![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ვინმემ ხომ არ იცით სხვადასხვა წლებში გამოშვებულებს სხვა დასხვა სტოპებიაქვს?
და კიდე მაინტერესებს 5იანი ავტომატით როგორ დადის. ვერსად ვერ ვნახე მონაცემები ვერც 0-100მდე ვერ 180მდე ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
PAINKILLER
თუ ეკონომიურად გინდა სიარული იასნია არ უნდა იგაზაო და თუ არ იგაზავებ 2.0 უფრო ეკონომიურია. ეხლა რაღაც მაინტერესებს და იქნებ იცოდე. მოკლედ მე მინდა ტურბინიანი და მაინტერესებს 2003იანს და 2005-6-7 რა განსხვავებაა ? ციტატა(maxouni @ 2nd September 2009 - 13:02) [snapback]30725[/snapback] და 2010-ის ლეგასის უკვე 3.6 მატორები აქვს 256 ცხენით და 330 თორქით 5-იანი ავტომატები უკვე სტანდარტია რო აწვებით ამ კუბატურას ბაზარი არაა კაია დიდი კუბატურა ოღონც წესიერი მატორი და არა სუბარუს ბანძი ატმომატორი, რა უბედურებაა 3.6დან 330NM თან 2010ში, CLKებში რო3.2 იდო 98დან იმას ქონდა მგონი მაგდენი და თან 2კლაპნიანია თუ არ ვცდები ![]() ![]() ![]() რატომ არ დაუყენეს 2003ში ტვინსკროლებს 6იანი კარობკა ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(mixa @ Sep 2 2009, 18:19) [snapback]30811[/snapback] PAINKILLER თუ ეკონომიურად გინდა სიარული იასნია არ უნდა იგაზაო და თუ არ იგაზავებ 2.0 უფრო ეკონომიურია. ეხლა რაღაც მაინტერესებს და იქნებ იცოდე. მოკლედ მე მინდა ტურბინიანი და მაინტერესებს 2003იანს და 2005-6-7 რა განსხვავებაა ? რო აწვებით ამ კუბატურას ბაზარი არაა კაია დიდი კუბატურა ოღონც წესიერი მატორი და არა სუბარუს ბანძი ატმომატორი, რა უბედურებაა 3.6დან 330NM თან 2010ში, CLKებში რო3.2 იდო 98დან იმას ქონდა მგონი მაგდენი და თან 2კლაპნიანია თუ არ ვცდები ![]() ![]() ![]() რატომ არ დაუყენეს 2003ში ტვინსკროლებს 6იანი კარობკა ? ეგ 3.6-იანი მატორი ამერიკისთვისაა გამოშვებული და 92 ბენზინზეც მუშაობს ![]() ![]() 3.6 ტურბინა კი მხოლოდ პორშეს აქვს და სუბარუს არ სჭირდება ეგეთი მონსტროიდული რამე ![]() ![]() ფეიქრებზე და შოთაზე არაფერს ვიტყვი ![]() ![]() ლეგასის მოდელებს რაც შეეხება, ტექნიკურად 2003-2007 მოდელები ერთნაირია, უბრალოდ მგონი კომპლექტაცია იცვლეობოდა, მგზავრის ელექტროსიდენიები დაემატა და რაღაცეები (მძღოლის ელექტროსიდენია ყველას ჰქონდა) ესეც ინფორმაცია ახალი ლეგასის მოდელებზე: Available USA-spec models include 2.5i, 2.5GT, 3.6R. The 2.5i uses 2.5 L EJ25 flat-4 engine with 6-speed manual or Lineartronic Continuously variable transmission; the 2.5GT uses turbocharged 2.5L EJ25 flat-4 engine (from Subaru Impreza WRX) with 6-speed manual transmission; the 3.6R uses 3.6 L EZ36 flat-6 engine (from Subaru Tribeca) with 5-speed automatic transmission.[13] Japanese trim level packages are the 2.5i, 2.5i L package, 2.5i S package; the turbocharged trim levels are 2.5GT, 2.5GT L package, 2.5GT SI-Cruise, and 2.5GT S package.[14]. The Japan-spec vehicle no longer uses the EJ20 2.0 L engine, offering the EJ25 in both turbo and non-turbo versions. The EZ36 is only used in Japan on the Outback wagon. The Legacy wagon is only available as an Outback in the North American market, whereas the wagon is available as both a Legacy and Legacy Outback in Japan The side windows are no longer frameless, ending a Subaru tradition started with the first generation Leone in the early 1970s The Subaru model codes are BM for the sedan, and BR for the wagon. The "D" pillar on the wagon is no longer covered in glass, also ending a design tradition established with the first generation. A center console mounted hand brake is no longer used, and instead an electric handbrake switch is installed on the dashboard. ესეც ახალი ლეგასის კონცეპტი, ანუ შემდეგი მოდელია ფაქტიურად ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|