![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ვინმემ ხომ არ იცით სხვადასხვა წლებში გამოშვებულებს სხვა დასხვა სტოპებიაქვს?
და კიდე მაინტერესებს 5იანი ავტომატით როგორ დადის. ვერსად ვერ ვნახე მონაცემები ვერც 0-100მდე ვერ 180მდე ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
PAINKILLER
rsk b4 არაა უფრო ეკონომიური 3.0 ვირდე 2.0 ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mixa @ Sep 2 2009, 01:55) [snapback]30676[/snapback] PAINKILLER rsk b4 არაა უფრო ეკონომიური 3.0 ვირდე 2.0 ![]() 3.0 ატმოსფერული 2.0 ტვინტურბოზე ეკონომიურია, ოღონდ აქტიური ტარების დროს ![]() ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ Sep 2 2009, 14:02) [snapback]30725[/snapback] 3.0-ის ეკონომიურობა კიდევ ერთ რამეშია, ბევრად მეტი რესურსი და რემნის ცვლა მაინც არ უნდა ![]() და სიმძლავრეს რაც შეეხება ერთიდაიგივე სიმძლავრის ტურბინიანს და ატმოს შირის ატმო სჯობნის. სხვათაშორის ამერიკულ 3.0 R-ს 245ცხენი ჰყავს და 5 სიჩქარიანი ავტომატი აქვს ხო, მასეა ![]() ახალ კუზაოზე ყველა ავტომატი 5 სიჩქარიანია, 2.0 ატმოსფერულის გარდა ![]() ![]() ციტატა(maxouni @ Sep 2 2009, 14:02) [snapback]30725[/snapback] და 2010-ის ლეგასის უკვე 3.6 მატორები აქვს 256 ცხენით და 330 თორქით 5-იანი ავტომატები უკვე სტანდარტია ახალი ტრიბეკა უკვე მაგ ძრავზე გამოდის ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|