![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 161 რეგისტრ.: 15-February 11 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 1,839 ![]() |
ხალხნო და ჯამაათნო, იქნებ რამე მირჩიოთ... მოკლედ ჩემი "ფორესტერი" 2003, 2,5 რაც აცივდა, 16-17 ლიტრამდე ავიდა ქალაქში, ზაფხულში სადღაც 12-14 ლიტრს წვავდა და იქიდან გამომდინარე, რომ ჩემი წინა 1999-იანი მექანიკა ამდენივეს წვავდა კატასტროფა არ მეგონა. აქ თემები წავიკითხე და თურმე ვიღაცები 10-11 ლიტრს აწვევინებენ... როგორ?? მითხარით და არ დამიმალოთ რა... აქვე გეტყვით, რომ ფილტრები, "სვეჩეები" გამოვცვალე, გავწმინდე დროსელიც, მაგრამ....
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
150 ლარი რა ამბავია სვეჩები შეცვლა
![]() ![]() მანდ ერთხელ მითხრეს ძრავი უნდა ამოვიღოთო. შევშფოთდი და წამოვედი. მაშინ არ ვიცოდი ძრავი სვეჩა სად აყენია, ახალი ნაყიდი მყავდა. თეგეტა შოკია იმენა. გინდა ფასებით გინდ ისეც. სუბარუ ბოქსერზ რულზ ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |