![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
ხალხნო და ჯამაათნო, იქნებ რამე მირჩიოთ... მოკლედ ჩემი "ფორესტერი" 2003, 2,5 რაც აცივდა, 16-17 ლიტრამდე ავიდა ქალაქში, ზაფხულში სადღაც 12-14 ლიტრს წვავდა და იქიდან გამომდინარე, რომ ჩემი წინა 1999-იანი მექანიკა ამდენივეს წვავდა კატასტროფა არ მეგონა. აქ თემები წავიკითხე და თურმე ვიღაცები 10-11 ლიტრს აწვევინებენ... როგორ?? მითხარით და არ დამიმალოთ რა... აქვე გეტყვით, რომ ფილტრები, "სვეჩეები" გამოვცვალე, გავწმინდე დროსელიც, მაგრამ....
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(A-KO @ 11th November 2011 - 00:49) [snapback]329845[/snapback] ზაფხულში ტრასაზე რომ გავზომე 100 - 120კმ/სთ ვიარე ძირითადად 8,5 ლიტრი დაწვა, იმ დროს, როცა ქალაქში 14-მდე ადიოდა... მგონი დიდი სხვაობაა ზაფხულში 14-დან ზამთარში 16-მდე ასვლა ნორმის ფარგლებშია თუმცა ზაფხულში 14 ცოტა ბევრია. ამერიკული 2.5 ავტომატიკა 12-13-ს უნდა წვავდეს. როცა ტრასას და ქალაქს შორის წვა მნიშვნელოვნად განსხვავდება, ეს როგორც წესი კარიბკის ბრალია ან კარობკაში შესაცვლელი ზეთი და ფილტრის. ვინაიდან ავტომატიკა კარობკებში ხისტი გადაცემა არაა, ჩვენ შიეძლება ვერც კი ვხვდებოდეთ ისე იპარავდეს კარობკა აბაროტებს |
|
|
![]() ![]() |