![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს
![]() არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით. DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე ![]() გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა ![]() ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება ![]() თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო ![]() არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
მოკლედ მინდა თუ არა მოუწია ამ თემას ამოწევა. გუშინ დავშალეთ რა ჩემი მაშინა, კოლექტორიდან კატალიზატორის ამოღების მიზნით, აღმოჩნდა რომ ჩემდა გასაოცრად, 64 000 გარბენით მაშინას (ფორესტერxt) 2002-იანი. ტურბინას აღმოაჩნდა შატკა, თან საკმაოდ დიდი. მოკლედ ტურბინა გამოსაცვლელი მაქვს, სასწრაფოდ. ვაპირებ რა თქმა უნდა ტდ 04 -ის დაყენებას, შედეგებს დავწერ როგორც კი დავაყენებ.
პეინ შენ ეხლა რატურბინა გიყენია? აქედან გამომდინარე იხილეთ თემა http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=7236 |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Oct 15 2011, 10:45) [snapback]320238[/snapback] მოკლედ მინდა თუ არა მოუწია ამ თემას ამოწევა. გუშინ დავშალეთ რა ჩემი მაშინა, კოლექტორიდან კატალიზატორის ამოღების მიზნით, აღმოჩნდა რომ ჩემდა გასაოცრად, 64 000 გარბენით მაშინას (ფორესტერxt) 2002-იანი. ტურბინას აღმოაჩნდა შატკა, თან საკმაოდ დიდი. მოკლედ ტურბინა გამოსაცვლელი მაქვს, სასწრაფოდ. ვაპირებ რა თქმა უნდა ტდ 04 -ის დაყენებას, შედეგებს დავწერ როგორც კი დავაყენებ. პეინ შენ ეხლა რატურბინა გიყენია? აქედან გამომდინარე იხილეთ თემა http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtopic=7236 ლევან, რატომ ჩქარობ? ![]() მე რადნოი ტურბინა მიყენია ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,222 რეგისტრ.: 4-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,307 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Oct 15 2011, 12:50) [snapback]320297[/snapback] ლევან, რატომ ჩქარობ? ![]() მე რადნოი ტურბინა მიყენია ![]() +1 შეილება კიდე ბევრი წელი გატაროს მაგ ტურბინამ ზეთს თუარ ჭამს და გაწევითაც არ მოიკოჭლებს იარე მაგით დიდ ტურბინას კიდე შეილება მცირეოდენი მარა ნასტროიკა დაჭირდეს ააარ გადამივლია თვალი უკანა პოსტბს მარა მგონია რო დიდი ტურბინა უფრო გვიან დაატრილებს |
|
|