![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 498 რეგისტრ.: 17-May 11 მომხმარებელი № 2,030 ![]() |
გაუმარჯოს ბიჭებს! გუშინ თელავის დრაგიდან რო მოვდიოდი ძრავმა ხმა აიკიდა, გაზაობით საერთოდ არ მიგაზავებია, თავის აბაროტზე საერთოდ არ აქვს ხმა და 2000-ს რო გადაცილდება აბაროტი მერე აქვს მაგარი ხმა, კლადიში იქნება თუ პორშინი მაინტერესებს
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Levan-i @ 14th September 2011 - 21:40) [snapback]309797[/snapback] აგერ მახოს ძრავსაც ხმა აქვს, ზეთი შევცვალე და გაჩუმდა 1 კვირის შემდეგ ![]() ციტატა(TRULOVI @ 14th September 2011 - 22:12) [snapback]309814[/snapback] ისე მეც დავაკვირდი რა ბიჭები რაც მეტს უფრთხილდებიან სწორედ ისინი ისტუკლება +1 ზომიერი გაზაობისას ზეთი სულ წნევით უბერავს, ინჟექტორებიც ჯიგრულად იხსნება და მოკლედ ყველაფერი რეჟიმშია და გაზს რომ ფეხს არ აკარებ და სულ ლიმპ მოუდში რომ დადიხარ და მერე რომ მიადგამ, კატაობის ლერნინგებიანი ძრავის კვების და შეზეთვის სისტემა ვეღარ აკეთებს სწრაფ ადაპტაციას და შედეგად ვიღებთ სტუკს. ამიტომ ვისაც ეკონომიური მანქანა უნდა და გაზზე დადგმისას სერიოზული ზიანი ადგემამის ჯიბეს და ნერვებს, ვურჩევ რომ სუბარუ ან არ იყიდონ, ან იყიდონ უტურბინო C/20 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Sep 15 2011, 12:08) [snapback]309947[/snapback] ზეთი შევცვალე და გაჩუმდა 1 კვირის შემდეგ ![]() +1 ზომიერი გაზაობისას ზეთი სულ წნევით უბერავს, ინჟექტორებიც ჯიგრულად იხსნება და მოკლედ ყველაფერი რეჟიმშია და გაზს რომ ფეხს არ აკარებ და სულ ლიმპ მოუდში რომ დადიხარ და მერე რომ მიადგამ, კატაობის ლერნინგებიანი ძრავის კვების და შეზეთვის სისტემა ვეღარ აკეთებს სწრაფ ადაპტაციას და შედეგად ვიღებთ სტუკს. ამიტომ ვისაც ეკონომიური მანქანა უნდა და გაზზე დადგმისას სერიოზული ზიანი ადგემამის ჯიბეს და ნერვებს, ვურჩევ რომ სუბარუ ან არ იყიდონ, ან იყიდონ უტურბინო C/20 კარგი რა ძია მახო "შეზეთვის სისტემა ვეღარ აკეთებს სწრაფ ადაპტაციას" რა ადპტაცია უბრალო მექანიკაა და მეტი არაფერი ...... ზეთის წნევა მხოლოდ აბაროტზეა დამოკიდებული და მეტი არაფერზე (ტემპერატურაზე და სხვა მაღალ მატერიებზე რომ არ ვილაპარაკოთ). არც კვების სისტემა ზოგავს ბენზინს განსაკუთრებით ბუსტზე. სმესის პრობლემის დროს პორშინი უფრო ადრე დაიწვება ვიდრე შატუნი დაარტყავს ასე რომ.... მთელი თემა არ წამიკითხავს მაგრამ როგორც მივხვდი გამომძვრალი შლანგით გაზაობაზე იყო საუბარი ... სტუკის მიზეზიც ეგაა კიდევ ცოტა მოტულის ხელიც ურევია. არ ვამბობ რომ ცუდი ზეთია მაგრამ ცოტა ფრთხილი მოპყრობა უნდა განსაკუთრებით V300 ს. მე პირადად ამ ზეთის ჩასხმის მერანაირ მიზეზს ვერ ვხედავ. ნებისმიერი სუბარუ ნორმალური 5-30 ით სრულიად კმაყოფილია. რაც შეეხება ტურბინას და მის მართვას არ შეიძლება ამ საქმეში ჩარევა თორემ სტუკი გარანტირებულია 205 ძრავებს არ უყვართ მაღალი ბუსტი დაბალ აბაროტზე ( დაბალში 4000 ზე ნაკლებს ვგულისხმობ) ამიტომ ერიდეთ შლანგების გამოძრობას და იაფიანი ბუსტ კონტროლერების დაყენებას. სუბარუს ძრავის შატუნის ვკლადიში (ქარხნული) ძალიან პატარა და სუსტია რომ დაბალ აბაროტზე დიდ დატვირთვას გაუძლოს. დასკვნები თვითონ გააკეთეთ ...... |
|
|
![]() ![]() |