![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ჰელოუ.
დღეს იმდენ ხალს ველაპარაკე და ყვლაზე მთავარი დამავიწყდა მეკითხა. მოკლედ გალოვკის მიყენების შემდეგ დავქოქე და ყველაფერი ნორმალურად იყო. დაიქოქა. წავიდა. იმუშავა ჯიგრულად. მერე გააპარა პრაკლადკამ co-ს ტესტმა აჩცვენა. ნუ გუშინ დავშალე შეუცვალე პრაკლადკა და ავაწვე. მაგრამ დაქოქვისას საშინელი სტუკის ხმა გაუშვა. (კლაპნებს გავს) მოვხსენი დამცავი ხუფი ღვედიდან და ვნახე რომ ერთი კბილით იყო ღვედი გადამხტარი. 1. კითხვა: შეიძლება 1 კბილით ღვედის გადახტომამ გამოიწვიოს კლაპნების დაღუნვა? (ხვალე კომპრესიას შევამოწმებ და გავიგებ კლაპნები ან პრაკლადკა ჰომ არ აპარებს მაგით იმედია) ღვედი გავასწორე, მეტკებიც ასე თუ ისე დავსვი მგონი სწორად (ერთხელ უკვე გავაკეთე ეგ წარმატებით) და მე მგონი რომ არაფერი შემშლია. ჩეკიც ამინთო 24 კოდით. (idle speed control solenoid) გეხურ ენაზე ხალასტოი ხოდის კლაპანი. ნუ ეგეც გამოცვალე ახლით (დაშლილებში ავიღე მეორადი) ჰოდა მაინც ქვრება. 10 წამში. იმუშავებს და ქვრება. ძრავსაც ვიბრაცია აქვს ისეთი თითქოს რომელიმე ცილინდრი არ მუშაობსო. თბილისშიც არავინაა ნორმალური ხელოსანი რომ მიუყვანო და რამე იქნებ მიშველოთ მესტნებმა. შტეკერი როგორ გავსინჯო. იქნებ ელ-გაყვანილობის სადენებშია პრობლემა და ხო არ იცით შტეკრზე რომელ ფეხში რამდენი ვოლტი უნდა იყოს და ა.აშ. კითხვა 2: შეიძლება ხალასტოის კლაპანმა გამოიწვიოს ჩაქრობა? კითხვა 3: კალენვალის შკივის მეტკა ცოტათი მარჯვნივაა ხო? ნახევარი კბილით მარჯვნივაა? ხო? პ.ს დავიტანჯე უვკე მართლა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
levanisan
კაი. გუშინ შევეხმიენე და მიპასუხა ბევრ რამეზე. მითხრა კომპრესია გაზომეო ჰოდა მაგას ვაკეტებ. დანარჩენი სანამ არ ჩამოვა მანამდე არ გაირკვევა. ეხლა დასასვენებლად არის და აგარ ვურეკავ. იქნებ მანამდე რამე გამოჩნდეს. გაფუჭებით კიდევ ვერაფერ გავაფუჭებ ახლა უკვე. მითუმეტეს უკვე არაერთხელ ამიწყვია ეს ძრავი და დამიქოქია უპრობლემოდ (უპრობლემოზე რევიცი ყოველთვის რაღაც ტტ ქონდა დაქოქვისას მარა მაინც) კომპრესია არ აქვს 1,3 ცილინდრებში - 1.5 ბარი მარტო. მეორე მხარეს - 4.5 ორივეში. კლაპნები არ იკეტება. რო გაიხსნება გალოვკა ყველაფერი გაირკვევაა. და რატომ ქნა ეგრე მაინც ვერ გავიგე. ღვედი მეტკებზე იჯდა. მაგაში დარწმუნებული ვარ. ჩემი ხელით და თვალით ვნახე და 10-ჯერ შევამოწმე ყველაფერი. სადაც ამდენი ვი2@# იქაც ამას გავაკეთებ. ჩემი აზრით მეტკები სწორად იჯდა. უბრალოდ რომელიღაც კლაპანი გაიჭედა გახსნილ მდგომარეობაში და დაა დააარტყა. გავიგე რისი ბრალი იყო ![]() ეხლა ავაწყობ და წესით უნდა გასწორდეს. ორნი ვმუშაობდით. და ინთეიქში ჩატენეს ნაჭრები რომ არ ჩაცვენილიყო კლაპნებთან რამე. ჰოდა ეგ დარჩა ამოუღებელი. შემოეხვია კლაპნებზე და შედეგმაც არ დააყოვნა ![]() კლაპნები გადარჩა მე მგონი. ახლა ბენზინს დავასხავ და ვნახავ თუ იჭერს. |
|
|
![]() ![]() |