![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
ხალხნო და ჯამაათნო, იქნებ რამე მირჩიოთ... მოკლედ ჩემი "ფორესტერი" 2003, 2,5 რაც აცივდა, 16-17 ლიტრამდე ავიდა ქალაქში, ზაფხულში სადღაც 12-14 ლიტრს წვავდა და იქიდან გამომდინარე, რომ ჩემი წინა 1999-იანი მექანიკა ამდენივეს წვავდა კატასტროფა არ მეგონა. აქ თემები წავიკითხე და თურმე ვიღაცები 10-11 ლიტრს აწვევინებენ... როგორ?? მითხარით და არ დამიმალოთ რა... აქვე გეტყვით, რომ ფილტრები, "სვეჩეები" გამოვცვალე, გავწმინდე დროსელიც, მაგრამ....
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(A-KO @ 11th November 2011 - 00:58) [snapback]329850[/snapback] ისე გახურების ამბავი გამიკვირდა, 1997 წლის მერე, რაც "ჟიგული" აღარ მყავს, მანქანა აღარ გამიხურებია, დიდი დიდი 2 წთ. სანამ დავძრავ ჟიგულს და კარბიურატირიან მანქანას კი ჩაუწევ პადსოსს 30 გრადუსზე რომ ავა წყალი, მაგრამ კომპიუტერმა იცის რომ თუ წყალი 75 გრადუსზე ნაკლებია, ბევრი უნდა ჩაასხას ბენზინი ![]() |
|
|
![]() ![]() |