![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
![]() ![]() http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/ http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/ წინასწარ დიდი მადლობა : ) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 12th September 2011 - 01:42) [snapback]308855[/snapback] კარგი. ჰიდროტრანსფორმატორი ყველა სიჩქარეზე ბლოკირდება ჩემთან. ამდენ ხანს ვკიტხულობ და ხმას არ ვიღებ და ეს უკვე ნამეტანია. შენი კარობკა თუ დაილოგა პრაქტიკაზე დაგიმტკიცებ რომ Loock UP Duty Solenoid Duty არ იცვლება სანამ მეოთხეში არ გადავა და სანამ ცოტას არ გავლის თანაბარი გაზით. ისევე როგორც მეტისმეტის მექანიკის და ავტომატიკის შეჟიბრება. აბა ვინ მჯდარა ჩემზე მეტ სუბარუში და ვის უნახავს უფრო მეტის აქსელერაცია? ამერიკის მონაცემები რომ მოგკავს, ამერიკაში ტვინტურბო ლეგასი საერთოდ არ იციან რა ხილია. ტრასაზე თანაბარი სიჩქარით სიარულისას ავტომატი ნაკლებს წვავს, მაგრამ ქალაქში გამორიცხულია ავტომატმა ნაკლები დაწვას. ბენზინის წითლით კი წვა არ იზომება, იმიტომ რომ მაგას პროცესორი ანგარიშობს მის მიხედვით თუ როგორ დადიხარ. 4 სიჩქარიან ავტომატზე სუბარუს მთელი ხიბლის მხოლოდ ნახევსრს გრძნობ და ვისაც ორივე ყოლია ალბათ დამეთანხმება. |
|
|