![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,177 რეგისტრ.: 10-April 09 მომხმარებელი № 17 ![]() |
ჰა რომელს მირჩევთ?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
Likvidator
გახურებულ ძრავზე და ფეჩ ჩართულზე გამოასხი წყალი რადიატორიდან, ცოტა რომ გაცივდება ძრავი ჩაასხი გამოხდილი წყალი (ეს ხდება ყველაფერი თუ ძრავის შიგნიდანაც გინდა გამორეცხო) მერე დაქოქე და სანამ ტერმოსტატი არ გაიხსნება მანამე დაელოდე, ანუ წყალი უნდა შეიტანოს ცივი და ცხელი გამოუშვას, აქრობ მანქანას ასხამ ისევ რადიატორიდან წყალს უშვებ, აცდი გაციებას და გაუშვებ უკვე ანტიფრიზ ან გაზავებულ ანტიფრიზ, დაქოქავ და ნელ ნელა დაიწყებ დამატებას რამდენსაც დაიმატებს, ფეჩი ჩართული უნდა იყოს, როცა გაივსება დაახურებ კრიშკას ![]() |
|
|
![]() ![]() |