![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
მოკლედ, როგორც მოგეხსენებათ SG5 ტურბინიან მოდელებზე დგას შედარებით პატარა კრილჩატკიანი TF035 ტურბინა (ზუსტად იგივე რაც SF5 ევროპულ მოდელზე), რომელიც ბრუნვას იწყებს უფრო დაბალი აბაროტებიდან და შესაბამისად უფრო დაბალ აბაროტებზეც ამთავრებს
![]() არის იდეა რომ სხვადასხვა საჭიროებების გამო სტოკი ტურბინა შეიძლება შეიცვალოს რამე სხვა ტურბინით. DROM-ის ფორუმებზე იყო შესაბამისი განხილვები და იქაც არაერთგვაროვანი შეფასებები აქვს სხვადასხვა ალტერნატიულ ვარიანტებს, ამიტომ მე უფრო მაინტერესებს ჩვენთან როგორ ფიქრობენ ამ ყველაფერზე ![]() გასაგებია რომ ჩვენთან SG5 კუზაო არც ისეთი გავრცელებულია, მაგრამ ფორუმზე უკვე რამდენიმე წევრი ელოდება იაპონიიდან შესაბამის მოდელს, ამიტომ კარგი იქნებოდა ეს თემა გაგვევრცო და მომავალშიც უფრო მეტი ინფორმაციები მოგვეგროვებინა ![]() ერთერთი ვარიანტი არის SF5-იდან მოხსნილი TD04L-ის დაყენება, ანუ ყველაზე იაფიანი ვარიანტი, თუ გავითვალისწინებთ იმას რომ თბილისში ბლომად S/Tb-ები იშლება ![]() თუმცა ამ შემთხვევაში გასარკვევია რა პლიუსები იქნება და რა დამატებითი ღონისძიებები იქნება ჩასატარებელი (დეტალები გამოსაცვლელი+პრაშივკა) რომ რეალურ შედეგს მიაღწიო, ანუ ფული ტყუილად არ გადაყარო ![]() არის სხვა ვარიანტებიც, მათ შორის VF22, VF23, VF24 და სხვა მოდელების დაყენება, შესაბამისი დამატებითი წუნინგით (ხშირად აუცილებელიც), გააჩნია მოთხოვნილებებს ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
ველი ლოგის ჩაწერას. მახოს არ ცალია ჯერ. თავიდან ერთი იაღლიში მომივიდა , ტურბინაზე ისევ პატარა ტურბინის ვეისტგეითის აქტუატორი დავაყენეთ და შედეგი მაინცდამაინც კაი არ იყო, 3.0 ლეგასს კი გავასწარი, ვაჟიკას მაშინას მექანიკას დავუდექი და რაც ერთი გავიდა წინ მექანიკის ხარჯზე ის იყო და ის, ანუ მერე რო მასწრებდნენ ძველი კუზაოები 130 ის მერე ეგ აღარ მოხდა, მანძილი არ გაზრდილა. თუმცა მაინც მექანიკასთან ავტომატიკის დადგომა უაზრობაა, ის ერთი წამი რასაც მექანიკა ყოველთვის გიგებს სტრარტზე და მერე თუ კარგად შიფტავს მძღოლი მაინც ძალაშია.
ეხლა რა ხდება, ისევ თავისი აქტუატორი დავაყენეთ, გინდ დაიჯერეთ გინდ არა, არ მინდა მარა მაინც, პიკები მაქვს 1.4. 0.9 1.0 ბარი უჭირავს პასტაიანად. ხსნის ტურბინას ისევ 2 ათასიდან, გლუშაკი სუ გამოშიგნულია და როგორც შრეკეტამ მითხრა დადგომისას, (ჩემს გლუშიწელს ხედავდა რო გავასწარი ![]() |
|
|