![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ჰელოუ.
დღეს იმდენ ხალს ველაპარაკე და ყვლაზე მთავარი დამავიწყდა მეკითხა. მოკლედ გალოვკის მიყენების შემდეგ დავქოქე და ყველაფერი ნორმალურად იყო. დაიქოქა. წავიდა. იმუშავა ჯიგრულად. მერე გააპარა პრაკლადკამ co-ს ტესტმა აჩცვენა. ნუ გუშინ დავშალე შეუცვალე პრაკლადკა და ავაწვე. მაგრამ დაქოქვისას საშინელი სტუკის ხმა გაუშვა. (კლაპნებს გავს) მოვხსენი დამცავი ხუფი ღვედიდან და ვნახე რომ ერთი კბილით იყო ღვედი გადამხტარი. 1. კითხვა: შეიძლება 1 კბილით ღვედის გადახტომამ გამოიწვიოს კლაპნების დაღუნვა? (ხვალე კომპრესიას შევამოწმებ და გავიგებ კლაპნები ან პრაკლადკა ჰომ არ აპარებს მაგით იმედია) ღვედი გავასწორე, მეტკებიც ასე თუ ისე დავსვი მგონი სწორად (ერთხელ უკვე გავაკეთე ეგ წარმატებით) და მე მგონი რომ არაფერი შემშლია. ჩეკიც ამინთო 24 კოდით. (idle speed control solenoid) გეხურ ენაზე ხალასტოი ხოდის კლაპანი. ნუ ეგეც გამოცვალე ახლით (დაშლილებში ავიღე მეორადი) ჰოდა მაინც ქვრება. 10 წამში. იმუშავებს და ქვრება. ძრავსაც ვიბრაცია აქვს ისეთი თითქოს რომელიმე ცილინდრი არ მუშაობსო. თბილისშიც არავინაა ნორმალური ხელოსანი რომ მიუყვანო და რამე იქნებ მიშველოთ მესტნებმა. შტეკერი როგორ გავსინჯო. იქნებ ელ-გაყვანილობის სადენებშია პრობლემა და ხო არ იცით შტეკრზე რომელ ფეხში რამდენი ვოლტი უნდა იყოს და ა.აშ. კითხვა 2: შეიძლება ხალასტოის კლაპანმა გამოიწვიოს ჩაქრობა? კითხვა 3: კალენვალის შკივის მეტკა ცოტათი მარჯვნივაა ხო? ნახევარი კბილით მარჯვნივაა? ხო? პ.ს დავიტანჯე უვკე მართლა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
kostia
წნევის რეგულატორზე თუ ამბობ. ინჯექოტრის მილებთან რომააა მაშინ ეგ არ უნდა გექნა. თუ ვერ მოასწარი დასტუკვა მაშინ გილოცავ ![]() ![]() ერთხელ ჩემთან მოძვრა ეგ ტურბინის წნევამ მოგლიჯა და მატორი კინაგამ დავსტუკე. ხამუთი არ ქონდა, უხარისხო ტოპსპიდის შლანგი ეკეთა.. შენი ტურბინიანი თუა მაშინ უეჭველი რეგულატორია. თუ უტურბინოა მაგათ არ უყენიათ ეგ რამდენდაც ვიცი და შეგიძლია წყნარად იყო ![]() ყვე3ლა ვარიანტში მეშვი ეგეთ ექსერიმენტებს. თუ ზუსტად არ იცი რას აკეთებ არ გირჩევ ![]() ![]() წნევა არ გექნება ბენზინსი 2.4 ბარზე მეტი დაბუსტვისას.... როცა 4 უნდაიყოს 2 იქნება ჰოდა პორშინი შეიძლება გარედ გამოვარდეს და ფრთხილად იყავი ![]() ![]() ![]() ![]() პ.ს ისე მაგ რეგულატორზე მცირე მანიპულაციების ჩატარებიტ შეგიძლია 4 ბარიდან 4.5-მდდე აწიო წნევა ყველანაირი walbro-ების გარეშე მიიღებ უფრო დიდ წნევას ![]() რალისტები იყენებდნენ მაგას. ცოტას მიაჩაქუჩებ მაგ რეგულატორ რო პატარაზე შეიღუნოს და ეგაა. ზედმეტი რო მოგივიდცეს გააფუჭებ ![]() |
|
|
![]() ![]() |