გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 9 2011, 02:47
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 |
http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/ http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/ წინასწარ დიდი მადლობა : ) |
|
|
|
![]() |
Sep 12 2011, 00:03
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
რა დღეში ხართ ჰა?
B4 ლეგასი მექანიკაც მყავდა და ავტომატიც, ვერავინ მასწავლის რომელი წვავს უფრო მეტს და რომელი იდგავს უფრო კარგად წვავს უფრო მეტს ავტომატი (ტიპტრონიკი), განსაკუთრებით ქალაქში, როცა ჰიდროტრანსფორმატორი ფაქტიურად არასოდეს ბლოკირდება იდგავს უფრო კარგად მექანიკა, თან ბევრად კარგად (100 კმ/სთ-მდე 1 წამია სხვაობა, 400 მეტრზე კი მთელი 2 წამი), განსაკუთრებით მაშინ როცა კარგი სცეპლენიე გაქვს ახლა მორჩა კამათი და დაუჯერეთ ბიძიას ქალაქში სასიარულოდ ტიპტრონიკი სჯობია ყველა ვარიანტში, მექანიკა მაგარი დამღლელია საცობებში და სცეპლენიის ხშირი ცვლა უყვარს (ანუ $$-ების ხარჯვა შესაბამისად) ტრასაზეც თუ ძალიან აქტიურად არ გონკაობ, ტიპტრონიკი უკეთესია, კიკდაუნს უფრო სწრაფად აკეთებ ვიდრე მექანიკაზე გადართვას მოასწრებდი მაგრამ ლეგასი ტრასის მანქანაა და თუ სადმე გვერდზე გადასვლას მოიფიქრებთ, სჯობია ისევ გადაიფიქროთ, ან ჩემსავით კროსსპორტი დაითრიოთ მე ყველაფერი მაქვს ერთად, პასადკაც, ტიპტრონიკიც, დაბლებიდან კარგი გაწევაც, კომფორტიც და მანევრირებაც -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|