![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
![]() მოკლედ, არამგონია რომ ყუმბარებს დაერხეს თუ ძაან არ აწიე მანქანა ![]() აგერ ფორიკა დალიფტული, ![]() ციტატა(PAINKILLER @ Sep 4 2009, 11:39) [snapback]31313[/snapback] აბა სურათები? ![]() პრუჟინების და ამორტიზატორის გამოცვლის გარეშე (პახოდუ პრუჟინების ხოდიც რომ არ შეიცვალოს) დალიფტვა მხოლოდ ერთი მეთოდით შეიძლბა, პრასტავკები უნდა დაუყენო პადუშკებს და კუზაოს შორის ![]() უფრო ნავაროჩენნი პრასტავკებით მეტსაც ასწევ, მაგრამ მერე პადვესკა ისეთი შეკრული აღარ იქნება, რასპორკაც არ უშველის ![]() ![]() ჩემს ძველ პასატზე მქონდა მასე პადსტავკებით აწეული , 3 სმ ალუმინის პადსტავკები მეყენა, მოკლედ 5 წელი მე მყავდა, ეხლა ჩემი და დადის იმ მანქანით და ყუმბარები ჯერაც არ გამოგვიცვლია |
|
|
![]() ![]() |