IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბენზონასოსი დაყენება, Walbro 255LPH - High Pressure 600hp
VADA
გამოხმაურება Sep 9 2011, 10:10
გამოხმაურება #1


პოხუი STI
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 8,334
რეგისტრ.: 13-January 10
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 724




კითხვები:


რა შემთხვევაში უნდა შეიცვალოს ბენზო ნასოსი ???

რისთვის არის საჭირო ???

რომელი ჯობია, რომელიც ბაკში დგება თუ რომელიც გარეთ ???


პლიუს-მინუსები ჩამოწერეთ ვინმემ თუ იცით ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Sep 19 2011, 21:35
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




VADA
მინასტროიკებს ერთი ტუნერი. უცხოელი იმენა ლეგასებზე მუშაობს თან უფასოდ აკეთებ ამეებს. აიტიშნიკი. გავიცანი ინტერნეტში და გქონდა მიმოწერა. ვინც ამიხსნა და დახმარებას შემპირდა.
რო ჩავახედე ჩემ ეკუში.
აი რა მითხრა:

I understand. I do not see it, so it seems that this current model, you will either need to go to a Hydra EMS or ecutek tuned.



Because of the TT setup, there may be some issues controlling that setup and I would recommend you going to a single turbo setup, using a TD04 or a BorgWarner Turbo or a full twin turbo setup using small turbo to maximise performance.



Edward



If full twin turbo’s due to response, which I guess is everyone aim, I would do the following along with the Hydra 2.7, The headers design is for twins. So you may need to fabricate. So I think the firing order is 1-4, 2-3. Not sure, but you catch the drift.



Ø Turbo of choice: http://www.full-race.com/store/turbos/borg...6255-turbo.html or http://www.full-race.com/store/turbos/borg...6258-turbo.html



The 6258 will have a little better topend due to the bigger 58mm turbine wheel compare to the 6255. If you are looking for response for hill climbing or autoX, the 6255 would be better. IF you are looking for a mixture, go with the 6258 dual turbos.

Ø Dual entry TMIC or FMIC. I would choose a FMIC since the engine compartment is always hot.

Ø Dual Perrin EBC to make sure each turbo outlet boost pressure is the same, but not need. SO 1 Perrin EBCS

Ø JDM STI Injectors if top-feed

Ø EGT sensors per header

Ø Dual Intakes or one intake to both turbos

Ø The legacy have soft rod bearings. I would upgrade them, even swapped in STI pistons if I can



I hope the following helps.



არ პრაშივკდებ ჩემი ეკუ sad.gif სამწუხაროდ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
VADA   ბენზონასოსი დაყენება   Sep 9 2011, 10:10
leqsoo   სტოკ მანქანას არ ჭ...   Sep 9 2011, 10:29
VADA   leqsoo

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge