გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 28 2011, 10:49
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 78 რეგისტრ.: 29-April 11 მდებარ.: gori მომხმარებელი № 1,986 |
2004 სტი თავიდან რა ზეთიც ესხა გრამი არ მოუკლია რაც ავაწყე და მერე ჩავვასხი მოტული 5-30 ტეგეტაში ჩავასხი გავიარე 3000მილი და ჩავამატე ერთი აახლოვებიტ 400ML მე ვპიკრობ არ ვარგა რაგაცას გვატყუებენ ვითომ კაიაო აარადა ნაგდი არ იკნება თქვენ რას იტყვით
|
|
|
|
![]() |
Sep 28 2011, 13:03
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
shreketa
მაგით იმის გაგებაც შეიძლება ზეთს გვიან ცვლი ტუ ადრე. ანუ რესურს გეტყვიან ზუსტად კიდევ რამდენის გავლა შეუძლია მაგ ზეთით. ასევე სხვადასხვა სისქის ზეთს რომ ასხავენ გეტყვიან რამდენად მიზანშეწონია ეგ კონკრეტული ძრავისთვის. ასევე რამდენად იცვითება ძრავის კომპონენტები მუშაობისას. ანუ სრულ სურათს გაძლევენ. 5-ზე თუ ცვლი სიტყავაზე გეტყვიან მაგ ზეთს კიდევ რამდენი კმ-ს გავლა შეუძლია ან თუ უფრო ადრე შეცვლაა საჭირო - იმასაც გეტყვიან აი მაგალითი. ტიპს უხსნიან დეტალებში ანალიზის შედეგს:
|
|
|
|
bishop123 MOTUL 5-30 8100 IKLEBS Sep 28 2011, 10:49
xrinco
![]() ![]() |