![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
![]() ![]() http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/ http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/ წინასწარ დიდი მადლობა : ) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
რა დღეში ხართ ჰა?
![]() B4 ლეგასი მექანიკაც მყავდა და ავტომატიც, ვერავინ მასწავლის რომელი წვავს უფრო მეტს და რომელი იდგავს უფრო კარგად ![]() წვავს უფრო მეტს ავტომატი (ტიპტრონიკი), განსაკუთრებით ქალაქში, როცა ჰიდროტრანსფორმატორი ფაქტიურად არასოდეს ბლოკირდება ![]() იდგავს უფრო კარგად მექანიკა, თან ბევრად კარგად (100 კმ/სთ-მდე 1 წამია სხვაობა, 400 მეტრზე კი მთელი 2 წამი), განსაკუთრებით მაშინ როცა კარგი სცეპლენიე გაქვს ![]() ახლა მორჩა კამათი და დაუჯერეთ ბიძიას ![]() ქალაქში სასიარულოდ ტიპტრონიკი სჯობია ყველა ვარიანტში, მექანიკა მაგარი დამღლელია საცობებში და სცეპლენიის ხშირი ცვლა უყვარს (ანუ $$-ების ხარჯვა შესაბამისად) ტრასაზეც თუ ძალიან აქტიურად არ გონკაობ, ტიპტრონიკი უკეთესია, კიკდაუნს უფრო სწრაფად აკეთებ ვიდრე მექანიკაზე გადართვას მოასწრებდი ![]() ![]() მაგრამ ლეგასი ტრასის მანქანაა და თუ სადმე გვერდზე გადასვლას მოიფიქრებთ, სჯობია ისევ გადაიფიქროთ, ან ჩემსავით კროსსპორტი დაითრიოთ ![]() მე ყველაფერი მაქვს ერთად, პასადკაც, ტიპტრონიკიც, დაბლებიდან კარგი გაწევაც, კომფორტიც და მანევრირებაც ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|