IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> სუბარუს "ლიფტინგი", ანუ კლირენსის აწევა
bondzgi1
გამოხმაურება Sep 4 2009, 10:27
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Validating
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,858
რეგისტრ.: 21-May 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 108




მოკლედ ვეძებე ინტერნეტში კლირენსის აწევის მეთოდები, ზოგმა ამორტიზატორები და პრუჯინები უნდა გამოცვალო, ზოგმა მარტო პრუჟინებიო.
მოკლეთ ისე ვწევთ მანქანას რომ ზამბარებს და ამორტიზატორებს არ ვცვლით , სვლის სიმაღლეს არ უკარგავთ როგორც აკეთებენ ხოლმე საქართველოში.
სურათებით მიხვდებით თუ რა მარტივია დალიფტვა.
ველოდები თქვენს გამოხმაურებას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
crimson
გამოხმაურება Sep 4 2009, 12:40
გამოხმაურება #2


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




დალიფტვა ეგ ერთი, და საბურავებს რას უყენებთ? ლიფტის ერთადერთი აზრია უფრო დიდი საბურავების დაყენება, ხოდა ლიფტის მერე კაი M/T საბურავები და გეომეტრიული პროგრესიით მოახლოვდება ურამო სუბარუს აღსასრულის ჟამი smile.gif


ერთი პერიოდი მეც ვფიქრობდი, მაგრამ ბოლოს ისეთ მანქანას მივიღებდი როგფორიც ნამდვილად არ მინდოდა რო ყოფილიყო, ძალიან სუსტი ჯიპი, რომლითაც ვეღარც ტრასაზე იკაიფებ და ვერც უგზოობაზე გაქაჩავს ბოლომდე, ასე რომ საბოლოოდ გეყოლება ჰიუნდაი ტუსონი biggrin.gif

-ჩემი სუბიექტური აზრი-
ანუ - ჩსა
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bondzgi1   სუბარუს "ლიფტინგი"   Sep 4 2009, 10:27
zimbo   დიდი სიძნელე არ არ...   Sep 4 2009, 10:31
bondzgi1   Sep 4 2009, 10:38
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge