![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
წელს რომ ბახმაროში ვიყავი, ძალიან დატვირთული მივდიოდი ბახმაროს პერევალებზე. ჰოდა მამაჩემისგან ერთი ლექციაც მოვისმინე. ძველი მძღოლია და საკმაოდ კარგ რაღაცეებს მასწავლის ხოლმე.
![]() სცეპლენიით ორმაგი გათიშვა !!! რას ნიშნავს ? ჩემი ფორიკათი როცა მივდივარ მეორეთი, სანამ თითქმის არ გაჩერდება, პირველში ვერ გადამაქვს. რასაც ბევრჯერ დიდი დისკომფორტი შეუქმნია, როცა მეორეში მაქვს, მივდივარ 30-ით და მინდა რომ ამ დროს მივადგა. აბაროტი თუ აკრიფა ხომ კაი, მაგრამ სანამ აკრიფავს ??? როცა ადტვირთული მანქანით მიდიხარ აღმართში მეორეთი, შეიძლება რომ ძალები აღარ ეყოს მანქანას და ჩაქრეს. ან კიდევ ატყობ რომ უკვე მანქანას უჭირს, წინ კი აღმართის დახრილობა მტულობს და ატყობ რომ აუცილებელია დაბალი გადაცემა რომ აღმართი დაძლიო. იგივე სიტუაციაა. მოკლედ, 2 საათი ვუსმინე ორმაგი გათიშვის შესახებ ლექციას და ჩოხატარუიდან ნაბეღლავამდე და გაომივიდა ალბათ ერთი ორჯერ. ![]() იქედან ჩამოსულმა კი ერთი რამ დავამუღამე. გახალასტოებას საერთოდ არ სჭირდება სცეპლენიის გათიშვა ![]() გუშინ მთელი დღე მანქანით დავდიოდი. მთელი ქალაქი მოვიარე. დილიდანვე გამახსენდა ეს პონტი და ვამუღამებდი. ჰოი საოცრებავ !!! რამდენჯერმე სიჩქარეშიც კი ჩავაგდე სცეპლენიის გათიშვის გარეშე ! ![]() დღეს კი აი ეს ვიდეოც მოვძებნე: ანუ მექანიკა შეიძლება ისე გამოიყენო როგორც ტიპტრონიკი ![]() რა იცით ამის შესახებ ? გამიზიარეთ გამოცდილებები ... P.S. ამდენი გაზაობაა, მიდი მოდი, გავასწარი გაგასწარი. კლავიატურითაც მშვენივრად გონკაობენ, მაგრამ ესეთი რამეები თეორიულად მაინც იცით ვინმემ ? თუ იცით, ალბათ უზიარებთ ერთმანეთსაც. შეხვედრების დროს და ალბათ ვარჯიშობთ კიდეც სადმე. კარგია ! მაგრამ უკეთესი იქნება თუ ამ ცოდნას სხვასაც გაუზიარებთ. თუნდაც მე ![]() მოდერ, თემა არ ვიცოდი სად გამეხსნა და აქ გავხსენი. თუ საჭიროა გადაიტანე სხვაგან გთხოვ. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,115 რეგისტრ.: 28-July 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 254 ![]() |
suxooo
ციტატა(suxooo @ 2nd September 2011 - 12:06) [snapback]306304[/snapback] რა დამუღამება უნდა მაგას დიდი არაფერია -1000000. არ გეთანხმები, საკმაოდ ცუდი და ძნელი დასამუღამებელია. მე დავდიოდი ეგრე ადრე (BMW) რომ მყავდა. ცეპენიის ბაჩოკის მანჟეტი გაფუჭდა და 2 გათიშვის ან 40 წუთის მეტს ვერ ძლებდა. ამიტომ 2 დღე მომიწია ეგრე. შეიძლება ვერ ავხსნა მაგრამ მაინც დავწერ. დაძრულ მანქანაზე ოდნავ თუ მოქაჩავ ბერკეტს, რაღაც სიჩქარეზე იქრძნობ რომ კბილანები თავისუფალია და აი მაშინ უნდა გათიშო. იგივე პრინციპია მაღალ ჩაგდებაზეც. არცერთ შემთხვევაში არ უნდა მიაწვე, ნაზად უნდა გადაიტანო სიჩქარე მაქს 1-2 წამის ინტერვალით. მოკლედ დამუღამება უნდა რა, მერე ხმაზეც მიხვდები რა და როდის უნდა ქნა. VADA ეს ორმაგი გათიშვა, არასდროს გამიგია. იქნებ მოკლედ აგვიხსნა რას ნიშნავს? -------------------- I'm so JDM I sleep on the right side of the bed.
|
|
|