![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 ![]() |
კითხვები:
რა შემთხვევაში უნდა შეიცვალოს ბენზო ნასოსი ??? რისთვის არის საჭირო ??? რომელი ჯობია, რომელიც ბაკში დგება თუ რომელიც გარეთ ??? პლიუს-მინუსები ჩამოწერეთ ვინმემ თუ იცით ... |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
VADA
მინასტროიკებს ერთი ტუნერი. უცხოელი იმენა ლეგასებზე მუშაობს თან უფასოდ აკეთებ ამეებს. აიტიშნიკი. გავიცანი ინტერნეტში და გქონდა მიმოწერა. ვინც ამიხსნა და დახმარებას შემპირდა. რო ჩავახედე ჩემ ეკუში. აი რა მითხრა: I understand. I do not see it, so it seems that this current model, you will either need to go to a Hydra EMS or ecutek tuned. Because of the TT setup, there may be some issues controlling that setup and I would recommend you going to a single turbo setup, using a TD04 or a BorgWarner Turbo or a full twin turbo setup using small turbo to maximise performance. Edward If full twin turbo’s due to response, which I guess is everyone aim, I would do the following along with the Hydra 2.7, The headers design is for twins. So you may need to fabricate. So I think the firing order is 1-4, 2-3. Not sure, but you catch the drift. Ø Turbo of choice: http://www.full-race.com/store/turbos/borg...6255-turbo.html or http://www.full-race.com/store/turbos/borg...6258-turbo.html The 6258 will have a little better topend due to the bigger 58mm turbine wheel compare to the 6255. If you are looking for response for hill climbing or autoX, the 6255 would be better. IF you are looking for a mixture, go with the 6258 dual turbos. Ø Dual entry TMIC or FMIC. I would choose a FMIC since the engine compartment is always hot. Ø Dual Perrin EBC to make sure each turbo outlet boost pressure is the same, but not need. SO 1 Perrin EBCS Ø JDM STI Injectors if top-feed Ø EGT sensors per header Ø Dual Intakes or one intake to both turbos Ø The legacy have soft rod bearings. I would upgrade them, even swapped in STI pistons if I can I hope the following helps. არ პრაშივკდებ ჩემი ეკუ ![]() |
|
|
![]() ![]() |