![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს
![]() არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით. DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე ![]() გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა ![]() ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება ![]() თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო ![]() არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ 15th October 2011 - 13:32) [snapback]320324[/snapback] აბა მთელი კლუბი რატო მეებნება ტდ04 უყენიაო? ვინ გეუბნება??? ბესოს (STurbo) უყენია TD04, ევროპულ SF5 ფორიკაზე დაებრიდა TF035 (იგივე რაც იაპონურ SG5-ზე დგას) და TD04 დააყენა ![]() ![]() ციტატა(xrinco @ 15th October 2011 - 13:32) [snapback]320324[/snapback] ჩემი ტურბინა კი როდის ჩაიშლება არ ვიცი, ძაან დიდი შატკა აქვს, მე ორი კვირით არა ვარ ხოლმე აქ და ჩემს ცოლს რო დაებრიდოს გზაში შარია.თან არ ღირს ისე ძვირი რო დევიქცე და დევიღუპო ტურბინის გაჭედვა რა რისკებთან არის დაკავშირებული, მაგაზე ვერაფერს გეტყვი, ჩემი ტურბინა უბრალოდ გაჩერდა და სულ ეგ იყო ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Oct 15 2011, 21:27) [snapback]320425[/snapback] ვინ გეუბნება??? ბესოს (STurbo) უყენია TD04, ევროპულ SF5 ფორიკაზე დაებრიდა TF035 (იგივე რაც იაპონურ SG5-ზე დგას) და TD04 დააყენა ![]() ![]() ტურბინის გაჭედვა რა რისკებთან არის დაკავშირებული, მაგაზე ვერაფერს გეტყვი, ჩემი ტურბინა უბრალოდ გაჩერდა და სულ ეგ იყო ![]() ![]() გასაგებია. ბესო რამდენადაც ვიცი კმაყოფილია. და ჩემს პიპიას რატო არ მოეწონება ვითომ? ერთი რა მინდა კიდევ ვთქვა, ერთ ადგილას ვიყავი ეხლა , ტურბინის შესამოწმებლად, იმას ჩემსაზე დიდი შატკა ქონდა, არადა მაგრად მუშაობდაო. ეჭვი მაქვს რომ ყველა ნამუშევარ ტურბინას აქვს ეგეთი შატკა, არადა მახომაც რო ნახა მაგარი შატკა აქვს შენსასო, ჯერ კი იმუშავებს მარა მერე უნდა შეცვალოო. ბუსტავს ხოშიანად, დადის ხოშიანად, და რა ვქნა დავიბენი, გამოვცვალო თუ ჯერ თავი შევიკავო, ისე ექსპერიმენტი დიდი ხანია მინდა, ჩვენთან მგონი არავის არაქვს ამ მოდელზე ტდ 04 დაყენებული, მიზეზიც მომეცა მარააა.... მოკლედ რას მირჩევთ? |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(xrinco @ Oct 15 2011, 22:19) [snapback]320443[/snapback] გასაგებია. ბესო რამდენადაც ვიცი კმაყოფილია. და ჩემს პიპიას რატო არ მოეწონება ვითომ? ერთი რა მინდა კიდევ ვთქვა, ერთ ადგილას ვიყავი ეხლა , ტურბინის შესამოწმებლად, იმას ჩემსაზე დიდი შატკა ქონდა, არადა მაგრად მუშაობდაო. ეჭვი მაქვს რომ ყველა ნამუშევარ ტურბინას აქვს ეგეთი შატკა, არადა მახომაც რო ნახა მაგარი შატკა აქვს შენსასო, ჯერ კი იმუშავებს მარა მერე უნდა შეცვალოო. ბუსტავს ხოშიანად, დადის ხოშიანად, და რა ვქნა დავიბენი, გამოვცვალო თუ ჯერ თავი შევიკავო, ისე ექსპერიმენტი დიდი ხანია მინდა, ჩვენთან მგონი არავის არაქვს ამ მოდელზე ტდ 04 დაყენებული, მიზეზიც მომეცა მარააა.... მოკლედ რას მირჩევთ? დაანებე თავი რა, აწვალებ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|