![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,635 რეგისტრ.: 22-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 40 ![]() |
თქვენი რჩევა მჭირდება. რა შეიძლება გავაკეთო რომ ეშველოს. მოკლედ ამას წინათ გავაჩერე მანქანა დაჩაზე ისე რომ 5 დღე არ დამიქოქია და 5 დღის შემდეგ რომ ვცადე დაქოქვა არ დაიქოქა პერემიჩკებით დავქოქე ბოლოს, აკუმლიარორი თეგეთეაში მაქვს ნაყიდი სადღაც მეოთხე თვეა და რომ მივედი და შემიმოწმეს აკუმლიატორს არაფერი არ ცირსო პრიბორზე ეგრე აჩვენებდა მაგრამ დაქოქილზე რომ შეაერთა დანახა საკმარისი დენი არ მიეწოდება აკუმლიატორსო და იმიტომ გიჯდება მალეო. და ელექტრიკს ანახეო.
ისე რომ ჩამომივიდა მანქანა ზამოკი ღია იყო კონტეინერში და აკუმლიატორი( თავის რაც ქონდა) სამი ბანკა აღარ მუშაობდა მაგრამ პერემიჩკებით მაინც დაიქოქა და ფოთიდან ჩამომიყვანა მაინც და რამე ხომ არ დაუზიანდებოდა მაშინ ეხლა რომ არ ტენის აკუმლიატორს? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,635 რეგისტრ.: 22-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 40 ![]() |
Baal
RACKER უი სულ დამავიწყდა ერთი დეტალი კიდევ, რიდის დაეწყო აკუმლიტორს ეგეთი რაღაცეები, მაგარი წვიმები რომ იყო სეტყვით მაშინ ღამე ჩავედი მანქანასთან შემეშინდა არ დაესეტყვა და პერენოსკა რომ არის მანქანის ზაჟიგალკაში შესაერთებელი ის რომ შევაერთე უცებ დაბჟუტა და მეორე დღეს პერემიჩკებით დავქოქე მანქანა და იმის მერე უბერავდა მაგრამ რაც ზარიატკაზე მქონდა შეერთებული იმის მერე გამოსწორდა. შეიძლება მაშინ დაჯდა და ნორმალურ ზარიატკას ვერ იღებდა იმის მერე? პრინციპში ეხლა რომ დავფიქრდი დღეში საშუალოდ ერთი საათი მიწევდა მანქანის მუშაობა სამსახური სახლი და პირიქით ანუ ნახევარი საათი წასვლა რამოდენიმე საათი დაჩერება და ისევ ნახევარი საათი უკან დაბრუნება. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mtiuli @ Sep 1 2009, 01:32) [snapback]30478[/snapback] Baal RACKER უი სულ დამავიწყდა ერთი დეტალი კიდევ, რიდის დაეწყო აკუმლიტორს ეგეთი რაღაცეები, მაგარი წვიმები რომ იყო სეტყვით მაშინ ღამე ჩავედი მანქანასთან შემეშინდა არ დაესეტყვა და პერენოსკა რომ არის მანქანის ზაჟიგალკაში შესაერთებელი ის რომ შევაერთე უცებ დაბჟუტა და მეორე დღეს პერემიჩკებით დავქოქე მანქანა და იმის მერე უბერავდა მაგრამ რაც ზარიატკაზე მქონდა შეერთებული იმის მერე გამოსწორდა. შეიძლება მაშინ დაჯდა და ნორმალურ ზარიატკას ვერ იღებდა იმის მერე? პრინციპში ეხლა რომ დავფიქრდი დღეში საშუალოდ ერთი საათი მიწევდა მანქანის მუშაობა სამსახური სახლი და პირიქით ანუ ნახევარი საათი წასვლა რამოდენიმე საათი დაჩერება და ისევ ნახევარი საათი უკან დაბრუნება. შეიძლება აკისლენიე აქვს კლემებზე, წვიმების დროს ნესტი აიღო ალბათ, კარგად გაშკურკე და ისე დააყენე, ალბათ მაგდენი ჩალიჩის მერე ცოტა გაიწმინდა კლემები და იმიტომ დაიტენა აკუმულატორი კარგად ![]() ![]() ცუდად დატენილ აკუმულატორს კი მაგნიტაფონის პირდაპირი ვხოდი და ცენტრალური ზამოკის გადამცემიც კი დასვამს (რომლებიც სულ ჩართულია) ![]() რაც შეეხება დღეში 1 საათი დატენვას, საერთოდ ეგ სრულიად საკმარისია იმ დონეზე დაიტენოს რომ სტარტერი დაატრიალოს 2-3-ჯერ საკაიფოდ ![]() ![]() ციტატა(Baal @ Aug 30 2009, 02:34) [snapback]30003[/snapback] RACKER იმის თქმა დამავიწყდა, ატიკას როდესაც ის დოხლი აკუ ეყენა, რაც ახალი ჩავაყენეთ ძრავმა ბევრად სტაბილურად და კარგად დაიწყო მუშაობა ![]() ეგრეა ყოველთვის ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|