![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
რომელიმე მაინც ექენბა ვინმეს გამოცდილი, რომელი ჯობია თუ დაკვირვებიხართ.
ჩვეულებრივი სიარულით მიღებულ გამოცდილებაზე არ ვლაპარაკობ, რო არ იწრიპინებს და აპორნის არ დაგლიჯავს ისედაც ვიცი, თu ვინმემ იცის დატვირთულ რეჟმებში როგორ მუშაობს ეს ბრენდები. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 396 რეგისტრ.: 7-July 09 მომხმარებელი № 212 ![]() |
ბაზარი არაა ლაპარაკია იმაზე რო გათვლილი უნდა იყოს დატვირთვაზე და სუბარუს მოდელებზე და ასე შემდეგ, მაგრამ ამ შემთხვევაში როცა ლაპარაკი არაა რაიმე სპეც სპორტულ სამუხრუჭე ხუნდზე და არის ლაპარაკი სერიულ ქარხნულ სამუხრუჭე ხუნდზე მაშინ არამგონია მე რომ ატეს და თუნდაც სხვა ბრენდების სამუხრუჭე ხუნდების მასალა თითონ შემცველობა განსხვავებული იყოს და ბმვ- კალოდკებს სხვა შემადგენლობა ჰქონდეს და სუბარუსას კიდე სხვა. მანდ ჩემის აზრით განსხვავდება მხოლოდ ზომები და ფორმა მასალა კიდე ყველა ერთი ჩორტია!
ეგრე ფორესტერზეც და იმპრეზაზეც ერთიდაიგივე სამუხრუჭე ხუნდი მიდის მარა მანქანები ერთმანეთისგან განსხვავდება წონითაც და დატვირთვის რეჟიმითაც. დიდად განსწავლული არ ვარ სამუხრუჭე ხუნდების დამზადების ტექნოლოგიებში, მაგრამ რატომღაც ასე ვფიქრობ და რავიცი აბა! მითუმეტეს პრაქტიკაშიც გამოვცადე საკმაოდ აგრესიულადაც ვიარე და ჩავარდნები არ ქონია + კიდე რო ავტომატზე აყენია და ავტომატზე კიდე უფრო დიდი ძალა ადგება ვიდრე მექანიკაზე. |
|
|