![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
კითხვები:
რა შემთხვევაში უნდა შეიცვალოს ბენზო ნასოსი ??? რისთვის არის საჭირო ??? რომელი ჯობია, რომელიც ბაკში დგება თუ რომელიც გარეთ ??? პლიუს-მინუსები ჩამოწერეთ ვინმემ თუ იცით ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
VADA
ჯერ წნევის რეგულატორი შეცვალე და ტურბინა. მოუმატე წნევას. სტოკი ნასოსი მოგცემს მაგის საშუალებას. 55 პსი-მდე და მერე მეპების შეცვლა არ დაგავიწყდეს და სმესის დანასტროიკება ![]() ლეგასებზე 440 CC ინჯექტორები აყენია როგორც ვიცი. leqso ერთნაირი ცხენის ძალები აქვთ იპრეზას და ლეგასის და იქ რატომ უნდა იყოს მეტი CC რომელიმეს? დაჟე სტოკი რეგულატორზე შეგიძლია 10-პსი გაზარდო წნევა ეგ დაახლოებიტ 0.6 ბარს უდრის. ჰოდა შეგიძლია 0.6-ით მეტი დაბერო. სტოკზე წნევა 45-პსი-მდეა მოდის მერე 55 -მდე ადის ჰოდა ეგ არის კაკრაზ სტოკი სუბარუს ნასოსის ლიმიტი. ამის მერე შეგიძლია ტურბინას 0.6-ით მეტი დააბერინო. ოღონდ სმესი უნდა გაასწორო რათქმაუნდა და მეპები შეცვალო. ოღონდ ბენზინის წნევა დაჩიკზე უნდა დასვა და სულ უნდა აკონტროლებდე ამ შემთხვევაში. თავი რომ დაიზღვიო რაღაც იაღლიშებისგან. ნასოსის შეცვლას ყოვლეთვის მოასრებ ![]() |
|
|
![]() ![]() |