IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> შემშვები კოლექტორის ვაკუუმის წნევა
gentoo
გამოხმაურება May 26 2011, 12:54
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




http://findarticles.com/p/articles/mi_qa38...le_skin;content


http://injector.ua/ru_analiz-razrejeniy.html
http://www.autodata.ru/item.osg?idt=39&idn=1416

ეხლა ვნახე მე მაქვს დაბალი ვაკუუმი.

-40 cmHg როცა მანუალში წერია -48 cmHg-ზე მეტი.
საიდანაც გავიგე რომ ჰაერს იპარავს.

ამ მარტივი ხელსაწყოთი უამრავი ძრავის პარამეტრი შეიძლება გაიგოთ.
როგორია კოლცოები, კლაპნების პრუჟინები კარგია თუ არა და ა.შ.
მოკლედ ერთერთი უძველესი და გამოცდილი მატორის დიაგნოსტიკის ხელსაწყოა.

მირჩიეთ ეხლა რა ვქნა. პაუკი უნდა მოვხსნა და ერთი მოტეხილი ბოლტი ამოვიღო, ასევე
ინთეიქი არის გახეული პატარაზე. ტურბინას რაც ეცმევა რეზინის როა, ეგ სად დავალატკინო?

პ.ს ბოდიში კლავიატურა მიჭედავს და თემის სათაურში კოლექტორი უნდა დამეწერა.
მოდერებს ვთხოვ თუ შეუძლიათ ჩაასწორონ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Sep 7 2011, 12:56
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




maxouni
მანქანას არ ვიცი და მე კი მეშვიდე ჭიქა დავლიე დღეს უკვე და მეორე კოლოფს ვეწევი სიგარეტს. ნერვიულობისაგან biggrin.gif

გავიგე რაჭირდა. 100% ამ ფორუმის და შენი დახმარებით.

საბარგულში დებისას MAF გატურტლიანდა smile.gif 2 ცალ სანთელზეც ზაზორი იყო ძალიან პატარა. თვალითაც ეტყობოდა, მიღუნული იყო და მაგის გასწორებამაც იმოქმედა ალბათ.

გუშინ გავწმინდე, სუფთა ეთილის სპირტით. ოდნავ შევუშხაპუნე და დღეს გიჟივითაა მანქანა (მერე კიდევ უნდა გავწმინდო ცოტა კიდევ ქონდა ნადები...)
ხმაც სულ სხვანაირი გაუხდა smile.gif უფრო სუფთად მუშაობს ძრავი, დაწყნარებულად.
თორქიც მოემატა smile.gif რო მიაჭერ ბრუნსაც და სიჩქარესაც კრიფავს ყველანაირი გაჭინთვების გარეშე. ეტყობა რო არ უჭირს ამის გაკეთება. სუნთქვა დაიწყო რასაც ქვია biggrin.gif ფრანკენშტეინ ბლია.

ტურბინები რო ირთვება და ითიშება ხმასაც გამოსცემს ძალიან თანაბრს და სასიამოვნოს აქამდე არ ქონდა ეგ ხმა...
მოკლედ კმაყოფილი ვარ.
მაგრამ ეტყობა რომ მაღალ აბაროტებზე ოდნავ მაზავს სვეჩები ან შეიძლება მაფი დაქლიავდა ან ლამბდა. მოკლედ არ ვიცი. მაგაზე შენ უწამლე რამეს მერე რო ამოვალ ლოგზე. არა და უეჭველი უნდა ამოვიდე. უბრალოდ ეხლა ზეთი, მატორის, კარობკის.
უამრავი სხვა რამ და ვერ ვახერხებ ჯერჯერობით.

ხო კიდევ მეორე ტურბინა რო გაიხსნება ბოლოსკენ ასე 6 აბაროტზე ტკაცანის ხმა მოდის რაღაცა. აუ ხე რო იცვის ეგეთი დაახლოებიტ biggrin.gif
მოკლედ ველოდები ფული რო მექნება უნდა ვეცე და ბოლომდე მივიყვანოთ. ამას თუ გავაცოცხლებდით ნაღდად არ მეგონა smile.gif

მოკლედ. ლოგი, სვეჩები და მაფი. ამისთვის უნდა მოვემზადო რა და მერე დავლოგოთ.

მეორედ გავწმინდე დღეს MAF-ი ნადები რო ქონდა ისიც მოვაშორე.
კიდევ უფრო გაგიჟდა.

ყველა აბაროტზე თანაბარი აჩქარება და სიმძლავრე ძალიან სასიამოვნო გახდა.
უფრო მეტზეც ბუსტავს ეტყობა შეგრძნებებით smile.gif

მაგრამ კარობკაში რაღაც ვერაა კარგად. აღმართზე მესამე ძალიან სუსტი აქვს.
stall test-ი გაგიკეთებიათ ვინმეს?

თუმცა ისეთი შავი ზეთი ასხია შიგნით სულ არ ესხას ჯობია.
სანამ არ გამოვცვლი ვერ ვაგაზავებ და მიზეზსაც ვერ დავადგენ.
კარობკის ზეთი აუცილებლად უნდა გამოვცვალო და თუ არ უშველა მერე ლოგი.
არა ლოგი მაინც ყველა ვარიანტში უნდა ჩავწერო.
თითქმის ყველა კვანძი უნდა შევამოწმო smile.gif
ჰაერის ფილტრიც შესაცვლელი მაქვს ტურტლიანია ეგეც. ცოტას ეგეც მოუმატებს და ეგაა crazy_pilot.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   შემშვები კოლექტორის ვაკუუმის წნევა   May 26 2011, 12:54
VADA   gentoo

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge