![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
http://www.perrinperformance.com/subaru/le...-intake-2005-09
ასეთის ყივდვა მინდა რას ფიქრობთ? ან უკეთესი ვარიანტი ცოტა იაფში ხო არ გაქვთ? არ არის აუცილებელი პერინის იყოს. ზეროსპორტიც წავა ან რამე სხვა. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,346 რეგისტრ.: 26-August 10 მომხმარებელი № 1,353 ![]() |
Black Jo
![]() იმისთვის ვაკეთებ ამას რომ სხვებსაც გამოადგეს. ნულოვკას მაინც დავაყენებ ![]() ხშირად ცვლას მირჩევნია გავრეცხო ხოლმე ![]() სხვანაირად მართლა ნულოვან წინაღობის ინთეიქს ვერ მიიღებ. დიდ და მნიშვნელოვან წინაღობებს რომ მოვაშორებ 0-ზე მაინც არ დავა. ფილტრს აქვს სადღაც 0.03 პსი წნევის ვარდნა. იმ შავ მილს შეცვლი რკინის გლუვი შიგნეულობის მქონე მილზე. სტოკი ვოზდუხაზაბორნიკი საერტოდ უნდა გავაუქმო. იმიტო რომ მაქედან ცხელ ჰაერსაც იწოვს. ტემპერატურა 50 გრადუსამდეა მანდ. რომ გააუქმებ მაგ მილს უნდა დააზაგლუშკო ის ადგილი ფრთაში სადაც შედის. ![]() ამის გაკეთების მერე 20 გრადუსამდე ეცემა ჰაერის ტემპერატურა. სტოკ აირბოქს რეზინის ყელი აქვს, რომელიც ასევე უნდა მოვხსნა. მასაც დიდი წინაღობა აქვს და უფრო დიდი დიამეტრის ტრუბა უნდა ჩავსვა ![]() ამ ყველაფერის შემდეგ ინთეიქის წინაღობა მართლა 0-მდე ეცემა და უტოლდება ატმოსფერულ წნევას თითქმის. ჰაერის ტემპერატურაც ეცემა, რაც სიმძლავრეზე მოქმედებს. მინიმუმ 20 ცხენამდე ამოიღებ. თუ დაანასტროიკებ კიდევ უფრო მეტს და თუ დაბუსტავ 300 ცხენს ავაცილებ უეჭველი. ![]() |
|
|
![]() ![]() |