გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jun 14 2011, 13:20
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,967 რეგისტრ.: 15-January 11 მომხმარებელი № 1,758 |
ესეთი პრობლემა მაქვს, ს/20ზე ტორმუზის პედალი თითქოს გამაგრდა და რისი ბრალი უნდა იყოს? იქნებ ვინმემ იცოდეს და დამეხმაროთ
|
|
|
|
![]() |
Oct 4 2011, 12:40
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(Black Jo @ 4th October 2011 - 13:12) [snapback]316274[/snapback] შენი ვაკუუმის ბაჩოკის ბრალია, გამოცვალე ბაჩოკი და პრობლემაც მოგეხსნება +1 და კიდევ შეიძლება ნიპელის(კლაპნის) ბრალი იყოს, რომელიც დგას შლანგში პაუკიდან ტორმუზის ბაჩოკამდე და პასუხისმგებელია ჰაერის მხოლოდ ცალმხრივად გატარებაზე რომ გაზზე ბოლომდე მიდგმისას, ანუ როცა პაუკში უარყოფითი წნევა აღარაა და თითქმის ატმოსფერულს უტოლდება - მაგ დრროს რომ არ დაცალოს ტორმუზის ვაკუუმის ბაჩოკი. მოკლედ მაგის შემოწმება ხდება შემდეგნაირად: კეთდება ტრაინიკი რომალიც იდგმება უშუალოდ ვაკუუმის ბაჩოკთან, ანუ ტრაინიკს ერთ მხარეს უნდა ჰქონდეს გრძელი შლანგი და ზედ მანომეტრი რომ ეს შლანგი სალონში შეიტანო და მანომეტრს უყურო. მეორე მხარეს უნდა ჰქონდეს მოკლე შლანგი, რომელსაც გაუკეთებ ვაკუუმის ბაჩოკზე და მესა მხარეს უნდა გაუკეთდეს ბაჩოკში შემავალიშლანგი, ანუ ის შლანგი რომელიც გამოვაძრეთ ბაჩოკიდან ტრაინიკის გასაკეთებლად. ბოლომდე მიდგმულზე ვაკუუმი -0.5 ბარს ზემოთ არ უნდა ავიდეს. თუ მანომეტრი იქნება mm/Hg მაშინ -0.38-ზე ზემოთ არ უნდა ავიდეს სასურველია ეს გაკეთდეს აღმართში და მაღალი გადაცემით, ანუ 2, ან 3 სიჩქარით რომ მატორმა დიდხანს ვერ აკრიბოს რედლაინამდე |
|
|
|
diasa პედალი გამაგრდა Jun 14 2011, 13:20
WRC-100 რას ნიშნავს "გამა... Jun 14 2011, 16:19
Black Jo
![]() ![]() |