![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5 რეგისტრ.: 17-August 11 მომხმარებელი № 2,176 ![]() |
ფორესტერის პლიუსები და მინუსები 2.0 და 2.5 მექანიკა და მარცხენა საჭიანი.
ძრავი,კარობკა,ხადავოი. ტურბოზე თავს ვიკავებ,მაგრამ გამოცდილების აზრი როგორია?რომ გაფუჭდეს ჩვეულებრივი არატურბინიანივით ხომ უნდა იმუშაოს ძრავამ? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() რანერისტი... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,990 რეგისტრ.: 8-July 09 მდებარ.: Erbil, Iraq მომხმარებელი № 215 ![]() |
SNIKERSA
ციტატა(SNIKERSA @ 17th August 2011 - 22:11) [snapback]302526[/snapback] მე მყავდა S/20 და კმაყოფილი ვიყავი ქალაქში 10 წვავდა ტრასაზე 8 +1 ზამთარში მაქსიმუმ 11 დაეწვა, მარა რათ გინდა ეკონომიურობა, ძრავი სუსტი ქონდა და ვერ აკმაყოფილებდა ელემენტარულ მოთხოვნას :"აბგონზე გასულიყო ყოჩაღად" (ნუ გაზაობას ვინღა ჩიოდა?) ასე რომ თუ გვეკითხები ხალხს რომელსაც პატარა თუ დიდი გამოცდილება აქვს, მე პირადად გპასუხობ რომ ფორესტერი უნდა იყოს ტურბინიანი! ვოტ! პ.ს. უნდა დამეჯერებინა აქაური ხალხისთვის თავის დროზე და ტურბინოზა მეყიდა, და ასაყიდიც არ გამიხდებოდა მერე ![]() -------------------- Allahu Akbar
الله أكبر |
|
|
![]() ![]() |