გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 28 2011, 10:49
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 78 რეგისტრ.: 29-April 11 მდებარ.: gori მომხმარებელი № 1,986 |
2004 სტი თავიდან რა ზეთიც ესხა გრამი არ მოუკლია რაც ავაწყე და მერე ჩავვასხი მოტული 5-30 ტეგეტაში ჩავასხი გავიარე 3000მილი და ჩავამატე ერთი აახლოვებიტ 400ML მე ვპიკრობ არ ვარგა რაგაცას გვატყუებენ ვითომ კაიაო აარადა ნაგდი არ იკნება თქვენ რას იტყვით
|
|
|
|
![]() |
Sep 28 2011, 12:54
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ნებისმიერი მანქანა თუ შეცვლიდან შეცვლამედე საერთოდ არ იკლებს და მთელი ეს პერადი თუ 2500 ბრუნს ქვემოთ არ გივლიათ, პირველ რიგში უნდა შეამოწმოთ ზეთში ბენზინის არსებობა. ქარხნული მონაცემებით უნდა იკლებდეს 300 გრამს და თუ არ იკლებს ეგაა პრობლემა, ანუ ან ბენზინი გადააქვს, ან ზეთია დასაშვებზე სქელი და შესაბამისად ვერ აკეთებს ნორმალურ შეზეთვას. ანუ თამამადა შეძლება ითქვას რომ თუ იმ ძველ ზეთში ბენზინი არ იყო გადატანილი, ესეიგი სქელი ზეთი ესხა და ვერ ზეთავდა მატოს სრულყაფილად.
რაც შეეხება იმას რომ თეგეტაში არაა ნაღდი მოტული - აბსურდია. თეგეტა რომ მოტულთამ მოლაპარაკებებს აწარმოებდა პირადად ვიყავი მოტულის წარმომადგენელთან შეხვედრაზე და ესეც რომ არა მოტული ზეთის ერთადერთი მწარმოებელია, რომელსაც ფილიალი ქარხნები არ აქვს, ანუ მოტული რაც გამოდის ყველა ორიგინალია |
|
|
|
bishop123 MOTUL 5-30 8100 IKLEBS Sep 28 2011, 10:49
xrinco
![]() ![]() |