![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 67 რეგისტრ.: 10-May 11 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 2,012 ![]() |
![]() ![]() http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/ http://royal-trading.jp/my-cgi/rtrading_st...______________/ წინასწარ დიდი მადლობა : ) |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(gentoo @ 12th September 2011 - 12:57) [snapback]308946[/snapback] torque converter which locks up in all forward gears თეურიულად ეგ მეპებში გაწერილია, მაგრამ კიდევ ერთჯერ ვამბობ რომ ციტატა(maxouni @ 12th September 2011 - 11:44) [snapback]308925[/snapback] შენი კარობკა თუ დაილოგა პრაქტიკაზე დაგიმტკიცებ რომ Loock UP Duty Solenoid Duty არ იცვლება სანამ მეოთხეში არ გადავა და სანამ ცოტას არ გავლის თანაბარი გაზით. იმიტომ რომ გინდა მეორეში და გინდა მესამეში Loock UP კონდიციამდე რომ მივა, ანუ თანაბარი გაზი,თანაბარი აბაროტები და თანაბარი გატვირთვა რომ აქვს მატორს - უფრო მაღალ სიჩქარეში გადააქვს და პრაქიკულად ვერ ნახავ შენ ისეთ მომენტს სადაც მეოთხეს გარდა სხვა სიჩქარეშიც ილოქება. თუ მანუალზე არ გყავს გადაყვანილი ტიპტრონიკი. და თუ მანიალზე ხარ და მეორე ციჩქარით დადიხარ დალოქილი, ეს ყველა ვარიანტში დაულოქავ მესამეზე მეტს წვავს. კიდევ ერთჯერ ვამბობ რომ წითლის ანთებით წვა არ იზომება, გაავსე ბაკი, იარე 100 კმ და მერე ისევ დაავსე და ზუსტად გაიგებ. იაპონიაში არ წვავ ავტომატი ლეგასი 10 ლიტრს და აქ რა ბენზინი და ჰაერი შეხვდა ეგეთ. მაგ ლიტერატურიდან ამუკითხულ ფრაზებზე სულ ერთი ძველი ისტორია მახსენდება: ძველ საბერძნეთში ერთმა ფილოსოფოსმა რომ თქვა გაწონასწორებულ სასწორზე დევს წყლიანი აკვარიუმი და ამ აკვარიუმში თევზებს რომ ჩასვამ წონასწორობა არ ირღვევაო. 2 დღე რომ იმსჯელეს ,რომ იაგარიშეს და ერთმანეთი რომ დაჭამეს, მერე ერთმა მოიფიქრა - დადო სასწორზე აკვარიუმი, გააწონასწორა და ჩასვა თევზები, რა თქმა უნდა დაირღვა წონასწორობა და მთელი 2 დღის ნაკამათები და ნაანგარიშები დარჩა უქმად. მანუალებში ყურებას სჯობია ბენზინი ჩაასხთ ბაკში და ადამიანურად გაზომოთ. ვისაც ჰგონია რომ ავტომატიკა ნაკლებს წვავს, გავავსოთ ბაკები, იმან წინ იაროს და მე უკან გავყვები მექანიკით და 100 კილომეტრში ვნახოთ ვისი რამდენს დაიმატებს |
|
|