IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ლეგასი BL5
mixa
გამოხმაურება Aug 28 2009, 07:49
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




ვინმემ ხომ არ იცით სხვადასხვა წლებში გამოშვებულებს სხვა დასხვა სტოპებიაქვს?

და კიდე მაინტერესებს 5იანი ავტომატით როგორ დადის. ვერსად ვერ ვნახე მონაცემები ვერც 0-100მდე ვერ 180მდე sad.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
mixa
გამოხმაურება Sep 2 2009, 16:19
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,767
რეგისტრ.: 18-April 09
მომხმარებელი № 27




PAINKILLER
თუ ეკონომიურად გინდა სიარული იასნია არ უნდა იგაზაო და თუ არ იგაზავებ 2.0 უფრო ეკონომიურია.

ეხლა რაღაც მაინტერესებს და იქნებ იცოდე. მოკლედ მე მინდა ტურბინიანი და მაინტერესებს 2003იანს და 2005-6-7 რა განსხვავებაა ?

ციტატა(maxouni @ 2nd September 2009 - 13:02) [snapback]30725[/snapback]
და 2010-ის ლეგასის უკვე 3.6 მატორები აქვს 256 ცხენით და 330 თორქით 5-იანი ავტომატები უკვე სტანდარტია

რო აწვებით ამ კუბატურას ბაზარი არაა კაია დიდი კუბატურა ოღონც წესიერი მატორი და არა სუბარუს ბანძი ატმომატორი, რა უბედურებაა 3.6დან 330NM თან 2010ში, CLKებში რო3.2 იდო 98დან იმას ქონდა მგონი მაგდენი და თან 2კლაპნიანია თუ არ ვცდები smile.gif თან არც ეკონომიური არ იქნება(იასნია ბაქოს რეგულარი არ უნდა არც მაგას) და ჯობია ტურბინიანზე გამოუცვალო 100000ზე რემენი და ასხა სუპერი უფრო ჩქარიც არის უფრო ეკონომიურიც არის და თან 4ცილინდრის მომსახურება ჩვენ პირობებში უფრო ადვილია იმიტო რო ფეიქრებზე არის ნაწილები მატორის და შოთასაც აქვს ჯერჯერობით smile.gif ისე 3.6 ტურბინები გაასწორებდა biggrin.gif

რატომ არ დაუყენეს 2003ში ტვინსკროლებს 6იანი კარობკა ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 2 2009, 16:57
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(mixa @ Sep 2 2009, 18:19) [snapback]30811[/snapback]
PAINKILLER
თუ ეკონომიურად გინდა სიარული იასნია არ უნდა იგაზაო და თუ არ იგაზავებ 2.0 უფრო ეკონომიურია.

ეხლა რაღაც მაინტერესებს და იქნებ იცოდე. მოკლედ მე მინდა ტურბინიანი და მაინტერესებს 2003იანს და 2005-6-7 რა განსხვავებაა ?
რო აწვებით ამ კუბატურას ბაზარი არაა კაია დიდი კუბატურა ოღონც წესიერი მატორი და არა სუბარუს ბანძი ატმომატორი, რა უბედურებაა 3.6დან 330NM თან 2010ში, CLKებში რო3.2 იდო 98დან იმას ქონდა მგონი მაგდენი და თან 2კლაპნიანია თუ არ ვცდები smile.gif თან არც ეკონომიური არ იქნება(იასნია ბაქოს რეგულარი არ უნდა არც მაგას) და ჯობია ტურბინიანზე გამოუცვალო 100000ზე რემენი და ასხა სუპერი უფრო ჩქარიც არის უფრო ეკონომიურიც არის და თან 4ცილინდრის მომსახურება ჩვენ პირობებში უფრო ადვილია იმიტო რო ფეიქრებზე არის ნაწილები მატორის და შოთასაც აქვს ჯერჯერობით smile.gif ისე 3.6 ტურბინები გაასწორებდა biggrin.gif

რატომ არ დაუყენეს 2003ში ტვინსკროლებს 6იანი კარობკა ?

