გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Aug 9 2011, 17:12
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,121 რეგისტრ.: 5-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 67 |
ძალიან ბევრი დაიწერა ფილტრებთან დაკავშირებით და ამის გამო გადავწყვიტე გამეჭრა და უფრო ახლოს მენახა თუ რა და როგორ დევს ზეთის ფილტრში, კერძოდ იმაში რომელიც წინა შეცვლაზე დავაყენე, რომელიც ერთ-ერთ მაღაზიაში შემომთავაზეს (არ ვასახელებ შეგნებულად).
HENGST H97W06 თუ შევალთ HENGST-ს ოფიციალურ საიტზე ვნახავთ რომ აღნიშნული ფილტრი კატალოგის მიხედვით სუბარუს ყველა ძრავზე მიდის. ![]() ![]() ზომები: სიმაღლე 7cm, დიამეტრი 7cm, ესეც უფრო მეტი თვალსაჩინოებისთვის: ![]() ![]() ფილტრს გააჩნია ზეთის შემშვები 6 ნახვრეტი, თითოს დიამეტრი 0.6 cm ![]() ამ ფილტრს აქვს გადმოღვრის საწინააღმდეგო კლაპანი, რომელიც საჭიროა თუ ფილტრი არ აყენია ვერტიკალურ მდგომარეობაში ზეთის დაცლის თავიდან ასაცილებლად, (სუბარუს ძირითადა ვერტიკალურად უყენია ფილტრები) ეს კლაპანი მშვენივრად ასრულებდა თავის დანიშნულებას, დავტოვე ერთი დღის განმავლობაში გადმოტრიალებული და ზეთი გადმოღვრილი არ იყო. ![]() ![]() ფილტრის კარტრიჯის ქვედა მხარესა აქვს საკმაოდ სიმპათიური კლაპანი (ჩემი აზრით კლაპანი რბილი იყო, უფრო მაგარს მოველოდი) ![]() ![]() თვითონ ფილტრის კარტრიჯი დევს რკინის პრუჟინაზე რომელიც აწვება ფილტრს ხრანისკენ (გახსნის დროს დავაკვირდი და თვითო კარტრიჯმა თითქმის არ ამოიწია ზევით, ჩემი აზრით მომჯდარი იყო) ![]() ![]() რაც შეეხება თვითონ კარტრიჯის მდგომარეობას: გახეული, ან რიმე დაზიანება არ ჰქონია, საკმაოდ ხარისხიანადაა შესრულებული, არ იყო ნეკნები ჩაკეცილი და ასე შემდეგ. ნეკნების რაოდენობა აქვს 60 ![]() რაც შეეხება მუშა ფართობს, რომელიც სურათზეც კარგად ჩანს არის 3.4cm, რკინის ქუდების გარეშე 4.6cm (თუმცა, ჩემი აზრით მუშა ფართობი სწორედ 3.4cm-ია და არა 4.6cm) ![]() ![]() ნეკნის სიგანე არის 1.4 cm ![]() თვითონ ფილტრი არის 155cm სიგრძის, თუ სიგრძეს გავამრავლებთ მუშა სიგანეზე 155*3.4=527cm2 თუ სიგრძეს გავამრავლებთ ფილტრის სიგანეზე 155*4.6=713cm2 (ჩემი აზრით ეს ფართობი არ მუშაობს სრულად) რაც შეეხება სუბარუს მანუალში აღწერილ ფილტრს მას უწერია რომ ფილტრის ფართობი არ უნდა იყოს 1000 cm2-ზე ნაკლები, არნიშნული ფილტრი კი 2 ჯერ პატარაა იმაზე თუ რაც ჭირდება მანქანას. რომელიც ჩემი აზრით გამოიწვევს კლაპნის დროზე ადრე გახსნას და გაუფილტრავი ზეტის მიწოდებას ძრავში ესეც მანუალიდან ამონაწერი: Масляный фильтр Тип Полнопоточный Общая площадь фильтрующего элемента, см2 1000 Давление срабатывания перепускного клапана, кПа 156 Наружный диаметр, мм 80 Высота, мм 70 Диаметр присоединительной резьбы М20 х1.5 ყველა უფლება დაცულია! ® ყოველივე ზემოაღნიშნული წარმოადგენს ჩემ მოსაზრებას, არ ემსახურება არც ერთი ფირმის რეკლამას ან ანტირეკლამას. აკრძალულია ამ მონაცემების გამოყენება ელექტრონული და არაექტრონული საშუალებებით. ურჩებისთვის გამზადებული მაქვს 32 იანი მონიკელებული კლუჩი ნეკნებისათვის! პატივისცემით: GRINGO |
|
|
|
![]() |
Aug 10 2011, 23:51
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 |
ძალიან კარგი თემაა. ამ ბოლო დროს ბევრი სჯაბაასი გამოიწვია ამ საკითხმა და ამიტომ მართლა საინტერესოა რა ხდება და როგორ არის. მართლა მინდა ყველა სერიოზული ბრენდის ფილტრი შევამოწმოთ და რაც შეიძლება ბევრი ასპექტით. ჩვენ კი ვიძახით რომ დავუშვათ ეს კარგიაო, მარა იქნება და ვცდებით
