IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> B4 RSK VS BLITZEN(2003)
Devil-Metal
გამოხმაურება Sep 9 2011, 02:47
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 67
რეგისტრ.: 10-May 11
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 2,012




unsure.gif მოგესალმებით სუყველას ჯერ "მინი" სუბაროიდი ვარ და დახმარება მჭირდება, იტოგში LEGACY-ს დათრევა მინდა და თუ შეგიძლიათ რო მითხრათ რომელი ჯობია 2000-იანი B4 RSK თუ 2003 იანი BLITZEN-i ანუ აქა-იქა ფორუმებზე წავიკითხე რო ერთი და იგივეა პაჩტი პროსტა ვიზუალური ნავაროტკები აქვს BLITZEN-s უკეთესიო და...... თუ არ დაგეზარებათ უშუალოდ ლინკებს დავდებ ამ ორი მანქანის და.... smile.gif)))))))))
http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/


http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/ წინასწარ დიდი მადლობა : )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Sep 12 2011, 13:53
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(gentoo @ 12th September 2011 - 12:57) [snapback]308946[/snapback]
torque converter which locks up in all forward gears

თეურიულად ეგ მეპებში გაწერილია, მაგრამ კიდევ ერთჯერ ვამბობ რომ
ციტატა(maxouni @ 12th September 2011 - 11:44) [snapback]308925[/snapback]
შენი კარობკა თუ დაილოგა პრაქტიკაზე დაგიმტკიცებ რომ Loock UP Duty Solenoid Duty არ იცვლება სანამ მეოთხეში არ გადავა და სანამ ცოტას არ გავლის თანაბარი გაზით.

იმიტომ რომ გინდა მეორეში და გინდა მესამეში Loock UP კონდიციამდე რომ მივა, ანუ თანაბარი გაზი,თანაბარი აბაროტები და თანაბარი გატვირთვა რომ აქვს მატორს - უფრო მაღალ სიჩქარეში გადააქვს და პრაქიკულად ვერ ნახავ შენ ისეთ მომენტს სადაც მეოთხეს გარდა სხვა სიჩქარეშიც ილოქება. თუ მანუალზე არ გყავს გადაყვანილი ტიპტრონიკი. და თუ მანიალზე ხარ და მეორე ციჩქარით დადიხარ დალოქილი, ეს ყველა ვარიანტში დაულოქავ მესამეზე მეტს წვავს.
კიდევ ერთჯერ ვამბობ რომ წითლის ანთებით წვა არ იზომება, გაავსე ბაკი, იარე 100 კმ და მერე ისევ დაავსე და ზუსტად გაიგებ.
იაპონიაში არ წვავ ავტომატი ლეგასი 10 ლიტრს და აქ რა ბენზინი და ჰაერი შეხვდა ეგეთ.
მაგ ლიტერატურიდან ამუკითხულ ფრაზებზე სულ ერთი ძველი ისტორია მახსენდება: ძველ საბერძნეთში ერთმა ფილოსოფოსმა რომ თქვა გაწონასწორებულ სასწორზე დევს წყლიანი აკვარიუმი და ამ აკვარიუმში თევზებს რომ ჩასვამ წონასწორობა არ ირღვევაო. 2 დღე რომ იმსჯელეს ,რომ იაგარიშეს და ერთმანეთი რომ დაჭამეს, მერე ერთმა მოიფიქრა - დადო სასწორზე აკვარიუმი, გააწონასწორა და ჩასვა თევზები, რა თქმა უნდა დაირღვა წონასწორობა და მთელი 2 დღის ნაკამათები და ნაანგარიშები დარჩა უქმად.
მანუალებში ყურებას სჯობია ბენზინი ჩაასხთ ბაკში და ადამიანურად გაზომოთ.
ვისაც ჰგონია რომ ავტომატიკა ნაკლებს წვავს, გავავსოთ ბაკები, იმან წინ იაროს და მე უკან გავყვები მექანიკით და 100 კილომეტრში ვნახოთ ვისი რამდენს დაიმატებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Devil-Metal   B4 RSK VS BLITZEN(2003)   Sep 9 2011, 02:47
Niklolozi   Devil-Metal
Niklolozi   karoche
ციტატ...   Sep 12 2011, 19:43
kaxa19821   აეროპორტში ვმუშაო...   Sep 12 2011, 19:47
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge