![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ჰელოუ.
დღეს იმდენ ხალს ველაპარაკე და ყვლაზე მთავარი დამავიწყდა მეკითხა. მოკლედ გალოვკის მიყენების შემდეგ დავქოქე და ყველაფერი ნორმალურად იყო. დაიქოქა. წავიდა. იმუშავა ჯიგრულად. მერე გააპარა პრაკლადკამ co-ს ტესტმა აჩცვენა. ნუ გუშინ დავშალე შეუცვალე პრაკლადკა და ავაწვე. მაგრამ დაქოქვისას საშინელი სტუკის ხმა გაუშვა. (კლაპნებს გავს) მოვხსენი დამცავი ხუფი ღვედიდან და ვნახე რომ ერთი კბილით იყო ღვედი გადამხტარი. 1. კითხვა: შეიძლება 1 კბილით ღვედის გადახტომამ გამოიწვიოს კლაპნების დაღუნვა? (ხვალე კომპრესიას შევამოწმებ და გავიგებ კლაპნები ან პრაკლადკა ჰომ არ აპარებს მაგით იმედია) ღვედი გავასწორე, მეტკებიც ასე თუ ისე დავსვი მგონი სწორად (ერთხელ უკვე გავაკეთე ეგ წარმატებით) და მე მგონი რომ არაფერი შემშლია. ჩეკიც ამინთო 24 კოდით. (idle speed control solenoid) გეხურ ენაზე ხალასტოი ხოდის კლაპანი. ნუ ეგეც გამოცვალე ახლით (დაშლილებში ავიღე მეორადი) ჰოდა მაინც ქვრება. 10 წამში. იმუშავებს და ქვრება. ძრავსაც ვიბრაცია აქვს ისეთი თითქოს რომელიმე ცილინდრი არ მუშაობსო. თბილისშიც არავინაა ნორმალური ხელოსანი რომ მიუყვანო და რამე იქნებ მიშველოთ მესტნებმა. შტეკერი როგორ გავსინჯო. იქნებ ელ-გაყვანილობის სადენებშია პრობლემა და ხო არ იცით შტეკრზე რომელ ფეხში რამდენი ვოლტი უნდა იყოს და ა.აშ. კითხვა 2: შეიძლება ხალასტოის კლაპანმა გამოიწვიოს ჩაქრობა? კითხვა 3: კალენვალის შკივის მეტკა ცოტათი მარჯვნივაა ხო? ნახევარი კბილით მარჯვნივაა? ხო? პ.ს დავიტანჯე უვკე მართლა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
levanisan
აბა ეს რა მომივიდა. რამდენჯერ წამოვირტყი უკვე დღეს თავში. ღადაობაა. მაგარი ![]() ![]() kostia ჩეკს თუ არ გინთებს არამგონია ეგ იყოს. თუმცა მომაკვდავი MAF-იც შეიძლება იყოს. მახოუნი და ლოგი უნდა მაგ ამბავს. თუ მაინცდამაინც შენით გინდა დიაგნოზი დაუსვა მაშინ ბევრი რამის შემოწმება მოგიწევს. აბაროტის თამაშისას ვიბრაცია თუ არ აქვს ძრავს, მაშინ მატორის შიგნით ყველაფერი კარგადაა. აი თუ ვიბრირებს მაგრად (ეგრევე მიხვდები და გაარჩევ მაგას აბაროტის თამაშისგან) მაშინ სვეჩები ბაბინები, არასწორი კომპრესია ან რამე მაგდაგვარი უნდა იყოს. ანუ თუ ცილინდრებში არათანაბარი წვა მიდის და სიმძლავრის სხვაობას გაძლევს ე.ი ძრავის შიგნითაა პრობლემა. მაგრამ შენთან უფრო მგონია ჰაერს აპარებს სადმე ან ვოზდუხამერი. ან კიდევ გაჭედილი ვიხლოპი. შეიძლება ჰაერის ფილტრიც იყოს მაგრამ ეგ უფრო არარეალურია. შეიძლება ჩეკიც აგინთოს მაგ დაჩიკზე მაგრამ რეალურად სხვა რამის ბრალი იყოს. აი ჩემთან ზაჟიგანია რომ იყო არეული მაგიტომ ამინთო ხალასტოი ხოდის დაჩიკი. არ ვიცი ეკუ როგორ ამოწმებს მაგის მუშაობას. ალბათ ვაკუუმის წნევას უყურებს. ალბათ კიარა წნევასაც უყურებს უეჭველი, აბაროტებსაც და ბევრ სხვა რამეს კიდე - ვერ არეგულირებს წნევას გონია რომ დაჩიკის ბრალია. |
|
|
![]() ![]() |