![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
http://www.perrinperformance.com/subaru/le...-intake-2005-09
ასეთის ყივდვა მინდა რას ფიქრობთ? ან უკეთესი ვარიანტი ცოტა იაფში ხო არ გაქვთ? არ არის აუცილებელი პერინის იყოს. ზეროსპორტიც წავა ან რამე სხვა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
gentoo
ანუ ტურბინიან ძრავს უბრალოდ ჰაერის ფილტრით არ უნდა გაუკეთო დაბრკოლება, რომ ტურბინამ რაც შეიძლება მალე შეიწოვოს, დიდი შემწოვი იქნება თუ პატარა არ აქვს მნიშნელობა, როცა ბუსტავს უბრალოდ გამონაბოლქვის ფლოუს პირდაპირ ტურბინას უშვერ და უფრო მეტს ატრიალებს, მეორე შემწოვი მხარე კიდევ რაც გამონაბოლქვმა დაატრილა ბრუნი იმ ბრუნით შეაქვს ჰაერი.... ბუსტის მომატებას მე არ გირჩევ სანამ სმესს არ დაანასტროიკებ, ანუ ჩვენ ბენზინზე.... ლეგასის ბლოკი და იმპრეზის ერთია, უბრალოდ ლეგასის CR არის 9.1 და იმპრეზის 8.9, დეტონაციებს ეგრევე იკიდებს მაღალ ბუსტზე და ცუდ ბენზინზე და ცილინდრები იბერება რის შედეგადაც პორშინის ხმას იკიდებს და არა ვკლადიშის... ![]() ციტატა(gentoo @ 19th November 2011 - 21:54) [snapback]333964[/snapback] ძრავის ინტერნალის გაძლიერება ხომ არ არის 1.3 ბარისთვის საჭირო? ანუ სტოკზე მერამდენადაც ვიცი 1.3-ბევრად მეტ ბუსტს უძლებს. ეგრეა? შემწოვის გაძლიერება მარტო ZERO SPORT INTAKE PIPE და ნულოვკა ფილტრი ან სტოკ ბოქსში რაც მე განახე მე რომ მიყენია ან კიდევ კონუსი, რაც ლექსომ მიგიწერა, თუ იშვიათად გაზაობ მაშინ გაუშვი APEXI და K&N |
|
|
![]() ![]() |