IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> MOTUL 5-30 8100 IKLEBS, ალბათ არარი ნაგდი
bishop123
გამოხმაურება Sep 28 2011, 10:49
გამოხმაურება #1


Member
***

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 78
რეგისტრ.: 29-April 11
მდებარ.: gori
მომხმარებელი № 1,986




2004 სტი თავიდან რა ზეთიც ესხა გრამი არ მოუკლია რაც ავაწყე და მერე ჩავვასხი მოტული 5-30 ტეგეტაში ჩავასხი გავიარე 3000მილი და ჩავამატე ერთი აახლოვებიტ 400ML მე ვპიკრობ არ ვარგა რაგაცას გვატყუებენ ვითომ კაიაო აარადა ნაგდი არ იკნება თქვენ რას იტყვით
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Sep 28 2011, 13:49
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




chrdili
ხოდა სწორია. აქედან დასკვნა. თუ გაინტერესებს კონკრეტულ რეჟიმში ძრავში რა კონცენტრაციის ანტიფრიზია, მაგალითად სილიკონი, ცინკი, ბეზინი და ა.შ და გაინტერესებს სიბლანტე დაკარგა თუ არა და 100 გრადუს ტემპერატურაზე თუ ივივე სიბლანტე აქვს რაც ქარხნულად უწერია და ცივზეც იგივე, მაშინ უნდა გააკეთო ზეთის ანალიზი. მაგი გაჩვენებს ვკლადიში რამდენად იცვითება (ცვეთა ყველას აქვს, მაგრამ არსებობს ნორმები) ჰოდა თუ ზომაზე მეტი იცვითება ან კოლცო ან ვკლადიში ან ცილინდრი ან პორშინი ან კალენვალი ზეთი ანალიზი ამას გაჩვენებს. ასევე გაჩვენებს რამდენი გაქვს blow-by. თუ დაბალი ცვეთა გექნება შეგიძლია თამამად განაგრძო იგივე რეჟიმში სიარული/გაზაობა.

აქედან გაიგებ ძეთის ხარიხსაც. მე ეჭვი მაქვს რომ მოტული ყველას აჯობებს, მაგრამ არსებობს მაგაზე უკეთესი ზეთიც და მინდა პრაქტიკაზე გამოვცადო.
მაგრამ აქ არ იშოვება. გაგონილიც არ აქვს არავის.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
bishop123   MOTUL 5-30 8100 IKLEBS   Sep 28 2011, 10:49
xrinco  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge