IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ხალასტოი ხოდის სოლენოიდი, ძრავი ქვრება
gentoo
გამოხმაურება Aug 19 2011, 21:09
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ჰელოუ.

დღეს იმდენ ხალს ველაპარაკე და ყვლაზე მთავარი დამავიწყდა მეკითხა.

მოკლედ გალოვკის მიყენების შემდეგ დავქოქე და ყველაფერი ნორმალურად იყო. დაიქოქა. წავიდა. იმუშავა ჯიგრულად.
მერე გააპარა პრაკლადკამ co-ს ტესტმა აჩცვენა.

ნუ გუშინ დავშალე შეუცვალე პრაკლადკა და ავაწვე.
მაგრამ დაქოქვისას საშინელი სტუკის ხმა გაუშვა. (კლაპნებს გავს)
მოვხსენი დამცავი ხუფი ღვედიდან და ვნახე რომ ერთი კბილით იყო ღვედი გადამხტარი.

1. კითხვა:
შეიძლება 1 კბილით ღვედის გადახტომამ გამოიწვიოს კლაპნების დაღუნვა?
(ხვალე კომპრესიას შევამოწმებ და გავიგებ კლაპნები ან პრაკლადკა ჰომ არ აპარებს მაგით იმედია)

ღვედი გავასწორე, მეტკებიც ასე თუ ისე დავსვი მგონი სწორად (ერთხელ უკვე გავაკეთე ეგ წარმატებით)
და მე მგონი რომ არაფერი შემშლია.

ჩეკიც ამინთო 24 კოდით. (idle speed control solenoid) გეხურ ენაზე ხალასტოი ხოდის კლაპანი.

ნუ ეგეც გამოცვალე ახლით (დაშლილებში ავიღე მეორადი)
ჰოდა მაინც ქვრება. 10 წამში. იმუშავებს და ქვრება.
ძრავსაც ვიბრაცია აქვს ისეთი თითქოს რომელიმე ცილინდრი არ მუშაობსო.

თბილისშიც არავინაა ნორმალური ხელოსანი რომ მიუყვანო და რამე იქნებ მიშველოთ მესტნებმა.
შტეკერი როგორ გავსინჯო. იქნებ ელ-გაყვანილობის სადენებშია პრობლემა და ხო არ იცით შტეკრზე რომელ ფეხში რამდენი ვოლტი უნდა იყოს და ა.აშ.

კითხვა 2:
შეიძლება ხალასტოის კლაპანმა გამოიწვიოს ჩაქრობა?
კითხვა 3: კალენვალის შკივის მეტკა ცოტათი მარჯვნივაა ხო? ნახევარი კბილით მარჯვნივაა? ხო?
პ.ს დავიტანჯე უვკე მართლა.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Aug 23 2011, 21:34
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




kostia
წნევის რეგულატორზე თუ ამბობ. ინჯექოტრის მილებთან რომააა მაშინ ეგ არ უნდა გექნა. თუ ვერ მოასწარი დასტუკვა მაშინ გილოცავ smile.gif გადარჩი. თუ ისევ ისე არ გაუკეთებ აუცილებლად მოგიწევს შოთასთან მიტანა ძრავის. smile.gif

ერთხელ ჩემთან მოძვრა ეგ ტურბინის წნევამ მოგლიჯა და მატორი კინაგამ დავსტუკე. ხამუთი არ ქონდა, უხარისხო ტოპსპიდის შლანგი ეკეთა..

შენი ტურბინიანი თუა მაშინ უეჭველი რეგულატორია. თუ უტურბინოა მაგათ არ უყენიათ ეგ რამდენდაც ვიცი და შეგიძლია წყნარად იყო biggrin.gif


ყვე3ლა ვარიანტში მეშვი ეგეთ ექსერიმენტებს. თუ ზუსტად არ იცი რას აკეთებ არ გირჩევ wink.gif smile.gif

წნევა არ გექნება ბენზინსი 2.4 ბარზე მეტი დაბუსტვისას.... როცა 4 უნდაიყოს 2 იქნება ჰოდა პორშინი შეიძლება გარედ გამოვარდეს და ფრთხილად იყავი wink.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


პ.ს

ისე მაგ რეგულატორზე მცირე მანიპულაციების ჩატარებიტ შეგიძლია 4 ბარიდან 4.5-მდდე აწიო წნევა ყველანაირი walbro-ების გარეშე მიიღებ უფრო დიდ წნევას wink.gif
რალისტები იყენებდნენ მაგას. ცოტას მიაჩაქუჩებ მაგ რეგულატორ რო პატარაზე შეიღუნოს და ეგაა. ზედმეტი რო მოგივიდცეს გააფუჭებ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   ხალასტოი ხოდის სოლენოიდი   Aug 19 2011, 21:09
nikao0Onika   თუ ხალასტოი ხოდის ...   Aug 20 2011, 00:34
gentoo   nikao0Onika დენი რო არ მ...   Aug 20 2011, 06:27
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge