![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
ხალხნო და ჯამაათნო, იქნებ რამე მირჩიოთ... მოკლედ ჩემი "ფორესტერი" 2003, 2,5 რაც აცივდა, 16-17 ლიტრამდე ავიდა ქალაქში, ზაფხულში სადღაც 12-14 ლიტრს წვავდა და იქიდან გამომდინარე, რომ ჩემი წინა 1999-იანი მექანიკა ამდენივეს წვავდა კატასტროფა არ მეგონა. აქ თემები წავიკითხე და თურმე ვიღაცები 10-11 ლიტრს აწვევინებენ... როგორ?? მითხარით და არ დამიმალოთ რა... აქვე გეტყვით, რომ ფილტრები, "სვეჩეები" გამოვცვალე, გავწმინდე დროსელიც, მაგრამ....
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
A-KO
პირველ რიგში საინტერესოა დაახლოებით რამდენს გადიხარ დღეში და და მანძილებზე, იმიტომ რომ ზამთარში მოკლე მანძილებზე სიარულისას საწვავის ხარჯი მნიშვნელოვნად იზრდება. მეც 11 ლტრს მწვავდა აგვისტოში, მაგრამ ახლა , როცა აცივდა და როცა სახლიდან სამსახურამდე სულ 7 კილომეტრს გავდივარ - მნიშვნელოვნად მოიმატა. 14 ლიტრზე ავიდა. ეს სულაც არ ნიშნავს რომ რამე სჭირს მანქანას. რომ დავიანგარიშე სახლიდან სამსახურამდე მისხლას ვანდომებ სულ 15 წუთს და ამ 15 წუთიდან 5 წუთი საცობში ან შუქნიშანზე ვდგავარ. მანქანას ვათბობ დაახლოებით 5 წუთ. ზუსტად ასევე ხდება სამსახურიდან სახლში დაბრუნების დროსაც და რა გამოდის საბოლოოდ? დღის განმავლობაში 40 წუთიდან 20 წუთი ხალასტოიზე მუშაობს მანქანა და ისიც პატარა პადსოსის დახმარებით. სიცივეში ტურბინიანიც და უტურბინო მანქანაც ხალასტოიზე მუშაობისას საათსი 1.2 ლიტრ ბენზინს წვავს. თუ გადავიანგარიშებთ მივიღებთ შემდეგ რამეს 1.2 ლ/ს * 20 წთ = 400 გრამს. როცა მე დღეში გავდივარ 20 კილომეტრს 2 კილომეტრზე 400 გრამი 100 კილომეტრზე უკვე 2 ლიტრია, ასე რომ მოკლე დისტანციაბზე სიარულისას ზამთარში 2 ლიტრით წვის გაზრდა ნორმის ფარგლებშია. თუ მანქანას არ ათბობ და პირდაპირ ცივით დადიხარ, ეს დიდ ეკონომიას არ გაძლევს, რამეთუ ცივ მატორე გაცილებით მეტს წვავს ვიდრე გახურებულზე. 17 ლიტრი მაინც ძალინა ბევრია თუ სასტიკ საცობებში არ გიწევს დგომა |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Nov 11 2011, 00:39) [snapback]329831[/snapback] A-KO პირველ რიგში საინტერესოა დაახლოებით რამდენს გადიხარ დღეში და და მანძილებზე, იმიტომ რომ ზამთარში მოკლე მანძილებზე სიარულისას საწვავის ხარჯი მნიშვნელოვნად იზრდება. მეც 11 ლტრს მწვავდა აგვისტოში, მაგრამ ახლა , როცა აცივდა და როცა სახლიდან სამსახურამდე სულ 7 კილომეტრს გავდივარ - მნიშვნელოვნად მოიმატა. 14 ლიტრზე ავიდა. ეს სულაც არ ნიშნავს რომ რამე სჭირს მანქანას. რომ დავიანგარიშე სახლიდან სამსახურამდე მისხლას ვანდომებ სულ 15 წუთს და ამ 15 წუთიდან 5 წუთი საცობში ან შუქნიშანზე ვდგავარ. მანქანას ვათბობ დაახლოებით 5 წუთ. ზუსტად ასევე ხდება სამსახურიდან სახლში დაბრუნების დროსაც და რა გამოდის საბოლოოდ? დღის განმავლობაში 40 წუთიდან 20 წუთი ხალასტოიზე მუშაობს მანქანა და ისიც პატარა პადსოსის დახმარებით. სიცივეში ტურბინიანიც და უტურბინო მანქანაც ხალასტოიზე მუშაობისას საათსი 1.2 ლიტრ ბენზინს წვავს. თუ გადავიანგარიშებთ მივიღებთ შემდეგ რამეს 1.2 ლ/ს * 20 წთ = 400 გრამს. როცა მე დღეში გავდივარ 20 კილომეტრს 2 კილომეტრზე 400 გრამი 100 კილომეტრზე უკვე 2 ლიტრია, ასე რომ მოკლე დისტანციაბზე სიარულისას ზამთარში 2 ლიტრით წვის გაზრდა ნორმის ფარგლებშია. თუ მანქანას არ ათბობ და პირდაპირ ცივით დადიხარ, ეს დიდ ეკონომიას არ გაძლევს, რამეთუ ცივ მატორე გაცილებით მეტს წვავს ვიდრე გახურებულზე. 17 ლიტრი მაინც ძალინა ბევრია თუ სასტიკ საცობებში არ გიწევს დგომა მეც დაახლოებით ეგეთ რეჯიმში დავდივარ და 16-17 ლიტრს მიწვავს უკვე, თან მე მატორის გათბობას ვერ ვასწრებ და თითქმის სულ ცივზე დავდივარ.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |