IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> რადიატორის კრიშკა, მათხოვეთ ვინმემ.
gentoo
გამოხმაურება Sep 16 2011, 03:34
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




მოკლედ თბილისის შესასვლელში მიგდია მანქანა.
წყალს ადუღებს ყოველ 5 წუთში.
giurza-ს გამოვართვი ეხლა თერმოსტატი და შეცვალე იქვე მაგრამ არ უშველა.

მცხეთაში ვიყავით უკვე რო დავინახე წყალი წითელზე იდგა sad.gif
იმედაი გალოვკა და პრაკლადკა გადარჩა :|

მოკლედ ვინმეს თუ გაქვთ გასაყიდი ან მათხოვეთ ან მომყიდეთ ან მაჩუქეთ რა.
ძალიან ვინერვიულობ. თმა გამითეთრა ამ მანქანამ უკვე. კიდევ დასაშლელი რომ იყოს უეჭველი გადავაგდებ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
gentoo
გამოხმაურება Oct 14 2011, 16:56
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,346
რეგისტრ.: 26-August 10
მომხმარებელი № 1,353




ერთ შლანგზე. რომ ვუჭერ აბაროტი ეგრევე ეცემა.

შემშვები კოლექტორიდან რომ ამოდის, რომელიც მერე გადის ტრაინკში. აქედან ერთი შლანგი მიდის ბაიპასზე, მეორე ქვემოთ გადის, პატარა რესტრიქტორიანი რომაა...
ჰოდა აი ამ რესტრიქტორიან შლანგს რომ უჭერ აბაროტი იზრდება...


რას აკეთებს და სად მიდის მაგაში ვცდილობ გავერკვე.
საჰაეროსავით არის ეგ მგონი.
ეს შლანგი შედის კიდევ ერთ ტრაინიკში. ერთი მეათე შლანგია მგონი და მეორე სქელი ტურბინის ინტეიში ჩადის. შავი რომ არის ტრუბასავით იქ.

ჰოდა მანდედან იწოვს ეტყობა ვაკუუმი ჰაერს და აწვდის სოლენოიდებს ან ვააკუმის ბაჩოკი რომ არის იმას. მოკლედ, არ ვიცი რა დანიშნულებას ასრულებს.
რესტრიქტორი იმისთვის აქვს აშკარად რომ ზედმეტი ჰაერი არ გავიდეს კოლექტორიდან და მაგაზეც არის გათვლილი რომ ცოტა ჰაერი მოიპაროს მაგან.

ერთი გამოსავალი არის ეგ საერთოდ დავხურო ეგ საჰაერო და სხვაგანაც თუ იპარავს ეს კომპენსაციას გაუკეთებს biggrin.gif
მოკლედ აღარ ვიცი ძალიან რთული სისტემაა..

მახოუნი need help sos sos sos help.
ping maxouni.


შემოთავაზებისთვის დიდი მადლობა. სილიკონის შლანგები მეც მქონდა 4 მეტი რივიყიდე ტოპსპიდში და ნაწილობრივ გამოცვლე. სოლენოიდის ყუთში აღარ ჩავძვერი მაგის ნერვები არ მქონდა.
ისე თუ მოიცლი როგორმე იქნებ რჩევა გქონდეს რამე ამასთან დაკავშირებით.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Oct 16 2011, 20:57
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(gentoo @ Oct 14 2011, 17:56) [snapback]320013[/snapback]
ერთ შლანგზე. რომ ვუჭერ აბაროტი ეგრევე ეცემა.

შემშვები კოლექტორიდან რომ ამოდის, რომელიც მერე გადის ტრაინკში. აქედან ერთი შლანგი მიდის ბაიპასზე, მეორე ქვემოთ გადის, პატარა რესტრიქტორიანი რომაა...
ჰოდა აი ამ რესტრიქტორიან შლანგს რომ უჭერ აბაროტი იზრდება...
რას აკეთებს და სად მიდის მაგაში ვცდილობ გავერკვე.
საჰაეროსავით არის ეგ მგონი.
ეს შლანგი შედის კიდევ ერთ ტრაინიკში. ერთი მეათე შლანგია მგონი და მეორე სქელი ტურბინის ინტეიში ჩადის. შავი რომ არის ტრუბასავით იქ.

ჰოდა მანდედან იწოვს ეტყობა ვაკუუმი ჰაერს და აწვდის სოლენოიდებს ან ვააკუმის ბაჩოკი რომ არის იმას. მოკლედ, არ ვიცი რა დანიშნულებას ასრულებს.
რესტრიქტორი იმისთვის აქვს აშკარად რომ ზედმეტი ჰაერი არ გავიდეს კოლექტორიდან და მაგაზეც არის გათვლილი რომ ცოტა ჰაერი მოიპაროს მაგან.

ერთი გამოსავალი არის ეგ საერთოდ დავხურო ეგ საჰაერო და სხვაგანაც თუ იპარავს ეს კომპენსაციას გაუკეთებს biggrin.gif
მოკლედ აღარ ვიცი ძალიან რთული სისტემაა..

მახოუნი need help sos sos sos help.
ping maxouni.
შემოთავაზებისთვის დიდი მადლობა. სილიკონის შლანგები მეც მქონდა 4 მეტი რივიყიდე ტოპსპიდში და ნაწილობრივ გამოცვლე. სოლენოიდის ყუთში აღარ ჩავძვერი მაგის ნერვები არ მქონდა.
ისე თუ მოიცლი როგორმე იქნებ რჩევა გქონდეს რამე ამასთან დაკავშირებით.


აბა რომელ შლანგს გულისხმობ ?



ეს საიტი გინახავს ალბათ - http://arbmonster.narod.ru/twin/twin.html უსაშინლესი პნევმატიკაა.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
gentoo   რადიატორის კრიშკა   Sep 16 2011, 03:34
GRINGO   gentoo ზუსტად რა გფი...   Sep 16 2011, 16:12
Niklolozi  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge