდგომარეობაში ზეთის დაცლის თავიდან ასაცილებლად, (სუბარუს ძირითადა ვერტიკალურად უყენია ფილტრები) ეს კლაპანი მშვენივრად ასრულებდა თავის დანიშნულებას, დავტოვე ერთი დღის განმავლობაში გადმოტრიალებული და ზეთი გადმოღვრილი არ იყო. ![]() ![]() ფილტრის კარტრიჯის ქვედა მხარესა აქვს საკმაოდ სიმპათიური კლაპანი (ჩემი აზრით კლაპანი რბილი იყო, უფრო მაგარს მოველოდი) ![]() ![]() თვითონ ფილტრის კარტრიჯი დევს რკინის პრუჟინაზე რომელიც აწვება ფილტრს ხრანისკენ (გახსნის დროს დავაკვირდი და თვითო კარტრიჯმა თითქმის არ ამოიწია ზევით, ჩემი აზრით მომჯდარი იყო) ![]() ![]() რაც შეეხება თვითონ კარტრიჯის მდგომარეობას: გახეული, ან რიმე დაზიანება არ ჰქონია, საკმაოდ ხარისხიანადაა შესრულებული, არ იყო ნეკნები ჩაკეცილი და ასე შემდეგ. ნეკნების რაოდენობა აქვს 60 ![]() რაც შეეხება მუშა ფართობს, რომელიც სურათზეც კარგად ჩანს არის 3.4cm, რკინის ქუდების გარეშე 4.6cm (თუმცა, ჩემი აზრით მუშა ფართობი სწორედ 3.4cm-ია და არა 4.6cm) ![]() ![]() ნეკნის სიგანე არის 1.4 cm ![]() თვითონ ფილტრი არის 155cm სიგრძის, თუ სიგრძეს გავამრავლებთ მუშა სიგანეზე 155*3.4=527cm2 თუ სიგრძეს გავამრავლებთ ფილტრის სიგანეზე 155*4.6=713cm2 (ჩემი აზრით ეს ფართობი არ მუშაობს სრულად) რაც შეეხება სუბარუს მანუალში აღწერილ ფილტრს მას უწერია რომ ფილტრის ფართობი არ უნდა იყოს 1000 cm2-ზე ნაკლები, არნიშნული ფილტრი კი 2 ჯერ პატარაა იმაზე თუ რაც ჭირდება მანქანას. რომელიც ჩემი აზრით გამოიწვევს კლაპნის დროზე ადრე გახსნას და გაუფილტრავი ზეტის მიწოდებას ძრავში ესეც მანუალიდან ამონაწერი: Масляный фильтр Тип Полнопоточный Общая площадь фильтрующего элемента, см2 1000 Давление срабатывания перепускного клапана, кПа 156 Наружный диаметр, мм 80 Высота, мм 70 Диаметр присоединительной резьбы М20 х1.5 ყველა უფლება დაცულია! ® ყოველივე ზემოაღნიშნული წარმოადგენს ჩემ მოსაზრებას, არ ემსახურება არც ერთი ფირმის რეკლამას ან ანტირეკლამას. აკრძალულია ამ მონაცემების გამოყენება ელექტრონული და არაექტრონული საშუალებებით. ურჩებისთვის გამზადებული მაქვს 32 იანი მონიკელებული კლუჩი ნეკნებისათვის! პატივისცემით: GRINGO |
|
|
|
![]() |
Aug 10 2011, 16:17
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
GRINGO
ციტატა(GRINGO @ 10th August 2011 - 14:18) [snapback]300441[/snapback] ამის გასინჯვას აზრიც არა აქვს ჩემი აზრით, პირადად მე არც გავეკარები არასდროს. აზრი ყველა ფილტრის გასინჯვას აქვს. შენ რაც შეამოწმე, კონკრეტულად მუშა ფართობი ეგ ერთერთი კრიტერიუმია, რომლის მიხედვითაც ფილტრის ავკარგიანობაზე საბოლოო დასკვნის გამოტანა მცდარია. არსებობს ფილტრის სხვა მნიშვნელოვანი თვისებებიც, რომელიც ყველაზე საინტერესოა და რაც არავის არ დაუტესტია აქ: 1) თვითონ ფილტრის მთვარი და ძირითდი ფუნქცია – როგორ ფილტრავს ზეთს 2) მეორე უმთავრესი ფუნქცია – რაც შეიძლება ნაკლები წინაღობა შეუქმნას ზეთს და წნევის დანაკარგი იყოს მინიმალური ამას პლიუს 3) ფილტრის მუშა ფართობი 4) კლაპნების არსებობა/არარსებობა და მათი მუშა მდგომარეობა ციტატა(GRINGO @ 10th August 2011 - 14:18) [snapback]300441[/snapback] რაც შეეხება ამას ახალი შეიძლება ძალაინ კარგად გამოიყურებოდეს, ყველაფერ მუშაობდეს ნორმაზე და შეცდომაშიც შეგიყვანოს, უფდრო უკეტესი იქნება ნახმარის შემოწმება ცემი აზრით მუშაობის პროცესში როგორია... ნახმარ და გაზეთილ ფილტრზე დასკვნას ვერ გამოიტან, ზოგი როგორ იქნება ნახმარი და ზოგი როგორ. ვერც ვიზუალურად ვერ შეაფსებ ხარისხს. ციტატა(GRINGO @ 10th August 2011 - 14:18) [snapback]300441[/snapback] რაც შეეხება კლაპანს: რომ მგონდეს რაიმე ხელსაწყო რომ გაისინჯოს კლაპანი რა წნევაზე იხსნება კარგი იქნეება, მაგალიტად დაწოლით რომ გავზომოტ, ყველაზე ზუსტია, ვიდრე სტენდი და რაღაცეები.. მაგ ხელსაწყოს მოვიფიქრებთ, ძნელი არ იქნება |
|
|
|
GRINGO ზეთის ფილტრი Aug 9 2011, 17:12
Black Jo GRINGO
ჩათვლა შენ.... ... Aug 9 2011, 18:24
WRC-100 [quote name='Black Jo' date='Aug 9 201... Aug 9 2011, 20:22
GRINGO WRC-100
სამწუხაროდ ს... Aug 9 2011, 20:27
bako +5
არ გჯეროდათ ჩემი.
... Aug 9 2011, 21:18
GRINGO bako

4x4
![]() ![]() |