ეგ 3.6-იანი მატორი ამერიკისთვისაა გამოშვებული და 92 ბენზინზეც მუშაობს smile.gif იაპონურ 3.0-იანს 305 აქვს თორქი და 250 ცხენი smile.gif

3.6 ტურბინა კი მხოლოდ პორშეს აქვს და სუბარუს არ სჭირდება ეგეთი მონსტროიდული რამე smile.gif B11S-ის კონცეპტს უნდა ჰქონოდა 3.0 Twinturbo, მაგრამ დაიკიდეს ეგ მოდელი ვაბშე biggrin.gif

ფეიქრებზე და შოთაზე არაფერს ვიტყვი smile.gif მაგ ლოგიკით ტვინტურბოც არ უნდა გყავდეს საერთოდ biggrin.gif


ლეგასის მოდელებს რაც შეეხება, ტექნიკურად 2003-2007 მოდელები ერთნაირია, უბრალოდ მგონი კომპლექტაცია იცვლეობოდა, მგზავრის ელექტროსიდენიები დაემატა და რაღაცეები (მძღოლის ელექტროსიდენია ყველას ჰქონდა)


ესეც ინფორმაცია ახალი ლეგასის მოდელებზე:


Available USA-spec models include 2.5i, 2.5GT, 3.6R. The 2.5i uses 2.5 L EJ25 flat-4 engine with 6-speed manual or Lineartronic Continuously variable transmission; the 2.5GT uses turbocharged 2.5L EJ25 flat-4 engine (from Subaru Impreza WRX) with 6-speed manual transmission; the 3.6R uses 3.6 L EZ36 flat-6 engine (from Subaru Tribeca) with 5-speed automatic transmission.[13]

Japanese trim level packages are the 2.5i, 2.5i L package, 2.5i S package; the turbocharged trim levels are 2.5GT, 2.5GT L package, 2.5GT SI-Cruise, and 2.5GT S package.[14]. The Japan-spec vehicle no longer uses the EJ20 2.0 L engine, offering the EJ25 in both turbo and non-turbo versions. The EZ36 is only used in Japan on the Outback wagon. The Legacy wagon is only available as an Outback in the North American market, whereas the wagon is available as both a Legacy and Legacy Outback in Japan

The side windows are no longer frameless, ending a Subaru tradition started with the first generation Leone in the early 1970s
The Subaru model codes are BM for the sedan, and BR for the wagon. The "D" pillar on the wagon is no longer covered in glass, also ending a design tradition established with the first generation. A center console mounted hand brake is no longer used, and instead an electric handbrake switch is installed on the dashboard.

ესეც ახალი ლეგასის კონცეპტი, ანუ შემდეგი მოდელია ფაქტიურად smile.gif სიმპატიური ტიპია



--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
mixa   ლეგასი BL5   Aug 28 2009, 07:49
rsk b4   აუუ ძაან მაგარი ტა...   Aug 28 2009, 11:33
PAINKILLER  
ციტატ...   Sep 2 2009, 12:56
Matador  
ციტატ...   Sep 2 2009, 14:40
PAINKILLER  
  Oct 26 2010, 20:39
PAINKILLER   ტრიბეკა ვაბშე სხვა...   Oct 26 2010, 22:11
Hejsan   PAINKILLER რაც შენ ჩამ...   Oct 26 2010, 23:07
shota   ატმო 3.0 H6 გამძლეობით...   Oct 27 2010, 09:57
Black Jo   სუბოს ხასიათი თუ გ...   Oct 27 2010, 10:48
svd   Black Jo მერე 3.0 H6 ლეგა...   Oct 27 2010, 12:10
Niklolozi  
ც...   Oct 27 2010, 17:18
Black Jo   svd ZERO-ს ყავს ტურბი...   Oct 27 2010, 17:24
Hejsan  
ციტატ...   Oct 27 2010, 17:37
Black Jo  
ZERO   კი ძააან მაგარია მ...   Oct 27 2010, 19:49
BerG  
DATO999   PAINKILLER სად ეგ ტუნედი ...   Oct 28 2010, 10:56
BerG  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 5 მომხმარებელი (მათ შორის 5 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge