![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 498 რეგისტრ.: 17-May 11 მომხმარებელი № 2,030 ![]() |
გაუმარჯოს ბიჭებს! გუშინ თელავის დრაგიდან რო მოვდიოდი ძრავმა ხმა აიკიდა, გაზაობით საერთოდ არ მიგაზავებია, თავის აბაროტზე საერთოდ არ აქვს ხმა და 2000-ს რო გადაცილდება აბაროტი მერე აქვს მაგარი ხმა, კლადიში იქნება თუ პორშინი მაინტერესებს
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
მართალია. სულ პოვერჩართული დავდივარ და სულ გაზზე მაქვს ფეხი და გაყრასაც არ ვერიდები.
კომპი უფრო მყისიერად რეაგირებს ამის მერე გაზის მიდგმაზე. ეჩვევა აგრესიულად სიარულს. ზეთიც თავის ტემპერატურულ რეჟიმშია. თუ ყველაფერი რიგზეა რატომ უნდა დაისტუკოს? მაღალი წნევა დაბალ აბაროტებზე და დიდ ლოადზე რომელ ძრავს ესიამოვნება? დეტონაცია ექნება ბევრბევრი.. როცა ზედმეტს უბერავს, სმესიც შეცვლილია და ზაჟიგანიაც მანდ EGT-ც უნდა კონტროლო აუცილებლად. 1.3 რო დაუბერავ ყველა აბარატოზე, ბედნი სმესზე წარმოიდგინე რამხელა ტემპერატურა იქნება წვის კამერაში და ვიხლოპში. უეჭველი დაადნობ რამეს. ან როგორც მინიმუმ პორშინებს გააფუჭებ და ცილინდრებს დახაზავ როგორც მე ვქენი. ვკლადიშებიც არ ვარგოდა ჩემთან. ფოლგა ქონდა ჩადებული ზაზორის პადგონკისთვის ![]() ცალ მხარეს იყო გაფუჭეული პორშინ უფრო მეტად ვიდრე მეორეს. რაც მაღალ ტემპერატურაზე და დეტონაციებზე მეტყველებს. ცილინდრებიც დახაზული. თუ მარტო ბუსაპს აკეთებ მაშინ არამგონია დიდად რამეზე იმოქმედოს. ისე რაღაც არანორმალურად სწრაფად დადიოდა რო ჩავხსენი. მე ეგეთი რაღაც არცერთ მანქანაზე არ მიგრძVნია ![]() ![]() ტახომეტრიც გადამატანინა რედლაინამდე. მარტო არ ვიჯექი და ვისაც არ გჯერათ შემიძლია დავამტკიცო ![]() სხვათაშორის ვიხლოპის არათანაბარი და მაღალი ტემპერატურის გამო უფრო ისტუკება სუბარუები ვიდრე სხვა რამისგან. ნუ გამართულ დატუნინგებულ მანქანაზე მაქვს ლაპარაკი. |
|
|
![]() ![]() |