![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Validating ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,858 რეგისტრ.: 21-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 108 ![]() |
მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში. სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა. ველოდები თქვენს გამოხმაურებას. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
დალიფტვა ეგ ერთი, და საბურავებს რას უყენებთ? ლიფტის ერთადერთი აზრია უფრო დიდი საბურავების დაყენება, ხოდა ლიფტის მერე კაი M/T საბურავები და გეომეტრიული პროგრესიით მოახლოვდება ურამო სუბარუს აღსასრულის ჟამი
![]() ერთი პერიოდი მეც ვფიქრობდი, მაგრამ ბოლოს ისეთ მანქანას მივიღებდი როგფორიც ნამდვილად არ მინდოდა რო ყოფილიყო, ძალიან სუსტი ჯიპი, რომლითაც ვეღარც ტრასაზე იკაიფებ და ვერც უგზოობაზე გაქაჩავს ბოლომდე, ასე რომ საბოლოოდ გეყოლება ჰიუნდაი ტუსონი ![]() -ჩემი სუბიექტური აზრი- ანუ - ჩსა |
|
|
![]() ![]() |