IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბენზონასოსი დაყენება, Walbro 255LPH - High Pressure 600hp
VADA
გამოხმაურება Sep 9 2011, 10:10
გამოხმაურება #1


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




კითხვები:


რა შემთხვევაში უნდა შეიცვალოს ბენზო ნასოსი ???

რისთვის არის საჭირო ???

რომელი ჯობია, რომელიც ბაკში დგება თუ რომელიც გარეთ ???


პლიუს-მინუსები ჩამოწერეთ ვინმემ თუ იცით ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Sep 14 2011, 13:50
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




VADA
ჯერ წნევის რეგულატორი შეცვალე და ტურბინა.

მოუმატე წნევას. სტოკი ნასოსი მოგცემს მაგის საშუალებას. 55 პსი-მდე

და მერე მეპების შეცვლა არ დაგავიწყდეს და სმესის დანასტროიკება smile.gif))

ლეგასებზე 440 CC ინჯექტორები აყენია როგორც ვიცი.
leqso
ერთნაირი ცხენის ძალები აქვთ იპრეზას და ლეგასის და იქ რატომ უნდა იყოს მეტი CC რომელიმეს?

დაჟე სტოკი რეგულატორზე შეგიძლია 10-პსი გაზარდო წნევა ეგ დაახლოებიტ 0.6 ბარს უდრის. ჰოდა შეგიძლია 0.6-ით მეტი დაბერო.

სტოკზე წნევა 45-პსი-მდეა მოდის მერე 55 -მდე ადის ჰოდა ეგ არის კაკრაზ სტოკი სუბარუს ნასოსის ლიმიტი.
ამის მერე შეგიძლია ტურბინას 0.6-ით მეტი დააბერინო. ოღონდ სმესი უნდა გაასწორო რათქმაუნდა და მეპები შეცვალო.

ოღონდ ბენზინის წნევა დაჩიკზე უნდა დასვა და სულ უნდა აკონტროლებდე ამ შემთხვევაში. თავი რომ დაიზღვიო რაღაც იაღლიშებისგან.

ნასოსის შეცვლას ყოვლეთვის მოასრებ wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
VADA   ბენზონასოსი დაყენება   Sep 9 2011, 10:10
leqsoo   სტოკ მანქანას არ ჭ...   Sep 9 2011, 10:29
VADA   leqsoo

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge