![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
კითხვები:
რა შემთხვევაში უნდა შეიცვალოს ბენზო ნასოსი ??? რისთვის არის საჭირო ??? რომელი ჯობია, რომელიც ბაკში დგება თუ რომელიც გარეთ ??? პლიუს-მინუსები ჩამოწერეთ ვინმემ თუ იცით ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(leqsoo @ 9th September 2011 - 11:57) [snapback]308056[/snapback] იმპრეზაზე 440cc აყენია და , ფორიკაზე და ლეგასზე 330cc უნდა ეყენოს თუ სწორად მახსოვს ერთიდაიგივე აქვს 2001 წლამდე , მერე უკვე სხვაობებია. იმ კომპიუტერის შემთხვევაში, რომელიც არ პრაშივკდება, უმჯობესია წნევის რეგულატორი დააყენო. ინჟექტორები იმდენ რამს ცვლის რომ მარტო სმესის ნასტროიკა შეიძლება არ გეყოს. ბენზონასოსი ჩემი აზრით ბაკში სჯობს იდგეს, ბენზინი აგრილებს და ნაკლებად ხურდება. |
|
|
![]() ![]() |