გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 28 2011, 12:18
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() პოხუი STI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,334 რეგისტრ.: 13-January 10 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 724 |
![]() აბა ვინ რა იცის Camber Plate-ების შესახებ მოყევით. რას წარმოადგენს, რისთვისაა საჭირო და ა.შ. შეიძლება თუ არა უკანებზეც რომ დადგეს და მისი იაფიანი ვარიანტებიც დაწერეთ. და საერთოდ, როგორი უნდა იყოს რაზვალი გასწორებული სპორტული რეჟიმით სიარულის დროს |
|
|
|
![]() |
Sep 28 2011, 12:50
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
camber kit-ები სპეციალურად სუბარუსთვის. http://www.autocarparts.com/part/list/276/Subaru/
უკან რო გაასწორო რაზვალი. არ ვიცი როგორ მუშაუობს. ისე რაზვალს ინდივიდუალურად ასწორებენ. გააჩნია მოსახვევებს. ანუ რა მიმართულების ტრეკია. ტრასაზე ჯობია ნორმალურად იდგეს. მეტი სტაბილურობისთვის. ანუ საბურავის ზედაპრირი თანაბრად უნდა ხურდებოდეს. თუ შიგნით მეტად ხურება ან გარეთ მოჭიდებას დაკარგავს და მოსახვევში ნელა შეხვალ. წნევასაც დიდი მნიშვნელობა აქვსო თურმე |
|
|
|