გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
|
|
|
|
![]() |
Sep 4 2009, 10:51
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 |
![]() მოკლედ, არამგონია რომ ყუმბარებს დაერხეს თუ ძაან არ აწიე მანქანა ![]() აგერ ფორიკა დალიფტული, ![]() ციტატა(PAINKILLER @ Sep 4 2009, 11:39) [snapback]31313[/snapback] აბა სურათები? პრუჟინების და ამორტიზატორის გამოცვლის გარეშე (პახოდუ პრუჟინების ხოდიც რომ არ შეიცვალოს) დალიფტვა მხოლოდ ერთი მეთოდით შეიძლბა, პრასტავკები უნდა დაუყენო პადუშკებს და კუზაოს შორის უფრო ნავაროჩენნი პრასტავკებით მეტსაც ასწევ, მაგრამ მერე პადვესკა ისეთი შეკრული აღარ იქნება, რასპორკაც არ უშველის ჩემს ძველ პასატზე მქონდა მასე პადსტავკებით აწეული , 3 სმ ალუმინის პადსტავკები მეყენა, მოკლედ 5 წელი მე მყავდა, ეხლა ჩემი და დადის იმ მანქანით და ყუმბარები ჯერაც არ გამოგვიცვლია |
|
|
|
bondzgi1 სუბარუს "ლიფტინგი" Sep 4 2009, 10:27
zimbo დიდი სიძნელე არ არ... Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1
PAINKILLER
![]() ![]() |