IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ნადები ძრავში, ძრავში არის შავი ნადები, როგორ მოვაშოროთ?
paatshark
გამოხმაურება Sep 4 2011, 11:31
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 94
რეგისტრ.: 22-April 11
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 1,975




ძვირფასო სუბაროლოგებო smile.gif

დღეს დირკოთი დავამუშავე ძრავის ხუფის "პრაკლადკა" და ერთმა ფაქტმა ძალიან დამამწუხრა. "რასპრედ ვალის" განყოფილებაში საშინელი შავი ნადები დამხვდა.

მაინტერესებს რამე თუ შეიძლება ვუშველო და მოვაშორო?

რასაც მივწვდი მოვფხიკე და მერე მივხვდი, რომ მგონი კარგი არ ვქენი, მაგრამ ამას აღარ ეშველება, მაგრამ რაიმე საშუალება ხომ არ არის, რომ დავახმარო ძრავს და ეს ჭუჭყი მოვაშორო? რაღაც სითხე ვნახე ზეთის დანამატიო Wurth-ის და ეს სითხე რამეს უშველის სანამ ზეთის შეცვლის დრო და დგება?

ზეთის შეცვლის წინ კი გამოვრეცხავს სპეციალური სითხით, მაგრამ ეგეც მაინტერესებს, ეგ სითხე თუ რამეს შველის და ეფექტი თუ აქვს...

დაწერეთ ვის რა გამოცდილება გაქვთ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
SUB 300
გამოხმაურება Sep 5 2011, 00:02
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,360
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 60




paatshark

გამოსარეცხ დანამატს თუ ჩაასხავ მხოლოდ ზეთის შეცვლის დროს ( ხშირ მოხმარებას მე პირადად ვეწინააგმდეგები )
რაც შეეხება ნაგარს : ძრავი ხშირ შემთხვევაში იკეთებს ,როხა არ არის ხარისხიანი ზეთი და არ იცვლება დროულად , ცუდ ბენზინზე biggrin.gif რაც უსაზღვროთ გვაქვს საქართველოში და როგორც ზევით აღნიშნეს , როცა ძრავის საჰაერო მილები გაჯედილია , საიდანაც ზეთს ვასხავთ ის ხუფი მოხსენი და ფაერის ნაკადს დააკვირდი არ უნდა ამოდიოდეს დიდი რაოდენობით ან დაქოქილზე ძრავი არ უნდა იცვლიდეს აბაროტს , ძრავს საჰაერო აქვს სამ ადგილას , 2 ცალი არის გალოვკებზე ზედა მხარეს (ინჟექტორების შუაში ) და ტურბინის გვერდით
მთლიანობაში კი დაანებე თავი smile.gif ეგ ნაკიპი მხოლოდ და მხოლოდ უცვლის ზეთს ფერს, სხვა ზიანს ვერ აყენებს ძრავს
რაც არ უნდა ჭუჭყიანი ძრავი იყოს ზეთის კანალები ყოველთვის სუფთაა და არანაირ ნაკიპს არ იკეთებს კანალში

მოერიდეთ ძლიერ სარეცხ საშვალებებს , სუბარუს კარენოი კლადიში არის ალუმინი , შატუნი კი არის გრაფიტის (3 მეასედია დასხმული დაახლოებით ) დრო ისედაც რეცხავს გრაფიტს და სანამ რამეს ჩაასხავთ დარწმუნებულები იყავით რომ ის სითხე გრაფიტს არ შეჭამს (ანუ უნდა მოიზიოთ იმფორმაცია როგორ მოქმედებს გრაფიტზე )
მე პირადად , თუ ძრავი ძალიან კატასტროფულ მდგომარეობაში არ არის ვცდილობ არ ჩავასხა არანაირი სარეცხი საშვალება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
paatshark   ნადები ძრავში   Sep 4 2011, 11:31
leqsoo   paatshark ეგ ვიურტის ხ...   Sep 4 2011, 16:00
MEPARA   შენს მანქანას გარბ...   Sep 4 2011, 17:53
TaO   მოტულის ძრავის გამ...   Sep 4 2011, 18:49
MEPARA  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge