![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
ჰელოუ.
დღეს იმდენ ხალს ველაპარაკე და ყვლაზე მთავარი დამავიწყდა მეკითხა. მოკლედ გალოვკის მიყენების შემდეგ დავქოქე და ყველაფერი ნორმალურად იყო. დაიქოქა. წავიდა. იმუშავა ჯიგრულად. მერე გააპარა პრაკლადკამ co-ს ტესტმა აჩცვენა. ნუ გუშინ დავშალე შეუცვალე პრაკლადკა და ავაწვე. მაგრამ დაქოქვისას საშინელი სტუკის ხმა გაუშვა. (კლაპნებს გავს) მოვხსენი დამცავი ხუფი ღვედიდან და ვნახე რომ ერთი კბილით იყო ღვედი გადამხტარი. 1. კითხვა: შეიძლება 1 კბილით ღვედის გადახტომამ გამოიწვიოს კლაპნების დაღუნვა? (ხვალე კომპრესიას შევამოწმებ და გავიგებ კლაპნები ან პრაკლადკა ჰომ არ აპარებს მაგით იმედია) ღვედი გავასწორე, მეტკებიც ასე თუ ისე დავსვი მგონი სწორად (ერთხელ უკვე გავაკეთე ეგ წარმატებით) და მე მგონი რომ არაფერი შემშლია. ჩეკიც ამინთო 24 კოდით. (idle speed control solenoid) გეხურ ენაზე ხალასტოი ხოდის კლაპანი. ნუ ეგეც გამოცვალე ახლით (დაშლილებში ავიღე მეორადი) ჰოდა მაინც ქვრება. 10 წამში. იმუშავებს და ქვრება. ძრავსაც ვიბრაცია აქვს ისეთი თითქოს რომელიმე ცილინდრი არ მუშაობსო. თბილისშიც არავინაა ნორმალური ხელოსანი რომ მიუყვანო და რამე იქნებ მიშველოთ მესტნებმა. შტეკერი როგორ გავსინჯო. იქნებ ელ-გაყვანილობის სადენებშია პრობლემა და ხო არ იცით შტეკრზე რომელ ფეხში რამდენი ვოლტი უნდა იყოს და ა.აშ. კითხვა 2: შეიძლება ხალასტოის კლაპანმა გამოიწვიოს ჩაქრობა? კითხვა 3: კალენვალის შკივის მეტკა ცოტათი მარჯვნივაა ხო? ნახევარი კბილით მარჯვნივაა? ხო? პ.ს დავიტანჯე უვკე მართლა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
kostia
არადა პირიქით უნდა იყოს. რო გააღებ აბაროტებს უნდა აგდებდეს და ცივი თუა საერთოდ უნდა ჩაქრეს. სურათი დადე თუ შეგიძლია და გეტყვი ზუსტად ეგაა თუ არა. წესით შენ მაგ შლანგს რომ მოხსნი და დააზაგლუშკებ ხალასტოი ხოდი ნორმალური უნდა იყვეს. აი ტურბინები რო დაიწყებს დაბერვას მაშინ მოაკლდება ბენზინი ძალიან მაგრად. ინჯექტორები ვეგარ შეასხავს იმდენ ბენზინს იმიტორო ბუსტი 1 ბარამდე წნევას ქმნის კოლექტორში და თუ რეგულატორი არმუშაობს გაგუდავს. მე მგონი შენ რეგულატორს ჭირს რაღაცა და/ან ძალიან ბევრ ბენზინს ასხავს და მაგიტომ მუშაობს მატორი გამოძრობული რეგულატორით კარგად. ყველა ვარიანტში მასე სიარული ძალიან საშიშია. |
|
|
![]() ![]() |