bako შენ გამოთვლებზე შეგიძლია არ ინერვიულო, ფიზიკაში 8 კლასიდან ყოველ წელს რესპუბლიკური ოლიმპიადის გამარჯვებული ვიყავი, ეგეთები არ შეგვეშლება ციტატა(GRINGO @ 10th August 2011 - 18:46) [snapback]300551[/snapback] იმიტომ რომ თვითონ ფილტრი ძალიან პატარა აქვს, შესაბამისად ზეთის გამტარუნარიობაც პატარა აქვს, ესეიგი კლაპანი უფრო ადრე იხსნება ვიდრე საჭიროა (კლაპანი რამდენზე იხსნება ვერსად ვერ წავიკითხე ინეტში) ციტატა(bako @ 10th August 2011 - 21:09) [snapback]300609[/snapback] რაც შეეხება ფილტრის გა,ტარპობას და ფილტრაციის მაღალ დონეს, ეს ორი ფაქტორი ურთიოერთგამომრიცხავია, ასე რომ ყველა პონტში ვერაა კარგი. ან ერთით უნდა იზარალოს ფილტრმა, ან მეოერეთი. ამიტომაცაა ყველაზე კარგი ყველაზე დიდი ფართობი ყველაზე კარგი ფილტრაციით. რაღAც კუთხით ერთმანეთზე დამოკიდებული პარამეტრებია, მაგრამ მთლადაც ეგრე არაა. არსებობს 2 პარამეტრი, ფილტრაციის დონე და გამტარუნარიანობა. მოკლედ შევეცდები დავაკონკრეტო და რამე ცუდად თუ ავხსენი შევეცდები მერე სხვა სიტყვებით ვთქვა: დავუშვათ არსებობს რაღAც ქაღალდის მასალა, რომელსაც ერთ ერთეულ ფართობზე გამტარიანობა აქვშ რაღაც მაჩვენებელი და ასევე ფილტრაციის რაღAც კოეფიციენტი. ამ მასალით რაც არ უნდა დიდი მუშა ფართობის ფილტრი დაამზადო ფილტრაციის კოეფიციენტს ვერ შეცვლი, სამაგიეროდ უკეთEსი გამტარიანობა ექნება და პლიუს ფილტრის მუშა პერიოდიც მეტი იქნება ვიდრე იგივე მასალის უფრო პატარა ფართობის ფილტრს. ანუ იდენტური მასალა თუ არის მაშინ რაც უფრო დიდი იქნება მუშა ფართობი მით უფრო უკეთEსი გამტარიანობა იქნება და შესაბამისად სასიცოცხლო ციკლიც. მაგრამ არსებობს ერთმანეთისგან აბსოლიტურად განსხვავებული და სხვადასხვა ტექნოლოგიით დამზადებული ქაღAლდები, რომელსაც სხვადასხვა კოეფიციენტები აქვს. ალბათ მთელი ავტოინჟინრები და ტექნოლოგები ხდილობენ ისეთი მასალის გამოგონებას, რომელსაც ერთეულოვან ფართობზე მეტი ფილტრაციის კოეფიციენტი ექნება გამტარუნარიანობის იგივე დონეზე. შესაბამისად გამოგონებულია და შემუშავებულია სხვადასხვა მასალები. ამიტომ შეიძლება, რომ უფრო უკეთEსი მასალის ხარჯზე შექმნა ფილტრი, რომელსაც იგივე ფილტრაცია და გამტარიანობა ექნება და მუშა ფართობი გაცილებით უფრო მცირე ქონდეს. ცოტა გაუგებრად დავწერე ალბათ, მაგრამ არაუშავს ციტატა(GRINGO @ 10th August 2011 - 18:46) [snapback]300551[/snapback] ემი აზრით ალუმინის ფხვნილი კარგი იქნებოდა მაგისთვის მარცვლის მიკრონების მიხედვით, მარა სად იშოვება ეს წარმოდგენა არა მაქვს. ალუმინი შეგვიძლია საშლიფოვკებელი ბარგალკით დავფქვათ, მაგრამ მაგას ასევე ჯობია შევურიოთ რკინის ფხვნილიც და რამე დამწვარი ზეთის მასაც, მაგალითად ჩვენ გვქონდა ზეთის ფეჩი, სადაც ზეთს ვწვავდით და ფეჩის ტრუბებში საშინელი სქელი ნაგარი გაიკეთA, აი ეგ ზუსტად მისწრება იქნება საბოლოოდ ალბათ დიდი შანსია რომ ორიგინალ ფილტრს მ,ონაცემებიოთ ვერავინ გადაასწროს, მაგრამ საინტერესოა რომელი ფილტრი იქნება მაქსიმალურად ახლოს მდგომი. მთავარია არ ვიჩხუბოთ და ერთმანეთს თAვპირი არ დავამტვრიოთ |
|
|
|
GRINGO ზეთის ფილტრი Aug 9 2011, 17:12
Black Jo GRINGO
ჩათვლა შენ.... ... Aug 9 2011, 18:24
WRC-100 [quote name='Black Jo' date='Aug 9 201... Aug 9 2011, 20:22
GRINGO WRC-100
სამწუხაროდ ს... Aug 9 2011, 20:27
bako +5
არ გჯეროდათ ჩემი.
... Aug 9 2011, 21:18
GRINGO bako

4x4
![]() ![]() |