გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 28 2011, 10:49
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 78 რეგისტრ.: 29-April 11 მდებარ.: gori მომხმარებელი № 1,986 |
2004 სტი თავიდან რა ზეთიც ესხა გრამი არ მოუკლია რაც ავაწყე და მერე ჩავვასხი მოტული 5-30 ტეგეტაში ჩავასხი გავიარე 3000მილი და ჩავამატე ერთი აახლოვებიტ 400ML მე ვპიკრობ არ ვარგა რაგაცას გვატყუებენ ვითომ კაიაო აარადა ნაგდი არ იკნება თქვენ რას იტყვით
|
|
|
|
![]() |
Sep 28 2011, 13:49
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 |
chrdili
ხოდა სწორია. აქედან დასკვნა. თუ გაინტერესებს კონკრეტულ რეჟიმში ძრავში რა კონცენტრაციის ანტიფრიზია, მაგალითად სილიკონი, ცინკი, ბეზინი და ა.შ და გაინტერესებს სიბლანტე დაკარგა თუ არა და 100 გრადუს ტემპერატურაზე თუ ივივე სიბლანტე აქვს რაც ქარხნულად უწერია და ცივზეც იგივე, მაშინ უნდა გააკეთო ზეთის ანალიზი. მაგი გაჩვენებს ვკლადიში რამდენად იცვითება (ცვეთა ყველას აქვს, მაგრამ არსებობს ნორმები) ჰოდა თუ ზომაზე მეტი იცვითება ან კოლცო ან ვკლადიში ან ცილინდრი ან პორშინი ან კალენვალი ზეთი ანალიზი ამას გაჩვენებს. ასევე გაჩვენებს რამდენი გაქვს blow-by. თუ დაბალი ცვეთა გექნება შეგიძლია თამამად განაგრძო იგივე რეჟიმში სიარული/გაზაობა. აქედან გაიგებ ძეთის ხარიხსაც. მე ეჭვი მაქვს რომ მოტული ყველას აჯობებს, მაგრამ არსებობს მაგაზე უკეთესი ზეთიც და მინდა პრაქტიკაზე გამოვცადო. მაგრამ აქ არ იშოვება. გაგონილიც არ აქვს არავის. |
|
|
|
bishop123 MOTUL 5-30 8100 IKLEBS Sep 28 2011, 10:49
xrinco
![]() ![]() |