IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ძრავმა დაასტუკა
karli1
გამოხმაურება Sep 5 2011, 11:29
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 498
რეგისტრ.: 17-May 11
მომხმარებელი № 2,030




გაუმარჯოს ბიჭებს! გუშინ თელავის დრაგიდან რო მოვდიოდი ძრავმა ხმა აიკიდა, გაზაობით საერთოდ არ მიგაზავებია, თავის აბაროტზე საერთოდ არ აქვს ხმა და 2000-ს რო გადაცილდება აბაროტი მერე აქვს მაგარი ხმა, კლადიში იქნება თუ პორშინი მაინტერესებს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Sep 15 2011, 11:08
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Levan-i @ 14th September 2011 - 21:40) [snapback]309797[/snapback]
აგერ მახოს ძრავსაც ხმა აქვს,

ზეთი შევცვალე და გაჩუმდა 1 კვირის შემდეგ wink.gif, სუბარუოილის დედა ვატირე, ეგ ზეთი არაა, ეგ წყალია.

ციტატა(TRULOVI @ 14th September 2011 - 22:12) [snapback]309814[/snapback]
ისე მეც დავაკვირდი რა ბიჭები რაც მეტს უფრთხილდებიან სწორედ ისინი ისტუკლება

+1
ზომიერი გაზაობისას ზეთი სულ წნევით უბერავს, ინჟექტორებიც ჯიგრულად იხსნება და მოკლედ ყველაფერი რეჟიმშია და გაზს რომ ფეხს არ აკარებ და სულ ლიმპ მოუდში რომ დადიხარ და მერე რომ მიადგამ, კატაობის ლერნინგებიანი ძრავის კვების და შეზეთვის სისტემა ვეღარ აკეთებს სწრაფ ადაპტაციას და შედეგად ვიღებთ სტუკს. ამიტომ ვისაც ეკონომიური მანქანა უნდა და გაზზე დადგმისას სერიოზული ზიანი ადგემამის ჯიბეს და ნერვებს, ვურჩევ რომ სუბარუ ან არ იყიდონ, ან იყიდონ უტურბინო C/20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Sep 17 2011, 00:06
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Sep 15 2011, 12:08) [snapback]309947[/snapback]
ზეთი შევცვალე და გაჩუმდა 1 კვირის შემდეგ wink.gif, სუბარუოილის დედა ვატირე, ეგ ზეთი არაა, ეგ წყალია.
+1
ზომიერი გაზაობისას ზეთი სულ წნევით უბერავს, ინჟექტორებიც ჯიგრულად იხსნება და მოკლედ ყველაფერი რეჟიმშია და გაზს რომ ფეხს არ აკარებ და სულ ლიმპ მოუდში რომ დადიხარ და მერე რომ მიადგამ, კატაობის ლერნინგებიანი ძრავის კვების და შეზეთვის სისტემა ვეღარ აკეთებს სწრაფ ადაპტაციას და შედეგად ვიღებთ სტუკს. ამიტომ ვისაც ეკონომიური მანქანა უნდა და გაზზე დადგმისას სერიოზული ზიანი ადგემამის ჯიბეს და ნერვებს, ვურჩევ რომ სუბარუ ან არ იყიდონ, ან იყიდონ უტურბინო C/20


კარგი რა ძია მახო "შეზეთვის სისტემა ვეღარ აკეთებს სწრაფ ადაპტაციას" რა ადპტაცია უბრალო მექანიკაა და მეტი არაფერი ...... ზეთის წნევა მხოლოდ აბაროტზეა დამოკიდებული და მეტი არაფერზე (ტემპერატურაზე და სხვა მაღალ მატერიებზე რომ არ ვილაპარაკოთ). არც კვების სისტემა ზოგავს ბენზინს განსაკუთრებით ბუსტზე. სმესის პრობლემის დროს პორშინი უფრო ადრე დაიწვება ვიდრე შატუნი დაარტყავს ასე რომ....

მთელი თემა არ წამიკითხავს მაგრამ როგორც მივხვდი გამომძვრალი შლანგით გაზაობაზე იყო საუბარი ... სტუკის მიზეზიც ეგაა კიდევ ცოტა მოტულის ხელიც ურევია. არ ვამბობ რომ ცუდი ზეთია მაგრამ ცოტა ფრთხილი მოპყრობა უნდა განსაკუთრებით V300 ს. მე პირადად ამ ზეთის ჩასხმის მერანაირ მიზეზს ვერ ვხედავ. ნებისმიერი სუბარუ ნორმალური 5-30 ით სრულიად კმაყოფილია.
რაც შეეხება ტურბინას და მის მართვას არ შეიძლება ამ საქმეში ჩარევა თორემ სტუკი გარანტირებულია 205 ძრავებს არ უყვართ მაღალი ბუსტი დაბალ აბაროტზე ( დაბალში 4000 ზე ნაკლებს ვგულისხმობ) ამიტომ ერიდეთ შლანგების გამოძრობას და იაფიანი ბუსტ კონტროლერების დაყენებას. სუბარუს ძრავის შატუნის ვკლადიში (ქარხნული) ძალიან პატარა და სუსტია რომ დაბალ აბაროტზე დიდ დატვირთვას გაუძლოს.
დასკვნები თვითონ გააკეთეთ ......
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
karli1   ძრავმა დაასტუკა   Sep 5 2011, 11:29
TRULOVI   ვაა ტეხავს ტო :(:( ზე...   Sep 5 2011, 11:36
karli1  
ციტატ...   Sep 18 2011, 21:20
SUBARFAN S/20   Kastera ანუ მაგან და...   Sep 18 2011, 21:24
Levan-i   მოკლედ, მე ლიჩნად ა...   Sep 18 2011, 22:45
shreketa  

Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge