![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ეს თემა გავხსენი და დამიხურეს
![]() ![]() მე არ მჭირდება სუბარუს კარობკის დიაგნოსტიკის კოდები და ფილოსოფია ![]() მე მაინტერესებს ზოგადად ავტომატური კოლოფის შემოწმება როგორ ხდება, მაგალითად ყიდვის დროს, ან კონტეინერის გახსნისას, როგორ უნდა გაიგო კარობკა წესრიგშია თუ რაღაც პრობლემა აქვს? ნუ იასნია თუ რაღაცას ვერ აკეთებს, ესე იგი პრობლემაა, მაგრამ თუ მუშაობს მაგრამ შეიძლება რაღაც სიმპტომები ჰქონდეს რომელიც შემდეგ გამოიწვევს პრობლემებს, ეგ მაინტერესებს, როგორ გავიგო? ანუ როგორ შევამოწმო ავტომატური კოლოფი კარგად მუშაობს თუ ცუდად? ზეთი გამოსაცვლელია თუ არა? რა სიმპტომები აქვს როცა ზეთი გამოსაცვლელია? რა სიმპტომები აქვს როცა ფრიქციონები გაცვეთილია? მექანიკის შემოწმება ადვილია, თუ სიჩქარეებში კარგად აგდებს და არანაირი ხმა არა აქვს, ესე იგი წესრიგშია ![]() აბა გამოცდილებო, დამეხმარეთ ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(RACKER @ 30th June 2009 - 14:54) [snapback]15954[/snapback] ეგ ალბათ იმიტომ რომ რომ ვერ ეწევა შესაბამისად კარობკა სიჩქარეებს ვერ ურჩევს ეგ ერთი მიზეზი და კიდევ ის რომ პერებოი რეალურად ხომ მატორის არაწრფივი სომძლავრეა და მაგ დროს სიმძლავრის ჩამვარდნები აქვს 1/4 ციკლით , უბრალოდ მაღალია სიხშირე და ჩვენ ვამჩნევთ მარტო იმას რომ საერთო ჯამში მატორს სიმძლავრე აკლია და კარობკა გრძნობს მატორის ღერძის ბრუნვის თითოეულ სანტიმეტრს და ეს "დიორგანიები" სპობს ფიქციონებს |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 4,265 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 36 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Jun 30 2009, 15:07) [snapback]15965[/snapback] ეგ ერთი მიზეზი და კიდევ ის რომ პერებოი რეალურად ხომ მატორის არაწრფივი სომძლავრეა და მაგ დროს სიმძლავრის ჩამვარდნები აქვს 1/4 ციკლით , უბრალოდ მაღალია სიხშირე და ჩვენ ვამჩნევთ მარტო იმას რომ საერთო ჯამში მატორს სიმძლავრე აკლია და კარობკა გრძნობს მატორის ღერძის ბრუნვის თითოეულ სანტიმეტრს და ეს "დიორგანიები" სპობს ფიქციონებს 100% გეთანხმები არათანაბარი დატვირთვაა მაგ შეთხვევაში ყველა ნაწილზე, კალენვალს 1 / 4 ტაქტის კომპენსაციას ცდილობს, შემდეგი ცილინდრის აფეთქება პრაქტიკულად დარტყმად იგრძნობა კალენვალზე. და იასნია კარობკა მაგ შემთხვევაში პირველი ნაწილია რომელიც ზიანდება |
|
|
![]() ![]() |