![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,282 რეგისტრ.: 28-June 09 მომხმარებელი № 201 ![]() |
შევცვალე ს20-ზე კალოდკები, დავაყენე ფეროდოები, წინა კალოდკებიც ნახევრამდე იყო გაცვეთილი მაგრამ სიარულის დროსაც წრიპინის ხმა ჰქონდა და გაჩერებისასაც ჰქონდა ხმა.
ამ ახალ კალოდკებზე არის შემდეგი პრობლემა: დილით რომ გამოვალ სახლიდან დაახლოებით 10-კმ არ აქვს ხმა ტორმუზზე დაჭერისას, მერე იკიდებს წრიპინის ხმას გაჩერებისას. დღეს დავაკვირდი, ვაკეში მომიწია 10 წუთით გაჩერება, მერე რომ ჩავჯექი და წამოვედი დაახლოებით 6-7 კმ იარა წრიპინის გარეშე, მერე ისევ დაეწყო წრიპინი ტორმუზზე ფეხის დადგმისას ![]() რისი ბრალი უნდა იყოს? არადა ფეროდოებში 100 ლარამდე მივეცი და ვიყიდე ვაკეში ფიზკულტურის ინსტიტუტის უკან რომ ფირმაა იქ, ფორუმზეც რომ აქვთ თემა გახსნილი |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(WRC-100 @ 4th October 2011 - 12:49) [snapback]316288[/snapback] კიდევ ერთხელ ვამბობ რომ კალოდკის ბრალი არააა, გააშლიფოვკებინე დისკები და მოგვარდება პრობლემაც +1 1. აპორნი დისკი როცა დახაზულია მან წრიპინი არ იცის, გაჩერებისას იცის ვიბრაცია და რულის თამაში 2. აპორნი დისკი 90% არის წრიპინის გამომწვევი მიზეზი იმით რომ როცა აპორნი დისკი პრიალდება იმ დონეზე რო სარკესავით არის მაშინ წრიპინებს, იმ დონეზე პრიალაა რომ კალოდკებს ოდნავი შეხებისას დამუხრუჭებას იწყებს, მაგ დროს საერთოდ ამბობენ რომ ტორმუზი იდეალურია ![]() 3. აპორნების შლიფოვკით წრიპინის პრობელმა მოგვარდება. 40-50 ლარი ღირს ორივე მხარე (მარჯვენა-მარცხენა) |
|
|
![]() ![]() |